Vandaag weten we volgens mij of de koers naar boven gaat uitbreken of naar beneden.Que? Jullie spreken koeterwaals voor mij.
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Vandaag weten we volgens mij of de koers naar boven gaat uitbreken of naar beneden.Que? Jullie spreken koeterwaals voor mij.
Mike
"Succesvolle day traders hebben vaak uitgebreide kennis van de markt gecombineerd met een flinke dosis ervaring. Day traders zullen doorgaans technische analyse (TA) gebruiken om handelsideeën uit te stippelen. Ze gebruiken hierbij meestal volume, prijsactie, grafiekpatronen en technische indicatoren om entry- en exitpunten voor transacties te kunnen identificeren. Zoals bij elke handelsstrategie, is ook hier risicobeheer essentieel om succes te kunnen hebben bij Day trading."Dit is precies de reden waarom ik nog niets met crypto's doe. Behalve dat ik niets snap van constant schommelende koersen heb ik helemaal geen zin in grafieken die ik toch niet begrijp. Het is voor mij abracadabra.
Mike
Danielle en Peter o.a. over niet gereguleerde crypto en als iemand me kan vertellen wat dat is.
Ik kom alleen uit bij Bitcoin dat het ongereguleerd is.
kijk voor de Crypto info vanaf 22.22 minuut.
Plan B, dat klinkt als PvdD.
Heb je de Jensen show van gister gezien? Adam Curry was ook positief over bitcoin.Toevallig ben ik vanwege mijn nieuwe baan me meer aan het verdiepen in crypto valuta. Tot op heden is het nog niet iets waar ik zelf happig op ben, maar ik zie zeker de potentie.
Het Bitcoin voor dummies artikel dat @Medusa had gelinkt heeft een hele mooie duidelijke introductie in de materie. Als je even om de Bitvavo bias heen leest, dan geeft het artikel wel redelijk duidelijk aan wat Bitcoin in elk geval is.
Ik heb wel een aantal kanttekeningen vanuit mijn eigen research.
Bitcoin is één van meerdere mogelijke cryptomunten. Er zijn momenteel best veel soorten cryptovaluta, en de bruikbaarheid staat of valt wat mij betreft met de mate van decentralisatie die het "Blockchain" netwerk toelaat. Bijna alle crypto's van nu hebben matige decentralisatie, en worden nog grotendeels vanuit centrale bronnen beheerd.
Een nieuwe standaard die nu lijkt op te rukken is de zogenaamde Holochain (https://holochain.org/) als opvolger van Blockchain. Wederom is dit niet de enige opvolger, maar wel een veel gehoorde naam.
Crypto's die hier in worden opgebracht gaan wat mij betreft pas ECHT interessant worden, aangezien Holochain externe manipulatie van een valuta bijna onmogelijk maakt door zijn volledig decentrale opzet. Als dit doorzet, zijn centrale banken een ding van het verleden.... De munt wordt dan weer een ruilmiddel waar iets van waarde tegenover staat, zonder onderhevig te zijn aan potentiële inflatie door machten die het geld manipuleren.
Voorlopig moet het echter wel uitkristalliseren.
We gaan eerst nog een informatieoorlog tegemoet die deze ontwikkeling wil doodzwijgen en zwart wil maken. Het is al heel erg bezig, want hoe vaak is Bitcoin positief in het nieuws in de mainstream?