Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik vraag me af welke genezende waarde goud heeft als edelmetaal voor het lichaam of geest en bij ons stervelingen weggehouden isHet ergste is natuurlijk dat goud waarde heeft vanwege de vrouwtjes die er mooie dingen van willen.
Mijn puzzelstukjes.
Wat heeftQFS met Crypto van doen, wat schrijf Q hierover?
Bekijk bijlage 338
Ik kom een berichtje tegen dat deze munten metalen gedekt zijn maar ik durf dit niet te bevestigen :
ALGORAND = Palladium
XRP = GOLD
FXRP(Flare Networks) = Platinum (FLARE
XLM = Silver
XDC = Copper
IOTA = Iridium
Een andere quote:
99.5% of Cryptos are going to be removed because they can't be regulated & that the China coins ie BTC are about to be removed & the Regulated Coins are about to be backed by Precious Metals and form part of the New Quantum Financial System. LINK
In hoeverre heeft ISO20022 hier mee van doen want dat wordt daar ook gerelateerd.
Deze video komt uit d Charly Ward hoek, ik zeg het er maar alvast bij.
Ik schreef al het zijn puzzelstukjes uit de Q hoek, ik luister ook wel podcasts wat uit de reguliere hoek komt en het zijn dus 2 verschillende werelden.
Goed punt dat je hier naar voren brengt! Geen toeval dat mono-atomische elementen (ORMUS) als goud, zilver, koper en platina juist tot de edelmetalen behoren. Deze hebben geneeskrachtige en spirituele waarde.Ik vraag me af welke genezende waarde goud heeft als edelmetaal voor het lichaam of geest en bij ons stervelingen weggehouden is
Bitcoin heeft zijn sporen lang en breed verdiend, klopt. Die hoort dus straks bij de 0,5% die overblijft. Ethereum ook, denk ik.´99.5% of Cryptos are going to be removed because they can't be regulated´
Johnny: over bovenstaand citaat van jou: het is juist omdat Crypto´s lastig te reguleren zijn, dat ze lastig om weg te krijgen zijn uit deze wereld. Helemaal bitcoin. Dat is een soort ´sewer rat´ vergeleken bij het geldsysteem van banken wat meer te vergelijken is met een ´bubbleboy´. Daarnaast is bitcoin inmiddels al te ver op stoom waardoor het lastig nog tegen te houden is. Heeft al zoveel te verduren gehad. Elon Musk en dat minen in China nu wordt verboden, dat overleeft de bitcoin zonder meer. Uiteraard kan er nog vanalles gaan gebeuren. Bitcoin heeft op goud en zilver voor dat het makkelijker transporteerbaar is naar alle uithoeken van de wereld. Even hard / goede ´store of value´, maar veel makkelijker transporteerbaar. Heel handig in een wereld waarbij de relaties zo internationaal zijn vaak. Hoe meer overheidssystemen falen, wat ze doen, hoe meer bitcoin poot aan de grond krijgt in de wereld. Bitcoin kan nog steeds falen, maar grote kans ook dat het succes doorzet.
interessante gedachte. En hoe zou je dat moeten toepassen? Munt aan kettinkje om je nek of zoiets ?Ik vraag me af welke genezende waarde goud heeft als edelmetaal voor het lichaam of geest en bij ons stervelingen weggehouden is
Jij citeerde zelf de post van Johnny waarin stond dat 99,5% van de crypto's op termijn zal verdwijnen.´Bitcoin heeft zijn sporen lang en breed verdiend, klopt. Die hoort dus straks bij de 0,5% die overblijft.´
Interessant Mike: mag ik vragen hoe je aan dat percentage komt?
Kan me herinneren dat de moeder van een vriendin vroeger goudinjecties kreeg tegen reuma.interessante gedachte. En hoe zou je dat moeten toepassen? Munt aan kettinkje om je nek of zoiets ?