S
Sailor
Guest
Weet jij het wachtwoord?De eerste echte transactie in BTC was 10000 BTC voor 2 Piza's. (ergens in 2010)
Dus dan zou je er ongeveer 20000 hebben, die zouden dan nu 830 miljoen euries waard zijn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Weet jij het wachtwoord?De eerste echte transactie in BTC was 10000 BTC voor 2 Piza's. (ergens in 2010)
Dus dan zou je er ongeveer 20000 hebben, die zouden dan nu 830 miljoen euries waard zijn.
De waarde van crypto is wat de gek ervoor geeft, dus als iedereen nu zegt ok 1 BTC 1 dollar zijn er veel failliet die het laatste jaar grof ingestapt zijnWaar is de waarde van BTC op gebaseerd?
Of is crypto fiat 2.0?
Dit is overigens hetzelfde met ons huidige fiatgeld.De waarde van crypto is wat de gek ervoor geeft, dus als iedereen nu zegt ok 1 BTC 1 dollar zijn er veel failliet die het laatste jaar grof ingestapt zijn
Zilver kan ik nog steeds eten mee kopen, die USB stick niet, kortom BTC fail
Hier kan je zilver kopen met btc.Geweldig die BTC, koop er een kat boodschappen mee kan
Zilver kan ik nog steeds eten mee kopen, die USB stick niet, kortom BTC fail
Geef dat wachtwoord dan ffHier kan je zilver kopen met btc.
Problem solvedTerms & Conditions | European Mint
European Mint Terms & Conditions, Shipping, Delivery, Privacy, Security, Returns, Replacements, Ordering, Payment, Pricing, Promotions, Tracking Orders.www.europeanmint.com
***************Geef dat wachtwoord dan ff
Ik heb liever het ww van die stick...***************
Gek als ik mijn wachtwoord tik maakt de software er automatisch sterretjes van..
Brazil’s Federal Deputy Aureo Ribeiro has revealed that Brazilians could soon be able to buy houses, cars and even McDonald’s with Bitcoin.
The South American nation is preparing to vote on a cryptocurrency regulation bill which is expected to be presented to the Plenary of the Chamber of Deputies within the next few days.
“We want to separate the wheat from the chaff, create regulations so that you can trade, know where you’re buying and know who you’re dealing with,” Ribeiro said.
“With this asset you will be able to buy a house, a car, go to McDonald’s to buy a hamburger – it will be a currency in the country as it happened in other countries.”
de waarde van alles is wat de gek ervoor geeft en waar mensen zich op richten. Het meest waardevolle is dus human attentionDe waarde van crypto is wat de gek ervoor geeft, dus als iedereen nu zegt ok 1 BTC 1 dollar zijn er veel failliet die het laatste jaar grof ingestapt zijn