S
Sailor
Guest
Nee het is gebakken luchtIk krijg toch een beetje het gevoel dat jij niet zo'n BTC adept bent Sailor
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nee het is gebakken luchtIk krijg toch een beetje het gevoel dat jij niet zo'n BTC adept bent Sailor
Things get lost, that's lifeGeweidig, al die geheimzinnige munten.‘Billions’ lost through hacks of crypto lending platforms
‘Billions’ lost through hacks of crypto lending platformswww.rt.com
Crypto is een doodlopende weg. Keer nu het nog kan.
De weg naar de ondergangFiat is een doodlopende weg......
Qr is een doodlopende.......
Vaccinazie is.....
Crypto is een weg, ik weet niet of het de weg is. We'll see
Lees dit boek
Bekijk bijlage 5445
Kom op zeg, dan ook de verhaallijn ff uitleggen, maar zal zo op het eerste gezicht enigszins links georiënteerd zijn en anders een wijven boekLees dit boek
Bekijk bijlage 5445
Zelf gelezen, over iemand die alles heeft, maar dat langzaam in ziet storten.Waar gaat het over?
Heb je het zelf gelezen?
Waarom raad je het aan?
Vroeger was links niet perse kut.Kom op zeg, dan ook de verhaallijn ff uitleggen, maar zal zo op het eerste gezicht enigszins links georiënteerd zijn en anders een wijven boek
Hoe oud ben jij 800Vroeger was links niet perse kut.
An Air bubble that goes up explodes into thin airIk schat in dat BTC richting een dal tussen 17-2 en 3-3-22 en een piek 3-4 maand later.
Deze voorspelling baseer ik op het koersverloop vanaf november 2020
Let op: ik ben geen financieel adviseur,
Slowly but surelyAn Air bubble that goes up explodes into thin air
El Salvador wil 's werelds eerste 'Bitcoin City' bouwen
El Salvador is van plan om 's werelds eerste ‘Bitcoin City’ te bouwen. De stad zal in eerste instantie worden gefinancierd door bitcoinobligaties, aldus president Nayib Bukele. Dat betekent dat de inzet van het Centraal-Amerikaanse land op de cryptomunt wordt uitgebreid. El Salvador was in september het eerste land ter wereld dat bitcoin aanvaardde als wettig betaalmiddel.