Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
In theorie klopt dat, in de praktijk is het zo dat BTC gekocht in 2010 bij de diverse traders en Exchanges niet verkoopbaar zijn, ze willen futeres en hoop contracten das handel feitelijk heeft de hele BTC handel niets te maken met BTC''Just to put some things in perspective'': van alle mensen die bijv. vier jaar geleden bitcoin gekocht hebben, is nul procent erop achteruit gegaan.
Bekijk bijlage 5381
Dus Willy Woo met zijn Blockchain : zijwaards, wel dit is niet zijwaards. En dit is dus TA : post hieronder eerder gemaakt.TA is zo uitgebreid dat je ook hier kan zeggen dat het eventjes zijwaards kan gaan. Het is niet zo dat er een patroon is en dat er danwordt gezegd de uitbraak komt nu en gaat opwaarts. Goede TA houdt steeds rekening met diverse bewegingen en daarnaast ook diverse tijdframes in de candles.
Een beetje TA :
Tijdje terug al eens vermeld Cup and Handle op dagelijkse candles met prijsdoel van ca78.000, nu ook op de 6h candles een vorming van Cup (al gevormd ) en Handle (voor de helft gevormd, moet nu terug naar ATH van ca 69.000) met eveneens doel van ca 78.000
Belangrijke support op ca 63.000, daarna Fibonacii Golden Pocket op ca 62.000, vervolgens 60.000 en daarna 58.000, moest ie hieronder gaan met dagelijkse candle is dit negatief.
Als ze het gekocht en gehouden hebben. Bitcoin stond 3500 euro in maart 2020.''Just to put some things in perspective'': van alle mensen die bijv. vier jaar geleden bitcoin gekocht hebben, is nul procent erop achteruit gegaan.
Oh ja je kunt met BTC geen eten kopen ivm duur eten is BTC beter te verteren in AfrikaInternet werkt democratiserend. Informatie delen was voor internet veel moeilijker. Arme mensen in Afrika hebben vaak wel een telefoon. Als ze een appje installeren kunnen ze bitcoin kopen. Een hardware wallet is veiliger, maar met een appje kom je ook een heel eind.
Die 'Afrikanen' die zich laten smokkelen?Internet werkt democratiserend. Informatie delen was voor internet veel moeilijker. Arme mensen in Afrika hebben vaak wel een telefoon. Als ze een appje installeren kunnen ze bitcoin kopen. Een hardware wallet is veiliger, maar met een appje kom je ook een heel eind.
De lokale armen hebben alles nodig om aan eten te komen, die gaan echt BTC kopen en dan verhongeren.Die 'Afrikanen' die zich laten smokkelen?
Dat lijkt mij niet representatief voor de gemiddelde Afrikaan.
Of ben ben ik nu racistisch en stereotyperend?
Ik was er niet bij in Joure, maar het is wel goed dat men voor eigen cultuur opkomt.De lokale armen hebben alles nodig om aan eten te komen, die gaan echt BTC kopen en dan verhongeren.
Maar je blijft volgelingen houden met het BTC evangelie BTC als redder van de wereld, there is a wake-up call coming...
Ja fff je bent racistisch ( remember Joure) stereotyperen doe je ook maar dat wil niet zeggen dat je het bij het verkeerde eind hebt
PS sinds de kozp blokkade is iedere Fries racist
Bij mij hadden ze Friesland niet eens gehaaldIk was er niet bij in Joure, maar het is wel goed dat men voor eigen cultuur opkomt.
Het zorgt dat nog minder mensen mee kunnen de moderniteit.Kunnen arme Afrikanen wel de stroom betalen voor al die crypto's? Democratiserend? Laat me niet lachen!
Mike
Ik krijg toch een beetje het gevoel dat jij niet zo'n BTC adept bent SailorBTC is shit, was het maar shit konden we er nog een moestuin mee bemesten