Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het IMF heeft al gedreigd de steun van ik dacht 1 miljard dollar in te trekken vanwege deze move om de bitcoin als wettig betaalmiddel te accepteren in El Salvador. Dus ja, er zijn genoeg tegenkrachten.Nu nog de koopkracht van de Salvadorianen verbeteren...
Mike
Ik volg de ontwikkelingen graag. Niet alleen omwille van de financiele positie van de gemiddelde El Salvadoriaan. Het is ook niet zo dat in El Salvador nu nog maar 1 wettig betaalmiddel is; De bitcoin. Er is er 1 aan toegevoegd. Alleen de toekenning van de bitcoin als wettig betaalmiddel in El Salvador heeft implicaties voor de rest van de wereld: omdat het nu daar voor het eerst in de wereld door een land als wettig betaalmiddel is toegekend. Verder is bitcoin een stap in de richting van ´banking the unbanked´. Geen tussenkomst van banken meer nodig. Voor mensen in ontwikkelingslanden is op dit punt een enorme groeimarkt met crypto.Daar gaat het niet over in mijn post. De koopkracht van de Salvadoriaanse bevolking heeft te maken met het wanbeleid van Ortez. Op de achtergrond spelen het IMF en de Wereldbank zeker mee, zoveel is waar. Feit is dat de doorsnee Salvadoriaan zich helemaal niet BTC kan veroorloven, omdat er vet geld verdiend wordt aan deze crypto. Hoezo niet gecentraliseerd? Jullie 'true believers' geloven in een wensdroom.
Mike
Daar gaat het niet over in mijn post. De koopkracht van de Salvadoriaanse bevolking heeft te maken met het wanbeleid van Ortez. Op de achtergrond spelen het IMF en de Wereldbank zeker mee, zoveel is waar. Feit is dat de doorsnee Salvadoriaan zich helemaal niet BTC kan veroorloven, omdat er vet geld verdiend wordt aan deze crypto. Hoezo niet gecentraliseerd? Jullie 'true believers' geloven in een wensdroom.
Mike
Helemaal eens met Lievergezond!!Ik volg de ontwikkelingen graag. Niet alleen omwille van de financiele positie van de gemiddelde El Salvadoriaan. Het is ook niet zo dat in El Salvador nu nog maar 1 wettig betaalmiddel is; De bitcoin. Er is er 1 aan toegevoegd. Alleen de toekenning van de bitcoin als wettig betaalmiddel in El Salvador heeft implicaties voor de rest van de wereld: omdat het nu daar voor het eerst in de wereld door een land als wettig betaalmiddel is toegekend. Verder is bitcoin een stap in de richting van ´banking the unbanked´. Geen tussenkomst van banken meer nodig. Voor mensen in ontwikkelingslanden is op dit punt een enorme groeimarkt met crypto.