Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hij is niet alleen een optimist, maar zijn model heeft de toekomst altijd goed voorspeld tot dusver. Ik heb het schema van zijn laatste tweet maar weer weggehaald, want ik snap het zelf niet. Op de X-as staat ´schaarste´: ik dacht dat het ´tijd´ was. En toen raakte ik het spoor bijster. Dus toen dacht ik: ik haal het maar weer weg voor iemand erover begint haha.PlanB is een onverbeterlijke optimist. Mooi is dat. Ik denk overigens ook dat dat model best aardig kan kloppen. Adak, all models are wrong but some are useful
Het zou mij niet vervelend uitkomen als btc eind dit jaar 288k aantikt, maar dat is een heel ander verhaal.
Met de schaarste geeft het aan dat het steeds moeilijker wordt om de btc te minen. In 22 is de volgende halving waarbij er dus niet 6,25 btc per blok bijkomt maar 3 en een beetje.Hij is niet alleen een optimist, maar zijn model heeft de toekomst altijd goed voorspeld tot dusver. Ik heb het schema van zijn laatste tweet maar weer weggehaald, want ik snap het zelf niet. Op de X-as staat ´schaarste´: ik dacht dat het ´tijd´ was. En toen raakte ik het spoor bijster. Dus toen dacht ik: ik haal het maar weer weg voor iemand erover begint haha.
288k ik dacht dat hij dat pas voor maart 2022 in het verschiet had liggen voor ons. Nog steeds wel ´way to go´. Iedereen die nu instapt is dan spekkoper.
DYOR is ook hier van toepassingJullie denken fat de tevolutie is begonnen en zijn daar met geen mogelijkheid van af te krijgen. You are sadly mistaken. Ik raad forumleden en -lezers aan wat hier gepost wordt door Zathras en Lievergezond met een flinke korrel zout te nemen, zo niet een hele zak.
Mike
Is ook zo natuurlijk, maar anderzijds hebben mijn goud en zilver dingen ook niet echt een handige trade mogelijkheid.BTC ed zullen het in mijn optiek ook niet worden, of voorlopig niet, hoe ga je je pintje betalen ? Met 4.28571429e-5 BTC ?
Transactiekosten van gemiddeld 20euro, dus een telefoonabonement van 15euro (0.000428571429 BTC) +20euro kosten ?
enzovoorts
Dat er voorlopig mee getraded kan worden en geld verdiend of verloren kan worden, dat staat buiten kijf.
Ik denk wel dat de "revolutie" begonnen is maar dat dat met een Hemingway achtig tempo gaat.... first slowly, then suddenly..DYOR is ook hier van toepassing
Voor alle mensen die willen beginnen met hunnie own research...
Kijk hier eens naar:
Robert Kiyosaki legt het ff uit
echt heel boeiend, fake money en slechte scholen, bron van alle kwaad