Zionisme

Lang verhaal. Ik heb het nog niet helemaal gelezen. Het gaat over de Khazaren.


Na een deel hiervan te hebben gelezen is er voor mij wel weer het een en ander duidelijker geworden. Zo wist ik niet dat de Khazaren zich al bijna 2000 jaar geleden hadden gevestigd in het gebied dat nu het zuiden van Rusland is, dacht dat dat veel later was. Ook wist ik niet dat de Russen worden gehaat door de Khazaren omdat ze rond het jaar 1000 Khazaria hadden vernietigd nadat ze de misdaden van de Khazaren zat waren.

Vandaar dat “Russia, Russia, Russia, Poetin bad”. Dat komt doordat de Khazaren nog niet klaar zijn met hun wraak op Rusland. De 100 miljoen doden tijdens de communistische revolutie begin 20e eeuw was nog niet genoeg als wraak voor het vernietigen van Khazaria. Ze willen heel Rusland kapot hebben.

Het is dan nog beter te begrijpen waarom NAVO invloed in Oekraïne niet wordt getolereerd door de Russen. De NAVO is het leger van de Khazaren.

“Waarrom doet niemand iets tegen de misdaden van Israël in Gaza”, vroeg iemand mij een paar weken geleden. Lijkt mij duidelijk. Iedereen die iets onderneemt tegen Israël (het nieuwe Khazaria) wordt omgebracht, zelfs Amerikaanse presidenten.

Na de vernietiging van het Khazaarse koninkrijk zijn veel Khazaren gevlucht naar Europa. Ze hebben zich daar vermengd met de oorspronkelijke bewoners en gedragen zich ook zo. Khazaren zijn goed in het aannemen van andere identiteiten, zodat ze niet opvallen in een samenleving en ongemerkt hun “werk” kunnen doen.
 
Laatst bewerkt:
The word goyim means 'sub human beast'.
It's the word Jews use to identify non Jews.
They will look you in the face and call you a goyim.
Mind you, if you call yourself a goyim, you're 'Anti Semitic' because ONLY they can call you an animal.
White privilege or Jewish privilege in the West.
#IsraelisAreWorseThanNazis



Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.695
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan