Zionisme

Is Will Rothschild Faking His Death?

There are multiple accounts including media outlets irresponsibly reporting that Will Rothschild died in a fire in his Hollywood Hills home that occurred yesterday.

The authorities nor the coroner has confirmed yet the dead body found in the home was Rothschild. It looks like only one neighbor claimed it was him while other neighbors said they had believed his house had been vacant and no one had lived there for a while.

Even if authorities confirm it’s Rothschild, I will still be skeptical he’s dead especially after reading media reports that it took firefighters “33 minutes” to put out the fire. There’s a ton of people fleeing Hollywood right now and I anticipate many will attempt to fake their deaths —- it’s already happening! A high-ranking Mexican cartel leader who faked his death was just arrested last week — this is more common than people realize.

Mike

Nu zegt zojuist iemand dat Anne Frank
nooit bestaan heeft. Moet ik dit nu geloven?
Nee, jij 'moet' dit niet geloven.
Het niet geloven is wel een optie.

Heb je het boek gelezen? Ik las het op de leeftijd dat Anne Frank geweest zou zijn en het paste totaal niet bij mijn leeftijd. Wonderlijk vond ik dat. Was Anne dan zo'n heel intelligent kind, was ik zo dom? Kan allemaal, echter ik vond het een opvallend puntje, waar andere punten in mijn leven op volgden. Inmiddels denk ik dat het een boek is wat mensen tot een bepaalde angst brengt en een bepaalde groep een beschermde status geeft. Niets mis met bescherming, ik denk echter dat elk mens bescherming van rechten behoort te krijgen en niet dat een bepaalde groep een meer beschermde status heeft.

Er gaat de ronde dat het een verzonnen en door een volwassen geschreven boek is.
Anne Frank zal geleefd kunnen hebben. Ze zal wellicht een dagboek geschreven hebben. Of niet ....

Dat is het probleem met alles dat als we het zelf niet ervaren we niet zeker kunnen zijn.

Niets is wat het lijkt in deze realiteit, in en op deze wereld en in dit land. Er klopt heel veel niet. Maar als jij wilt geloven in Anne dan kan dat gewoon. Echter wie heeft er belang bij dat jij het gelooft? [hint!]

Waarom verdedigen veel christenen met hart en ziel Israël, terwijl deze staat oorlogsmisdaden pleegt? Zij volgen de doctrine van het christelijk zionisme, die stelt dat het moderne Israël, in 1948 gesticht, een vervulling (in wording) is van de Bijbelse belofte van de terugkeer van Gods volk naar het beloofde land. Deze ideologie, die in de VS breed wordt gedragen en ook in Nederland wortel heeft geschoten‚ is een van de belangrijkste redenen voor de onvoorwaardelijke steun van veel christenen aan Israël. Zij is echter in strijd met het evangelie van vrede van Jezus Christus.

THE GLOBAL REACH OF ZIONISM

European countries armed Israel as its attacks on Gaza persisted

Israel's military spending surged 24% to $27.5 billion

■ EU granted Israel export licenses worth €6.3 billion ($6.8 billion) from 2014 to 2022

■ Germany is Israel's largest European arms supplier, providing 30% of its imports

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan