Zionisme

Nee, jij 'moet' dit niet geloven.
Het niet geloven is wel een optie.

Heb je het boek gelezen? Ik las het op de leeftijd dat Anne Frank geweest zou zijn en het paste totaal niet bij mijn leeftijd. Wonderlijk vond ik dat. Was Anne dan zo'n heel intelligent kind, was ik zo dom? Kan allemaal, echter ik vond het een opvallend puntje, waar andere punten in mijn leven op volgden. Inmiddels denk ik dat het een boek is wat mensen tot een bepaalde angst brengt en een bepaalde groep een beschermde status geeft. Niets mis met bescherming, ik denk echter dat elk mens bescherming van rechten behoort te krijgen en niet dat een bepaalde groep een meer beschermde status heeft.

Er gaat de ronde dat het een verzonnen en door een volwassen geschreven boek is.
Anne Frank zal geleefd kunnen hebben. Ze zal wellicht een dagboek geschreven hebben. Of niet ....

Dat is het probleem met alles dat als we het zelf niet ervaren we niet zeker kunnen zijn.

Niets is wat het lijkt in deze realiteit, in en op deze wereld en in dit land. Er klopt heel veel niet. Maar als jij wilt geloven in Anne dan kan dat gewoon. Echter wie heeft er belang bij dat jij het gelooft? [hint!]
Hey!
Ik ga weer even op dit draadje reageren. Het blijft interessant.

Bedankt voor je reactie trouwens H.E.K.S.

Ik denk inderdaad dat mogelijk haar dagboek niet door haar geschreven is en ook las ik ergens dat Otto Frank dingen erbij heeft verzonnen en later nog boetes moest betalen.

En fin ik kwam wel dit tegen. Zij zei, de reïncarnatie van Anne Frank te zijn. Kan best, toch?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.554
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan