Quote:
Je haalde de woorden uit mijn mond, ik dacht net; je zou je kunnen insmeren met kokosolie, en jij schrijft het.
Pillen met zoveel troep er in kunnen nooit veel goeds voor je betekenen.
En nee, medicijnen van een dokter komen er bij mij niet in.
Nu kom ik ook niet zo gauw bij een dokter.
Onder de middag in de auto tapte ik hete soep in bekers en ik morste.
Er lag een theedoek op mijn schoot maar de soep/vocht ging door de theedoek heen op mijn been.
Heeeeeeet!!!
Een dikke brandplek dus, en geen water in de buurt.
Gelukkig had ik een potje met kokosolie in het kastje liggen, dat er op gesmeerd.
We hadden ook nog een beker kefir mee. Dat heb ik er ook op gesmeerd.
Er kwamen dikke vochtblaren maar het branderige was eigen vrij snel weg.
Dus als je nog kefir of yoghurt in huis heb, smeer dat er maar op.
Gaat vast helpen.
Ik heb net de blaar doorgestoken met een gesteriliseerde naald, het vocht weg laten lopen en er 3% H2O2 op gedaan.
Er komt nog steeds vocht uit maar het doet totaal niet zeer, het brand ook niet.
ohjeejtje wat erg, wat goed van je dat je kokosolie bij je had. Ik heb mezelf er inderdaad rijkelijk mee ingesmeerd en werd vanochtend wakker en het lijkt toch wel al enigsinds beter. het is al minder rood en opgezwolen en heb minder jeuk! heb meteen wat kokosolie in een potje gedaan, die gaat voortaan overal mee naar toe! wonderpotje, haha! Mag ik trouwens vragen welke melk kokosolie jullie gebruiken? Ik heb nu een van greenlive maar heb die van omega en more ook wel gebruikt, ga nu dnek ik overstappen naar aman prana, heb dar toch wel heel veel goede verhalen over gehoord.
Je haalde de woorden uit mijn mond, ik dacht net; je zou je kunnen insmeren met kokosolie, en jij schrijft het.
Pillen met zoveel troep er in kunnen nooit veel goeds voor je betekenen.
En nee, medicijnen van een dokter komen er bij mij niet in.
Nu kom ik ook niet zo gauw bij een dokter.
Onder de middag in de auto tapte ik hete soep in bekers en ik morste.
Er lag een theedoek op mijn schoot maar de soep/vocht ging door de theedoek heen op mijn been.
Heeeeeeet!!!
Een dikke brandplek dus, en geen water in de buurt.
Gelukkig had ik een potje met kokosolie in het kastje liggen, dat er op gesmeerd.
We hadden ook nog een beker kefir mee. Dat heb ik er ook op gesmeerd.
Er kwamen dikke vochtblaren maar het branderige was eigen vrij snel weg.
Dus als je nog kefir of yoghurt in huis heb, smeer dat er maar op.
Gaat vast helpen.
Ik heb net de blaar doorgestoken met een gesteriliseerde naald, het vocht weg laten lopen en er 3% H2O2 op gedaan.
Er komt nog steeds vocht uit maar het doet totaal niet zeer, het brand ook niet.
ohjeejtje wat erg, wat goed van je dat je kokosolie bij je had. Ik heb mezelf er inderdaad rijkelijk mee ingesmeerd en werd vanochtend wakker en het lijkt toch wel al enigsinds beter. het is al minder rood en opgezwolen en heb minder jeuk! heb meteen wat kokosolie in een potje gedaan, die gaat voortaan overal mee naar toe! wonderpotje, haha! Mag ik trouwens vragen welke melk kokosolie jullie gebruiken? Ik heb nu een van greenlive maar heb die van omega en more ook wel gebruikt, ga nu dnek ik overstappen naar aman prana, heb dar toch wel heel veel goede verhalen over gehoord.