@ Mike, Pike en san
Ik ben niet optimaal gezond. @ mike ik weet wat de gebruiksaanwijzing is, maar jullie kenen mijn achtergrond niet, als ik vroeger wat had zei mijn adoptie meoder altijd stel je niet aan gaat van zelf over. nou ben ik niet gezond, Ik heb COPD, Maagproblemen, Prikkelbare darmsyndroom en suikerziekte. En ik mag niet alle medicijnen hebben, ik kan je vertelde de medicatie die ik heb gekregen prima werkt. Jullie zijn waarschijnlijk amateurs en denken dat jullie het goed hebben, nou wees er blij mee dat dokters je wat geven en zij geven het niet voor niks. Denken jullie wel? Ik ben de eerste 7 jaar in me leven opgegroeid in Afrika. Daar gaan mensen dood. Ik ben gewoon een Nederlander en ben blij met de hulpmiddelen die wij hier hebben, daarna geheb ik 8 jaar in Frankrijk gewoond en daar krijg je pas veel medicatie. Die geven je pretnison voor 4 maanden. Als je werkelijk niks hebt dan krijg je niks mee van de dokter. ECHT NIET!! Ik wil het beste voor me gezondheid dus ga ik gewoon me medicatie krijgen. Ik wilde graag een plaatje hier bij doen maar helaas. ik heb 2e graadsbrandwonden. Dus is heel heftig!!!
Gr. Willemien