'Regenboog'-illusie

Wat een figuren allemaal. Ze trappen er allemaal in en zien niet dat ze tegen elkaar uitgespeeld worden. Wat een types mn in de eerste video komen weer wat pareltjes voorbij aan sneeuwvlokjes. Wat komt er van die mensen als ze volwassen zijn? Ik heb nog de stille hoop ergens dat ze tot inkeer komen omdat het een fase was in hun leven waar ze zich een beetje voor schamen als ze ouder zijn. Ik ben benieuwd over een jaartje of 10 zullen we het zien.

Allemaal in scene gezet, als we Aart mogen geloven. Hoe blind kun je zijn vanuit je valse gevoel van 'diversiteit'?

Mike

Allemaal in scene gezet, als we Aart mogen geloven.

Je leest nog steeds niet. Je trekt nog steeds mijn woorden uit z'n verband. Alles is geoorloofd, zolang jij jouw kromme woorden en gedachten maar recht kan lullen.

Je doet maar. Het blijft een zielig voorbeeld hoe onvolwaardige zielen c(r)ommuniceren. Gelukkig herkennen inmiddels veel mensen dit onvolwassen en jankerige gedrag van jou. Precies de manier waarop tiener meisjes, nadat ze uitgehuild zijn, hun gelijk willen doordrukken. Misschien moet je een keer een jurkje aantrekken. Dan ben je tenmiste nog congruent met je gedrag.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.539
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan