'Regenboog'-illusie

Erg volwassen weer, Aart. Jij ontkent dat er misstanden plaatsvinden onder 'vluchtelingen', want dit is niet jouw ervaring en die telt kennelijk. Ieder van ons zou zich moeten baseren op zijn/haar eigen ervaring, want je baseren op wat je leest en ziet op het internet is geen goed idee vanwege gefingeerde en gemanipuleerde informatie. Vandaar dat forumleden als sprout en 100%leven beeldmateriaal verschaften en nog bleef je hardnekkig ontkennen!

Hier nog meer bewijs in beeld van jonge Afrikaanse mannen die vrouwen met een neppistool de stuipen op het lijf jagen. Want ook dat ontken je, het feit dat het merendeel van de 'vluchtelingen' jonge mannen zijn zonder gezin met een gedragsprobleem, die bovendien helemaal niet uit conflictgebieden komen. Maar je doet maar, Aart. Jouw slag heeft afgedaan, welkom in de nieuwe realiteit!

Mike
 
We zullen inderdaad zien wie het laatst lacht. Hahaha. Ik ben vol vertrouwen. Tril jij voorlopig even lekker verder Mike. Brrrrrr
 
Tuuuuurlijk. Ik ga (jou) hier niet meer uitleggen waarom ik nooit een schok zal krijgen. Alles is energie. Bedenk zelf met welke energie je jouw leven vult en je weet wat je te wachten staat. Je hebt er zelf een redelijk voorproefje van ondervonden. En dat zal niet stoppen zolang je je leven met dezelfde energie blijft vullen.

Liefde zal altijd overwinnen. In welke vorm dan ook.
 
Mijn partner is vrachtwagenchauffeur, hij stond laatst op een parkeerplaats 150 kilometer van Calais af. Nachts hoorde hij gerommel buiten. Dus deed hij het gordijn opzij en toen keek hij rechtstreeks in het gezicht van een Afgaans best donkere ogende jongeman met een vinger voor zijn lippen en in zijn andere hand een groot mes.

Mijn vriend heeft er een foto vsn gemaakt met zijn telefoon en toen t alarm van de vrachtauto ingedrukt. Dan gaan alle lampen aan en de clakson en de luchthorens. Toen vluchte de hele groep jonge mannen.

Daarna heeft hij de politie gebeld die met honden gezocht hebben. Maar die konden ze niet meer vinden.

Ze hadden ook in andere trailers op de parkeerplaats ingebroken. De meeste daarvan moesten nog naar Engeland.

Je weet niet of ze illegaal zijn of niet. Maar ik ben blij dat mijn vriend niet zomaar de deur heeft geopend.

Begrijp me niet verkeerd ik vind dat voor mensen uit oorlogsgebieden altijd opvang moet zijn. Ik gun niemand en zeker een gezin met kinderen de angst van een oorlog. Maar dit verhaal staat niet opzichzelf. Gebeurd vaker en voor zo ver ik gehoord heb zijn het altijd jonge mannen die dit soort dingen doen.

Complotdenker
 
Allemaal onzin, je moet afgaan op je eigen ervaringen! O, maar wacht effe, dit is een eigen ervaring...

Mike
 
Precies. En zoals ik altijd al zeg moet je mensen die verkeerde dingen doen keihard aanpakken. Zonder daarmee een groep te generaliseren, te stigmatiseren of te veroordelen. Pas als je deze nuance kan maken, kom je met z'n allen daar waar je moet zijn.

Helaas is Mike niet van de nuance. Dus zal hij daar ook nooit komen. Het is maar waar je voor kiest. Alles is energie. Je kunt dus kiezen met welke energie je je leven vult. Vul je het leven met angst, haat, ongelijkheid, ongenuanceerdheid, verschil en wrok? Dan snap ik dat je wat te vrezen hebt.
 
Jouw wereldbeeld is een progressieve utopie. De progressieve agenda is een wensdroom, de maakbare multiculti-samenleving waarin iedereen onderdeel uitmaakt van de 'regenboog' en iedereen het met elkaar kan vinden. Dit wordt ook wel 'identity politics' genoemd en het is een utopie.

Daar staan de patriotten tegenover die zich vereenzelvigen met de natiestaat en hun volk en cultuur. Deze zijn dus conservatief en behoudend en deze mensen bestaan echt, vooral als ze hun realiteit zien veranderen door ondermijnende progressieve krachten met geen enkele basis in de realiteit. Het feit dat ong. de helft van de bevolking al zo gehersenspoeld is dat ze zijn gaan geloven in de utopie is voornamelijk te danken aan de media, die dit voortdurend uitdraagt als zijnde realistisch, terwijl de geschiedenis uitwijst dat de multiculturele regenboog keer op keer 1 grote mislukking is. Zonder politiek en media was dit allemaal 'a fart in the wind', niets meer en niets minder.

Uiteindelijk heeft de realiteit het in Amerika gewonnen van de droom en dat zal ook hier in Europa gebeuren. De zwakheid van de utopie is nl. dat er uitsluitend diversiteit van identiteit wordt gepropageerd maar geen diversiteit van meningen en visies. Om de utopie te laten slagen MOET iedereen deze uitdragen en kan er onder geen enkel beding van worden afgeweken. Dit gaat zo ver dat als dit toch gebeurt er onderdrukking en zelfs genocide plaatsvindt, iets wat we historisch terugzien bij alle communistische experimenten. Dit systeem is inherent collectivistisch en richt zich op gelijkheid van resultaten en gaat voorbij aan basisgelijkheden met diversiteit van resultaten.

De terugkeer naar de natiestaat is de aloude stamgedachte, waarin individuen hun unieke kwaliteiten ten goede maken van de voltallige gemeenschap. Dit systeem heeft wel een lange en succesvolle geschiedenis en gaat uit van gelijke beginselen (mensenrechten) en de vrijheid om te zijn wie of wat je maar wil, maar gaat uit van uiteenlopende resultaten (de een is nu eenmaal beter of slechter in iets dan een ander). Het is inherent individualistisch en bevordert daadwerkelijke diversiteit, die ook nog eens onbaatzuchtig is omdat deze patriotistisch is en dus ten goede komt van land, volk en cultuur. Dit is geen opgelegde eenheid, maar eensgezindheid, iedereen heeft hetzelfde doel voor ogen. De identiteit wordt niet opgelegd of geforceerd bedacht, maar ontstaat uit een persoonlijke kracht die weer ten goede komt van de gemeenschap en zo een natie vormt.

Vandaar dat ik altijd schrijf niet over wat is geweest of wat kan zijn, maar over wat IS. Dergelijke politieke aardverschuivingen zijn een 'reality check', het ontwaken uit de wensdroom. De utopische samenleving is een illusie, het is de natiestaat die echt is en ook altijd is geweest. De uiteindelijke keuze is dan ook simpel: maak je je als individu ondergeschikt aan de natie, waardoor je helpt deze op te bouwen en vorm te geven, of maak je de natie ondergeschikt aan het individu, waardoor je deze van binnenuit ondermijnt en afbreekt?

Eenieder die zich vereenzelvigt met de landsidentiteit en cultuur is welkom en kan worden beschouwd als een medeburger, ook als deze uit een ander land en cultuur komt. In dit systeem is assimilatie mogelijk zonder verlies van eigen identiteit. Wie zich echter weigert aan te passen en geen enkele band toont met het gastland hoort er niet thuis en moet vertrekken. Alles staat of valt dus in hoeverre je als individu bereid of in staat bent om constructief bij te dragen aan het geheel.

Mike
 
De 'diversiteit' waar Aart zo mee dweept in de praktijk:

Een 80-jarige Italiaanse hoteleigenaar wordt door de autoriteiten GEDWONGEN om jonge Afrikaanse mannen te huisvesten:



Mike
 
Theo Maassen:

CxnK8SaWgAA5grR.jpg


Mark
 
Gisteren een interessante discussie gehoord op de radio (WNL Opiniemakers). Ik was prettig verrast door de uitgesproken jurist Theo Hiddema, die vertelde dat we nu achterlijke wetten hebben als 'groepsbelediging' en Marokkanen als 'ras' beschouwen.

Je voelt 'm al aankomen: dit ging over het proces tegen Wilders. Wilders kan op basis van deze wetten worden veroordeeld voor 'groepsbeleding' en 'rassenhaat', waarbij zowel de groep als het 'ras' Marokkanen zijn.

Hiddema gaf feilloos aan dat als een rechter op basis van dergelijke wetten van een 'links establishment', zoals hij het noemde, niets meer dan een gedachtenpolitie wordt. De scheiding tussen politiek en rechtspraak is door het bestaan van deze wetten al zoek. Als Wilders op basis van dergelijke gronden kan worden veroordeeld, wat belet een andere groep dan om ook zichzelf als 'ras' te profileren en een ander aan te klagen wegens 'groepsbelediging' en 'rassenhaat'? Wilders moet vrijuit gaan, als wij vrijheid en democratie hoog willen houden!

Mike
 
Racisme wordt al snel uit de kast gehaald, ook als het over moslims of joden gaat, terwijl dit ook geen rassen zijn.

Mark
 
Een statistiek die mensen als Aart goed in het achterhoofd moeten houden – slechts 13% van de migranten in Europa zijn oorlogsvluchtelingen

Ten eerste klopt dit percentage niet.

Ten tweede maakt het mij niet uit waarvoor mensen op de vlucht zijn. Voor mij zijn ze welkom.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.906
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan