'Regenboog'-illusie

Als je zegt dat het percentage niet klopt, moet je ook met tegenargumenten komen. Andere cijfers bijvoorbeeld. Dit is overigens een officiele instantie (Medecins du Monde) die dit naar buiten brengt. Iedereen is welkom volgens jou. Ook mensen uit culturen waar ze homo's ophangen of van daken gooien?

Mike
 
Laatst bij South Park ging het om migranten uit de toekomst. Alle thema's van nu werden er aangesproken. De migranten werkten voor weinig geld en namen de banen weg.

Was echt een geweldige uitzending.

Dorothe
 
Ook mensen uit culturen waar ze homo’s ophangen of van daken gooien?

Juist uit die culturen zijn mensen natuurlijk erg welkom. Beoordeel mensen nooit op de daden van hun regering. En angst is een heel slechte raadgever. Ikzelf ben niet zo bang aangelegd zal ik maar zeggen.
 
Maar goed dat er populisten zijn die voor jullie opkomen en deze lui buiten de deur willen houden. De progessievelingen worden nu gelukkig gestopt in hun letterlijk grenzeloze poging om de samenleving te ondermijnen!

Mike
 
Ik heb niemand, en zeker geen populisten nodig die voor mij opkomen Mike. Ik ken heel wat van die mensen die jij zo "eng" vindt (brrrrrr) en geloof me: die bange witte mannetjes zijn vele malen enger. Gelukkig maar dat ik zelf niet zo angstig ben aangelegd.
 
Boze en bange 'witte mannetjes' zouden Trump in het zadel hebben geholpen. Never mind dat hier ook vele vrouwen, Spaanstaligen, zwarten en moslims toe behoren, MEER DAN WELKE CONSERVATIEVE PRESIDENTSKANDIDAAT OOIT. Het probleem zit hem niet in 'witte mannetjes', het zit hem in de ondermijnende progressieve identiteitspolitiek die jij zo voorstaat en die nu gelukkig in een doodsstrijd verkeert. Dus doe maar lekker stoer en flink, er komen toch echt andere tijden aan!

Mike
 
Dus doe maar lekker stoer en flink, er komen toch echt andere tijden aan!

We zullen zien, hahahaha. Blijf tot die tijd maar lekker roeptoeteren.

De enige reden dat Trump de kiesmannen heeft gewonnen (Clinton heeft uiteindelijk gewoon 1000000 stemmen meer), is omdat er zo'n flutkandidaat tegenover stond. En bij kiezen uit twee kwaden wint uiteraard altijd één van de sukkels. En Dus doe maar lekker stoer en flink, er komen toch echt andere tijden aan! op het tijdelijk succes van de bange witte man. Want stel je voor dat ze zelf moeten nadenken (brrrrrrr), angstig.
 
Clinton heeft niet 1 miljoen stemmen meer. 3 miljoen illegale immigranten mochten stemmen, wat geheel ondemocratisch en ongrondwettelijk is. Trek die er af van af en daar gaat je ene miljoen. En dan hebben we het nog niet eens over de grootschalige stemfraude die gepleegd is met stemcomputers!

Mike
 
En dan hebben we het nog niet eens over de grootschalige stemfraude die gepleegd is met stemcomputers!

Natuuuuurlijk, hahahaha. Als er geen redelijke argumenten meer zijn, dan trek je de cijfers in twijfel en gooi je het op fraude. Zo doen die bange witte mannelijke populisten dat. Lekker makkelijk. Want ze gaan voor makkelijk. De bange witte mannetjes.
 
Ooit had ik respect voor jou, maar je hebt je ontpopt tot een enorme sukkel. Jammer, want ergens deug je volgens mij wel. Do your research, man, ik doe het niet meer voor je want dan ga je weer lopen blaten dat ik 'niet objectief' ben. Je doet zelf NUL onderzoek en schiet op iedereen die dat wel doet. Dat noem ik nou een sukkel.

Mike
 
Je weet dat ik jou op voedingsgebied ook hoog heb zitten Mike. Trouwens ook op een aantal andere vlakken wel. Maar daar waar je geen kennis van zaken hebt, daar ook niet over wil nadenken op basis van ervaringen en argumenten en vooral je angst de vrije hand geeft en verwrongen meningen en aannames verkondigd, zak je voor mij wel heel ver weg.

Do your research, man, ik doe het niet meer voor je want dan ga je weer lopen blaten dat ik ‘niet objectief’ ben.

Dit is exact de reden dat ik niet meer de moeite doe om jou de zaken kant en klaar op te dienen. Je brengt een groot deel van je tijd achter internet door en bent handig met zoekmachines. Je vindt deze info dus wel als je dat zou willen.
 
Je weet dat ik jou op voedingsgebied ook hoog heb zitten Mike. Trouwens ook op een aantal andere vlakken wel. Maar daar waar je geen kennis van zaken hebt, daar ook niet over wil nadenken op basis van ervaringen en argumenten en vooral je angst de vrije hand geeft en verwrongen meningen en aannames verkondigd, zak je voor mij wel heel ver weg.

Ik denk dat je veel te snel conclusies trekt over mijn 'bangheid' als 'wit mannetje'. Als je je nu eens echt zou gaan verdiepen in de door mij verstrekte informatie zou je wel eens tot een hele andere vaststelling kunnen komen. Maar dan moet je je 'social justice'-bril afzetten en word je geconfronteerd met je eigen cognitieve dissonantie. Logica en progressieve politiek gaan nu eenmaal niet samen. En humor trouwens ook niet!

Mike
 
Ik weet heel goed waar ik sta Mike. En ik sta ook open voor andere denkbeelden. En ik kan vaak een heel eind nee gaan in andere gedachten en ideeën, ook als ik het er niet mee eens ben. Dan moet daar echter wel enige logica in zitten en er moet over gecommuniceerd kunnen worden.

Met de manier waarop bange witte mannetjes communiceren en hun "gelijk" proberen te halen heb ik niets.
 
Aart, hou alsjeblieft eens op met je "bange witte mannetjes".
Zoals Mike al aangaf, hebben lang niet alleen maar blanke mannen gestemd op Trump.

Jij praat de linkse media na, die Trump supporters ook zo wegzetten in plaats van inhoudelijk te communiceren. Demoniseren heet dat.

Ik ben zelf nog niet overtuigd van Trump, maar doe wel onderzoek.
Jij komt amper met onderbouwde argumenten.

Mark
 
Aart communiceert als een vrouw. Mike kan op zijn hoofd gaan staan er is geen doorkomen aan.

Ik zat er een beetje tussen in. Het moet allemaal maar waar zijn wat je leest en ziet. Wetenschappelijk onderzoek is ook niet altijd te vertrouwen. Maar door het bange witte mannetjes argument heb ik totaal het respect verloren voor Aart. Dit is exact hetzelfde als een discussie met een vrouw.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.944
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan