'Regenboog'-illusie

Bizar Mike, ik had het al eens eerder gelezen. Maar die mensen zijn niet gek, onze westerse systemen zijn gek! Tijd dat daar iets aan wordt gedaan.
 
Milo veegt de vloer aan met moslima's die hem d.m.v. geschreeuw proberen de mond te snoeren:



Mike
 
Mutti 'wir schaffen dass' Merkel is helemaal van het padje af. Nu pleit ze voor 'propaganda' in Oost-Europa en Afrika om NOG meer migranten naar haar luilekkerland te lokken:



Wegstemmen die heks, ze is de Duitse Hillary!

Mike
 
De Duitser over Merkel.
https://1.bp.blogspot.com/-AE-YyAJIjNI/WIwfAw2SsHI/AAAAAAACdl4/E662Qk3jVIo9vHfPgFUwt0Mxn4c8wVzhgCLcB/s1600/merkWIR.jpg-large.jpg
 
Je zult via het nieuws wel hebben meegekregen dat een kapper in Enschede met benzine is overgoten en in brand gestoken, iets wat hij gelukkig heeft weten te overleven. Op het TV-'nieuws' sprak men over een 'man' die in de fik was gestoken, maar in de beelden zie ik de naam van de kapperszaak: Erciyes, genoemd naar een beroemde vulkanische berg in Turkije. Nu blijkt dat de 'kapper' een wietteeltverleden heeft:

http://nieuws.tpo.nl/2017/02/04/dader-enschedese-kapper-brand-stak-nog-altijd-spoorloos/

Maar goed, laten we er van uitgaan dat de beste man zijn leven gebeterd heeft en een onschuldig slachtoffer is. Waarom doet de media zijn best om niet te vermelden dat het hier om een Turk gaat en dat naar alle waarschijnlijkheid de dader dat ook is? Omdat we dan de serieuze vraag moeten stellen wat er toch mis is met de gewelddadige mentaliteit van mensen uit het midden-oosten, vooral vanuit een wraakgedachte (wat zeer waarschijnlijk is wat hier speelt). Of gaan we dit verkopen aan de massa als een daad van een 'blanke racist' tegen een 'medelander'?

Als ik fout zit, hoor ik het graag. Ik speculeer nu over wat er is gebeurd en waarom. Uiteindelijk is er alleen maar waarheid en als dit een daad van gewelddadig racisme was, dan neem ik alles terug. Ik ruik echter onraad en het komt door de berichtgeving hierover. Wie hier meer achtergronden over kan melden moet niet schromen dit hier te posten.

Mike
 
Gelukkig zijn er nog vrouwen met een werkend brein, zoals deze Finse dame die feilloos uit de doeken doet hoe asociale 'vluchtelingen' in een asielzoekerscentrum in een plaatsje met 17.000 inwoners de lokale bevolking terroriseren:



Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
531.048
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan