'Regenboog'-illusie

Ik kan me best voorstellen dat je liever niet hebt dat ik offtopic post.

Normaal gesproken houd ik me daar keurig aan.
Offtopic posten is niet mijn gewoonte.

In dit geval vond ik het zinnig om een uitzondering te maken en niet mee te gaan in het afdwingen van regels door middel van het kleineren en pogen te kwetsen van een medemens.

Mijn grens is inmiddels helder lijkt me.
In jouw laatste verzoek staat geen enkele belediging.
Dus akkoord.
Maar zodra er weer beledigingen worden rondgestrooid, geef ik gewoon weer antwoord.

 
Je hebt een bijzondere manier van mensen onmondig maken.
Nogmaals: het is jouw forum.
Mag dus.
Als mensen zich hier aan willen onderwerpen, dan staat dat ze vrij.

Ik kies daar niet voor.
Je mag mijn account verwijderen als je je daar prettiger bij voelt. :)
 
Ik doe niet aan censuur. Alleen als mensen zich misdragen (en dat doe jij niet) of er zelf voor kiezen worden ze geblokkeerd of verwijderd.

Mike
 
Prima, maar houd er rekening mee dat inhoudelijk reageren een stuk soepeler verloopt als er geen "bijzondere opmerkingen" en "zo zitten vrouwen in elkaar" projecties worden gemaakt.

Het moet niet gekker worden, haha.
 
veel vrouwen zitten zo wel in elkaar Cordial, het is maar of je je aangesproken voelt daardoor. Ik heb er geen enkele moeite mee.
Misschien ben ik een halve man :>))
 
En halve man?
Precies door de helft, 50/50?
Of zit er wat meer nuance in, 30/70 of 40/60?
Dat kan namelijk ook, zegt "men".

Ik ga eens googlen, even kijken of ik wat zinnige info over zulke onderwerpen vind. :o)

En zo komen we subtieltjes toch weer bij de regenboogillusie uit, joechei!
 
Het moet niet gekker worden, haha.

Je gaat dit waarschijnlijk niet leuk vinden, maar...dit is een typisch vrouwelijke reactie. Overigens is dit meer iets om in de feminisme-topic voort te zetten, dan kan ik hier tenminste weer verder gaan met wangedrag van 'asielzoekers' bloot te leggen om aan te geven dat we toch echt wel een probleem hebben met een segment van deze bevolkingsgroep.

Bovendien is de feminisme-topic er een die je volledig zegt te hebben doorgewerkt. Je zult daar dezelfde hooghartige, smalende reacties van vrouwen zijn tegengekomen. Dit noemen wij in de 'manosphere' de 'shit test' en deze is bedoeld om de alfaman uit te testen, mij dus. Als deze echter niet toegeeft en dezelfde passief-agressieve energie teruggeeft kan er 1 van 2 dingen gebeuren: of de vrouwen haken af, of ze blijven hangen en raken steeds meer geintrigeerd door de alfaman, omdat deze dominant is en dit is stiekem wat alle vrouwen willen.

Dit laatste zie ik nu bij jou gebeuren, Sanny, je begint je steeds meer thuis te voelen vanwege die 'bijzondere manier' van omgang die diep in je genen gewoon vertrouwd voelt. Natuurlijk blijf je bokken en noem je het 'projectie' en weet ik veel wat nog meer, maar ondertussen neemt de aantrekkingskracht toe. Dit is ook de reden waarom je telkens zegt ermee te kappen maar toch weer doorgaat, want zoals elke vrouw vind je het heerlijk om nu eindelijk eens tegengas te krijgen van een krachtige man.

Je zult me ongetwijfeld bijzonder arrogant vinden door deze uitspraken, zonder ook maar 1 seconde sil te staan bij je eigen verwaande en elitaire gedrag tot nu toe, en misschien haak je alsnog af (om daarna stiekem mee te blijven lezen). Toen je de reacties van vrouwen las die mij destijds de 'shit test' probeerden te geven in de feminisme-topic zul je ongetwijfeld gedacht hebben 'you go girl', solidair als jullie kunnen zijn in het samenspannen tegen de alfa. Dit is het mechanisme van het uittesten van grenzen - dat overigens past bij KINDEREN, om precies dezelfde reden, nl. een zucht naar veiligheid en bescherming van een mannelijke autoriteitsfiguur. Je kunt niet om je biologie heen, net zo goed als ik dat niet kan.

Om het weer on-topic te maken, eerst hebben jullie met je overgefeminiseerde onderdrukking van alles wat mannen mannen maakt complete watjes gemaakt van westerse mannen en van hen zorgzame beta's en 'cucks' gemaakt en nu verlangen jullie weer terug naar dominante alfa's, want al die 'lieve' mannen bieden geen bescherming en veiligheid meer. Daarom importeren jullie maar wat graag mannen uit een volledig vrouwonvriendelijke cultuur die er geen enkele moeite mee hebben om jullie op de meest brute en wrede manier zich toe te eigenen.

Jullie hadden sterke westerse metgezellen kunnen hebben die jullie veiligheid, stabiliteit, respect en waanzinnige seks hadden kunnen bieden, maar jullie moesten zo nodig 'onafhankelijk' zijn en hem zijn geld en zijn kinderen afpakken, om vervolgens bij de staat je handje op te houden voor je levensonderhoud. Jullie moesten hem zo nodig uit blijven testen met emotionele chantage en drama en theater, net zo lang tot hij brak en bezweek. En dit is wat je er voor terug krijgt: een geimporteerde cultuur met vrouwenhaters, die door jullie met 'refugees welcome'-bordjes met open armen worden verwelkomd.

Je zult me intens haten om deze post en misschien reageer je helemaal niet meer of met voelbaar ingetogen woede. Misschien ben je de zoveelste vrouw die zich er van afmaakt met de opmerking dat ik 'altijd mijn gelijk moet hebben' (over projectie gesproken, gezien jouw posts tot nu toe). Maar ondertussen vind je me alsmaar interessanter, want ik ben niet onder de indruk van de typische vrouwentrucs en heb ze allemaal door. Julie zijn helemaal geen 'gecompliceerde wezens', jullie zijn gewoon kleine kinderen die treiteren om grenzen aangeleerd te krijgen. Daarom heb je ook het gevoel voor humor van een kind:



En zo komen we subtieltjes toch weer bij de regenboogillusie uit, joechei!

Je zult nu wel inwendig koken, denk ik zo, en je denkt WTF?! Nog niet eerder was je op een forum gestuit waarop dit zo openlijk werd besproken en je vraagt je af of nu moet lachen of huilen. Maar naarmate je het steeds meer op je in laat werken raak je steeds meer gefascineerd en raakt het een snaar diep in je genen en kom je erachter dat dit precies is waar vrouwen op uit zijn: sterke mannen die zeggen waar het op staat en totaal niet onder de indruk zijn van enige poging tot een 'staatsgreep' van welke vrouw dan ook.

Ik raad je aan om dit net zo lang op je in te laten werken tot je weer in staat bent tot enige vorm van rationaliteit. Je zult dan weten of je wel of niet moet reageren en hoe. Een razendsnelle respons zal (verkapt) emotioneel zijn. Het is ook niet makkelijk om als vrouw een koekje van eigen deeg te krijgen als je gewend bent om emotioneel de overhand te hebben (want rationeel kun je nl. nooit winnen van mannen) en dat is even nieuw. En tegelijkertijd is het oud, veel ouder dan jij bent, maar je genen herinneren zich hoe fijn het is om onderdanig te zijn aan een sterke man, zonder dat je zijn slaaf en sloofje bent, om zelf een krachtige vrouw te zijn, zonder mannen onderuit te hoeven halen en met hem samen te werken i.p.v. hem tegen te werken.

Mike
 
Nee Mike, ik kook niet, ik voel compassie voor je.

Dit is jouw spel, jouw zoektocht.

Ik reageer, ja, maar niet blind en niet onwetend.
Mijn grens, is mijn grens.
Punt.

Ik heb een diep respect voor jouw toewijding aan jouw visie en persoonlijke zoektocht, maar zoals ik al aangaf: ik ga daar niet in mee, online op een anoniem forum.
Ik werk dit soort energieën en dynamieken met vertrouwde mensen uit.

Ik ga zeker blijven meelezen, en wellicht hier en daar reageren.
Maar op mijn eigen manier.
Niet op de manier die jij voor ogen hebt, het spijt me.
 
Nee Mike, ik kook niet, ik voel compassie voor je.

Zoals voorspeld, passieve agressie en hooghartigheid. Dit is alleen nog maar voor de vorm, om een 'sterke vrouw' te zijn voor de buitenwereld.



Ik heb een diep respect voor jouw toewijding aan jouw visie en persoonlijke zoektocht

Zoals voorspeld, het ontzag neemt alleen maar toe, niet af. Dit is wat er werkelijk van binnen gebeurt.



Ik ga zeker blijven meelezen

Zoals voorspeld, de belangstelling is gewekt, de biologie is sterker dan het verstand. Dit is de ware vrouwelijke natuur.

Mike
 
Je hebt het hard nodig om je eigen visie stevig vast te houden en bevestigen.
Andermans' gedrag analyseren vanuit jouw persoonlijke visie en pogen dat vast te leggen als feit.

En wat me zorgen baart:
Dat doe je ongevraagd, ook al heb je geen toestemming om je bezig te houden met mijn innerlijke belevingswereld.
Zelfs een nadrukkelijke, meermaals uitgesproken grens.

Dat gaat heel ver.
Ik ben blij dat ik behoorlijk door de wol geverfd ben, en geen onzeker medemens dat zichzelf nog niet goed kent.
Begrijp je wat dit soort pogingen tot ongeoorloofde toe-eigening van iemands persoonlijke belevingswereld kunnen veroorzaken als iemand niet begrijpt en doorziet wat je aan het doen bent?
Als iemand heel onzeker of kwetsbaar is?

Poeh.
 
Meer 'shit test', een wanhopige poging tot verzet, tot mislukken gedoemd. Als dit nl. werkelijk een 'deal breaker' was, was je allang afgehaakt. Dit is vrouwelijke communicatie: nee betekent ja.

Mike
 
Andermans’ gedrag analyseren vanuit jouw persoonlijke visie en pogen dat vast te leggen als feit.

En wat me zorgen baart:
Dat doe je ongevraagd, ook al heb je geen toestemming om je bezig te houden met mijn innerlijke belevingswereld.
Zelfs een nadrukkelijke, meermaals uitgesproken grens.

= Slappe (oestrogene) poging tot mannelijke vorm van grenzen stellen. Je kunt het niet winnen van testosteron, dit is ons domein, niet dat van jou.



Ik ben blij dat ik behoorlijk door de wol geverfd ben, en geen onzeker medemens dat zichzelf nog niet goed kent.

= Slappe (oestrogene) poging tot mannelijke zekerheid. Je kunt het niet winnen van testeron, dit is ons domein, niet dat van jou.



Begrijp je wat dit soort pogingen tot ongeoorloofde toe-eigening van iemands persoonlijke belevingswereld kunnen veroorzaken als iemand niet begrijpt en doorziet wat je aan het doen bent?
Als iemand heel onzeker of kwetsbaar is?

= Slachtofferrol en 'shaming', oftewel: onder de gordel.



Poeh.

Winnie the? Wat wil je hier nou mee zeggen? Moet ik nou ondersteboven worden geblazen door je 'girl power'?

Mike

 
Dat is de volgende stap: weglopen van het debat. Blijf dan ook weg, dan zijn we er van af. Heb niet de illusie dat je mij hierin kan verslaan. 'Ja, maar jij wil per se winnen'. Klopt, dat wil ik ook, dat maakt mij tot een man: prestatiedrang, DE sleutel tot succes. Het haalt het beste uit de mens. Vrouwen haten voor de buitenwereld succes, maar geilen er van binnen op. Ja betekent nee en nee betekent ja.

Mike
 
Welk debat?
Ik doe niet mee hoor.

Nogmaals: verwijder mijn account maar.
Dat kost je een stuk minder moeite als waar je nu mee bezig bent.




 
Dat doe ik alleen maar op jouw uitdrukkelijke verzoek, niet omdat ik zo nodig jou hier af wil schoppen, ook al wek je die indruk wel graag (bij gebrek aan argumenten).

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.992
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan