'Regenboog'-illusie

Facebook heeft een vreselijke ethische lijn overschreden. Vorige maand werd live op Facebook een gehandicapte blanke jongen gemarteld door zwarte daders. Heb jij ervan gehoord op het Nederlandse nieuws? Nee, natuurlijk niet, want zwarte mensen kunnen helemaal niet racistisch zijn, alleen 'boze blanke mannen' zijn dat. In de Amerikaanse media is het wel kortstondig aan bod geweest en die hebben er alles aan gedaan om het gebeurde te bagatelliseren.

Nu is uitgekomen dat een groep gewapende mannen een meisje in Zweden live op Facebook heeft verkracht! Men houdt angstvallig de identiteit van de daders verborgen, waardoor bij mij het vermoeden rijst dat het wel eens een groep 'vluchtelingen' zou kunnen zijn geweest. Mocht blijken dat dit onwaar is, dan neem ik deze woorden uiteraard onmiddellijk terug, maar gezien de reputatie van de reguliere media om geweldsincidenten met zwarte slachtoffers oneindig op te blazen en incidenten met blanke slachtoffers te minimaliseren moet je het me maar niet kwalijk nemen dat ik in deze richting denk.

Voor wat betreft Facebook: dus het is OK om martelingen en verkrachtingen live te streamen, maar kritische berichtgeving over de status quo en het establishment zijn 'hate speech' en moeten worden verwijderd? Boycot de fascisten van Facebook!

Mike
 
Dus dit wordt nu al meteen in de doofpot gestopt. Het waren 3 'mannen' en daarmee is de kous af. Ben benieuwd of er nog verder op in wordt gegaan in de MSM. De Engelstalige alternatieve media zal dit zeer zeker verder uitdiepen!

Mike
 
In Berlijn weerklonk de roep 'Allahu Akbar!' tijdens de Women's March:

https://philosophia-perennis.com/2017/01/22/berlin-allahu-akbar/

Mike
 
Deze zwarte sportman wijst een blanke vrouwelijke CNN-reporter op haar negatieve kijk op blanken - nu al een klassieker!



Mike
 
Bekijk hier hoe blanken in het linkse Californie ven mening zijn dat 'voter ID laws' (wetgeving die vereist dat je een ID-kaart van de staat waarin je woont toont als je wilt stemmen) racistisch zouden zijn, omdat volgens deze progressievelingen veel van die 'arme zwarten' geen internet hebben of niet weten waar en hoe ze zo'n ID moeten aanvragen. Vervolgens vraagt de interviewer zwarten in Harlem, New York of ze een ID hebben, of ze toegang hebben tot het internet en of ze weten waar en hoe ze zo'n ID moeten aanvragen. De antwoorden zijn bijzonder interessant en laten zien dat blanken die 'voter ID' racistisch vinden niet weten waar ze over praten en dat de neerbuigende houding die zij aan de dag leggen ronduit...racistisch is:



Mike
 
Deze Finse man heeft 10 jaar onder moslims gewoond en vertelt hen in klare taal wat hij met eigen ogen heeft gezien:



Mike
 
Het tij is definitief gekeerd, het Obama-tijdperk waarin criminele en/of terroristische illegalen niet zijn uitgezet is definitief voorbij:



Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
531.048
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan