Na alle berichtgeving over wandaden gepleegd door 'nieuwe Europeanen' wil ik hierbij een lans breken voor de nabestaanden van Mitch Henriquez. Eerder deze week werden de agenten nl. vrijgesproken omdat Henriquez niet zou zijn overleden door een verstikkende nekklem van de agenten die hem aanhielden, maar door een hartstilstand. Rechtse sites die ik ook regelmatig bezoek waren in juichstemming en vierden deze 'rechtvaardige' uitspraak. Maar deze vorm van 'recht' doet denken aan de vrijspraak voor de agent die de zwarte man Eric Garner met een nekklem doodkneep in New York, dat deugt ook voor geen meter.
Laten we beginnen met die 'hartstilstand': iedereen die komt te overlijden heeft te maken met een hartstilstand, dat is nu net het verschil tussen leven en dood. Dit is dus een regelrechte kulreden. Daarnaast konden de agenten gewoon contact met elkaar hebben en dus hun getuigenissen op elkaar afstemmen, er was zelfs hiervoor een onderlinge app-groep! Verder wordt de identiteit van de agenten geheim gehouden. Niemand krijgt hen te zien en wat te horen valt is een vervormde stem, die van een acteur afkomstig kan zijn.
Dit hele zaakje stinkt! Dagelijks bericht ik hier over onrecht dat autochtone Europeanen wordt aangedaan door 'vluchtelingen', maar hier hebben we toch echt een geval van onrecht toegebracht door het Nederlandse overheidsapparaat aan een MEDEBURGER (hadden we de Antillen maar niet moeten veroveren destijds). Ik heb geen idee wat die Mitch allemaal op zijn kerfstok had, misschien was het absoluut geen lieverdje maar dat doet er niet toe in dit geval. De beelden zijn duidelijk: de agenten die hem te lijf gingen zijn wel degelijk schuldig aan dood door verstikking.
Als het recht blanke Europeanen tekortdoet vanwege politiek correcte 'rechtspraak', dan is het zaak om dit niet onder het tapijt te schuiven. Evenmin moeten we dit onrecht onder het tapijt schuiven, maar simpelweg het recht laten zegevieren. Vrouwe Justitia heeft niet voor niets een blinddoek om, als we geen objectieve rechtspraak hebben, hebben we niets. De nabestaanden van Mitch Henriquez stappen nu naar het Europese Hof van Mensenrechten - gelijk hebben ze!
Mike