Wie zegt dat deze homo`s niet het verhaaltje verdraaien net zoals vrouwen dat kunnen doen. Dat kun je natuurlijk ook zeggen van de Marokkaanse jongens omdat die ook niet vies zijn van een leugentje.
Dat was ook heel even in me opgekomen. Maar hoe groot acht jij de kans dat twee homo's een groep Marokkanen agressief te lijf gaan? En hoe groot acht jij statistisch gezien de kans dat Marokkanen het slachtoffer zijn van homo's i.p.v. andersom? Alles kan natuurlijk, maar daarmee heb je nog steeds niet beantwoord wat die lui deden met een betonschaar in hun hand. Een goede toepassing zou zijn: sloten doorknippen zodat je tweewielers kunt jatten. Dat maakt hen tot crimigranten. De waarschijnlijkheidskans dat geweldpleging ook tot hun repertoire behoort lijkt me dan ineens met zeker 50% gestegen!
Maar het wordt weer zo uitvergroot in de media. Het dient weer mooi de agenda.
Het promoten van homo gedrag door overal weer die onzin neer te zetten.
Tja, die brug in Westervoort uitgedost in regenboogkleuren. Dat hoeft voor mij ook niet, maar daar gaat het me even niet om. De homoemancipatie is in NL allang voltooid, evenals de vrouwenemancipatie. Sterker nog, we zijn er in doorgeschoten! Agressie richting homo's komt in zeldzame uitzonderingsgevallen nog onder westerlingen voor. Islamieten daarentegen... Ik mag dan een probleem hebben met homoseksualiteit als 'geaardheid', ik heb een nog veel groter probleem met geimporteerde opgefokte jochies met een gewelddadig gedragsprobleem!
Mike