Weet je nog dat Aart hier een riedel aan het opdreunen was over enerzijds 'diversiteit' van de samenleving en anderzijds homohaat ervaren? Ik probeerde hem er toen al op te wijzen dat de homohaat regelrecht wordt binnengehaald door die 'diversiteit' na te streven, maar hij liet zich het diversiteitssprookje niet ontnemen. 'Iedereen is welkom', schreef hij, en ik was een 'boos wit mannetje'.
Ik probeerde hem nog duidelijk te maken dat als homo's verwensingen op straat krijgen of niet hand in hand over straat kunnen lopen in NL dit gedrag niet of nauwelijks afkomstig is van Nederlanders, maar van islamieten. Ik probeerde duidelijk te maken dat diversiteit het PROBLEEM is en niet de oplossing, want je weet niet wie of wat je in huis haalt als je de poorten wagenwijd openzet.
Zaterdagavond is het dan gebeurd, in Arnhem. Twee homo's zijn in elkaar gebeukt met een BETONSCHAAR door...tromroffel...een groep Marokkanen. De jongste was 14 JAAR! En waarom? Omdat ze hand in hand over straat liepen. Geen Nederlander die het in zijn hoofd haalt om dergelijk geweld te plegen naar homo's, dit is toch echt voorbehouden aan een groep 'medelanders' die doorgaans niet benoemd wordt door de 'inclusieve' media. Als ik voor mezelf spreek, ik denk er het mijne van als ik homo's hand in hand zie lopen, maaf het komt echt niet in me op om ze in elkaar te beuken.
Hoezo 'boze witte mannetjes'? Werden de witte mannetjes maar wat bozer, dan zouden ze doen wat deze Russen deden (met dank aan Cholesteroliscool) en deze Marokkaanse snotjongens een soortgelijk pak rammel geven:
Bert Brussen over de mishandeling van de twee Arnhemse homo's door MOSLIMS:
Opvallend is hoe, op het Facebookbericht van het slachtoffer zelf na, vrijwel geen enkel medium durft te schrijven dat het bij de daders mogelijk gaat om Marokkaanse jongeren. Dit is geheel in lijn met de ‘inclusieve’ koers die steeds meer zogenaamde ‘kwaliteitsmedia’ voeren, een koers die ook de NPO op zal gaan de komende jaren.
Zoals u nu zelf kunt constateren betekent ‘inclusieve verslaggeving’ (ook wel ‘constructieve journalistiek’ genoemd) vooral dat bepaalde feiten u netjes worden onthouden of zoveel mogelijk worden weggemoffeld dan wel worden gespind.
http://regio.tpo.nl/2017/04/02/maro...tig-mishandelde-homoseksuelen-arnhem-verhaal/
Jawel, want de 'haat' mag niet regeren. Ondertussen krijgt de haat juist de overhand, omdat we deze ongemakkelijke waarheid voortdurend onder het Perzische tapijt vegen. Eerder ben ik door forumlid Reiziger hier beschuldigd van
'haat zaaien', simpelweg omdat ik DAGELIJKS misstanden zichtbaar maak veroorzaakt door MOSLIMS. Toen ik overigens vroeg om argumenten en geen emoties hebben we niets meer vernomen van Reiziger.
Dit zien we constant: informatie is nu 'haat'. Wat doen types als Aart als blijkt dat het MOSLIMS zijn geweest die die twee mannen in elkaar hebben getrimd of zo'n Reiziger als blijkt dat aanhangers van de 'religie van de vrede' dit hebben gedaan? Zijn ze werkelijk zo naief om te denken dat als ze in landen waar de bevolking zo goed als 100% moslim is homo's ophangen of van daken gooien dergelijke geweldpleging door moslims jegens homo's hier niet zal plaatsvinden?
De diversiteitsdroom is een bittere nachtmerrie gebleken. Iedereen die er voor probeerde te waarschuwen (incl. ex-moslims!) werd genegeerd of de mond gesnoerd, want dat zijn 'racisten'. De heftigste censuur is afkomstig van westerse vrouwen, die zich verdacht veel 'profileren' als 'boze witte vrouwtjes'. Braaf achter deze kenaus aanlopend zijn zitplassende knotjesdragers van 'mannen', die nog geen deuk in een pakje boter kunnen slaan. Laat mij dan maar een 'boze', 'haatzaaiende' 'racist' blijven, maar ik vind dat we niet moeten pikken dat medeburgers zo'n geweld wordt aangedaan, homo of geen homo. En laat ik niet zien dat het gebeurt, want dan sta ik niet voor mezelf in!
Mike