'Regenboog'-illusie

Hou jij maar lekker vast aan je 'gelijkheids'waan, Aart. Je weet donders goed dat ik net zo kritisch ben op heteroseksuele perversiteit. Ik op 18 februari 2015 over het boek (en de film) Fifty Shades of Gray, bedoeld om sadomasochisme hip te maken bij HETEROSEKSUELE vrouwen.

Jij vertegenwoordigt gelukkig een stoffig gedachtengoed, want de 'nieuwe hipheid' onder feministen is...(trommelroffel)...terug naar het moederschap en het huishouden:

http://www.telegraph.co.uk/news/2016/05/31/feminists-won-over-by-wi-as-they-return-to-domesticity/

Geef het maar toe, Aart, je hebt verloren met je ziekelijke Homo Pride-bullshit. De nieuwe burgerlijkheid is hier en is er niets wat jij hieraan kunt doen om dit tij te keren!

Mike
 
Aart. Ik heb nu de kracht om het hierbij te laten, want anders vervallen we in oeverloos geouwehoer.

Ondanks dat je met je rug tegen de muur stond en dus niet meer met 'onderbouwde' argumenten kon reageren, ben je nu toch vervallen in oeverloos geouwehoer Mike. Je brengt mijn naam te pas en te onpas in verband met allerlei items waarvan je niet eens weet wat mijn mening daar over is. Dus dat vul je dan gemakshalve maar in en kroon jij jezelf tot overwinnaar:

Geef het maar toe, Aart, je hebt verloren

Sorry, ik had even niet door dat wr een wedstrijdje deden. Ik dacht dat we een volwassen 'gesprek' voerden. Maar daar ben jij blijkbaar niet toe in staat. Ik ben ook niet van plan om met je kinderachtige spelletjes mee te doen.

Ik hoop dat je snapt dat ik niet eens kracht nodig heb om het hierbij te laten.

De meelezers trekken hun eigen conclusies wel.
 
Geen wedstrijd, maar wel een strijd, een strijd tussen goed en kwaad. En ik zeg niet dat jij het kwaad vertegenwoordigt, maar wel dat je het vergoeilijkt. Een soort 'light-versie' van het kwaad, zoals ik al eerder had geconstateerd. Er bestaat geen middenweg tussen goed en kwaad, het deugt of het deugt niet. Gelukkig is de mensheid langzaam maar zeker weer bij zijn zinnen aan het komen en keren we weer terug naar de oude normen en waarden. Het kwaad zegeviert niet en daarmee hebben jouw achterhaalde denkbeelden afgedaan!

Mike
 
Mike, waarom moet je je zonodig van dergelijke taal bedienen? Bullshit, ziekelijk, gelijkheidswaan, je hebt verloren.

Ik heb de discussie - hier en in het LGBTQ-topic - grotendeels gevolgd. Je verschilt van mening met Aart, en dat is je goed recht. Maar in deze discussie met Aart ben jij toch echt degene die erop gebrand lijkt te zijn de ander af te branden. Dat kan ik bij Aart met de beste wil niet ontdekken.

Je noemt het een soort light-versie van het kwaad. Maar anderzijds zeg je dat er geen middenweg bestaat: het deugt of het deugt niet. Met andere woorden, de liefde tussen twee mensen van hetzelfde geslacht is volgens jou gewoon het kwaad. En dat is ook inderdaad de indruk die van je voorgaande berichten afspat.

Ook wij zullen het daar nooit over eens worden.
 
Ik heb al vaker uitgelegd in het verleden dat metafysisch gezien de liefde tussen twee mensen van hetzelfde geslacht niet klopt. De natuur gaat uit van het dualistische principe van twee tegenovergestelde polen die elkaar aantrekken. Twee gelijke polen stoten elkaar af. Dit is een natuurwet, die we met de beste wil van de wereld niet kunnen veranderen.

De bedoeling van de natuur is procreatie (voortplanting), het voortbrengen van meer leven. Hiervoor heb je twee mensen van het tegenovergestelde geslacht nodig. In de dualistische metafysische realiteit zijn twee mensen van hetzelfde geslacht die elkaar liefhebben dus het tegenovergestelde van procreatie, nl. anti-creatie.

Ik hoop dat je in staat bent om dit puur metafysisch te bekijken, zonder naar het individu te kijken en je emoties mee te laten spelen. Onze elite bedient zich nl. van deze metafysische principes en aangezien zij het krachtveld van anticreatie willen neerzetten doen zij zelf aan homoseksualiteit, het liefst de pedofiele variant hiervan, en promoten zij dit via de populaire informatiestromen ook bij ons.

Het is hen erom te doen om de creatie te bespotten en dus is geslachtsverwarring en zelfs -verwisseling een van hun doelen. Inmiddels zijn ze daar flink in geslaagd: vrijwel iedereen is verward geraakt, want juist ons geslacht bepaalt voor een belangrijk deel onze identiteit. We worden dus aangetast in ons wezenlijke zijn, in onze basis. Vandaar dat ik me er ook zo druk om maak. Als dat niet het kwaad is, dan weet ik het niet meer en als jij dat niet wil of kan zien, dan is het zinloos om met jou hierover verder te praten.

Zie je dat ik het tot nu toe nog steeds niet over Aart of welke andere persoon dan ook heb gehad? De denkfout die telkens wordt gemaakt is dat alles persoonlijk wordt opgevat, terwijl ik me verzet tegen een agenda gebaseerd op metafysische principes, die onderdeel uitmaakt van de duistere spiritualiteit van onze elite.

In het echte leven moet ik accepteren dat er mensen zijn van hetzelfde geslacht die elkaar liefhebben en kies ik ervoor om dit min of meer te negeren en vooral de mensen zelf te accepteren. Zij zijn niet het kwaad, maar de pathologische AGENDA wel. Als ik dus het voorbeeld geef van Gay Prides, waar wel degelijk ziekelijke vormen van seksualiteit worden gepromoot, en je doorziet de agenda hierachter niet ga je het persoonlijk opvatten en zeg je 'laat ons 1 keer per jaar ons feestje vieren'. Door hieraan mee te doen of het goed te keuren, word je medeplichtig en het kwaad kan uitsluitend zegevieren dankzij onze medeplichtigheid. Ook dit is een metafysisch gegeven. Dat is wat ik bedoel met 'kwaad light'.

Ik hoop dat het nu duidelijk is, want ik heb in het verleden dit ook al herhaaldelijk uitgebreid moeten uitleggen. Geen probleem, hoort erbij, maar dan graag met mij in gesprek gaan ZONDER ALLES PERSOONLIJK OP TE VATTEN.

Mike
 
Met andere woorden, de liefde tussen twee mensen van hetzelfde geslacht is volgens jou gewoon het kwaad. En dat is ook inderdaad de indruk die van je voorgaande berichten afspat.

Als je je baseert op 'indrukken' en niet op wat ik zeg, dan komen we nergens. Jouw 'indruk' is een persoonlijke opvatting en daar zit het probleem de hele tijd. Ik heb het over het macroniveau en iedereen die dit niet vat blijft op microniveau hangen en maakt het dus persoonlijk. Zo ook Aart. Er zijn vele voorbeelden, maar ik zal me beperken tot het Gay Pride-voorbeeld.

Mijn argumentatie in de LBGTQ-topic, die gaat over de AGENDA:



Als ik kijk naar jou en je vriend klopt dat helemaal. En zo ken ik wel meer doodgewone homostellen inderdaad. Jullie zouden niet misstaan in het Rusland van Poetin. Zijn ‘anti-homowet’ verbiedt homoseksualiteit niet, maar beschouwt dit als een prive-aangelegenheid. Die wet is gericht tegen publieke evenementen als Gay Prides, waarbij er openlijk losbandige homoseksualiteit wordt gepropageerd, liefst nog met een SM-tintje. Dit beschouwen de Russen wel degelijk als gevaarlijk voor de zeden en normen, vooral omdat jonge en beinvloedbare kinderen hieraan worden blootgesteld. Wat mij betreft volkomen terecht!

Dit moet jou toch ook tegen de borst stuiten, want het is een karikatuur van jouw bevolkingssegment dat hier te pas en te onpas wordt neergezet! En westerse politici, zelfs de koning en koningin, verdringen zich om op dit soort evenementen acte de presence te mogen geven! Hee, dat riekt naar een agenda… Dat is dus waar ik het over heb, niet over rustige, onopvallende homo’s, die volgens jou ook de meerderheid van de homobevolking uitmaken. Waarom worden homo’s niets eens pislink als er voor de zoveelste keer een beeld wordt geschetst van in leer gehulde macho’s die het met alles en iedereen doen? Misschien zijn jullie wel te rustig en onopvallend!

Antwoord van Aart, die het PERSOONLIJK opvat:



Mensen die naar Gay Pride gaan, gaan daar naar toe om feest te vieren of om te kijken. Als je dit evenement niets vindt, ga je er toch gewoon niet naar toe. Voor mij geen reden om me te ergeren.

Het heeft niets te maken met er wel of niet naartoe gaan, het wordt ons ook via het nieuws door de strot geduwd en op alle mogelijke manieren. Of je er nu bij bent of niet, je kunt er niet omheen!

Antwoord van mij, wat wederom over de AGENDA gaat:



Of jij het nu leuk vindt of niet, de Gay Prides staan bol van de SMBD-thema’s en anderssoortige perversie. Onze politici en zelfs de koning en koningin staan te trappelen om acte de presence te geven bij dit soort evenementen. Dit betekent dat een KARIKATUUR van jouw homoseksualiteit wordt neergezet!

En opnieuw een PERSOONLIJK antwoord van Aart:



Geloof me Mike, NIEMAND maakt een karikatuur van MIJN homoseksualiteit. Simpel omdat ik geen karikatuur LAAT maken en ik me niet identificeer met homoseksualiteit in het algemeen.

Maar er wordt wel degelijk een karikatuur neergezet van zijn seksualiteit. Hij richt zijn pijlen op de verkeerde partij: i.p.v. zich druk te maken om de agenda zelf, is het nu degene die dit onder de aandacht brengt (ondergetekende) die de boosdoener is. Een typisch geval van 'blame the messenger'! In dat opzicht is het raadzaam om deze post en deze post van mij nog eens goed door te lezen i.p.v. je te baseren op een 'indruk'.

Reactie van mij, deze keer in de 'regenboog'-topic en opnieuw over de AGENDA:



De reden waarom ik jouw uitspraak herhaaldelijk heb genoemd is om aan te tonen dat jij met al je ‘nuance’ kennelijk het grote plaatje niet overziet. Dan moet je mij niet voor de voeten leggen dat ik handel uit ansgt en verwardheid. Die extremen bestaan en de agenda is om ze alsmaar minder extreem en uiteindelijk volkomen normaal te maken. En die agenda is heel oud, ook daar ben ik in het verleden uitgebreid op ingegaan.

PERSOONLIJKE reacties van Aart:



Ach ja, als je niet van Prides houdt ga je er gewoon niet naar toe.



Laat ons toch 1 keer per jaar leuk Homo Pride vieren. En als je het niet leuk vindt, kom je toch niet.

Dan moet ik dus concluderen dat hij het metafysische aspect van de agenda niet doorgrondt. Zolang je dat niet doet, zul je nooit begrijpen waarom de wereld is zoals deze is. Onze elite wil ons het liefst in dat microniveau blijven houden, want dan speelt ons ego mee en vervallen we in onderling gekibbel. Ik schrijf pagina's vol om e.e.a. duidelijk te maken, maar als je je baseert op een persoonlijke 'indruk', dan wil je het gewoon niet snappen.

Mike
 
Geen probleem, hoort erbij, maar dan graag met mij in gesprek gaan ZONDER ALLES PERSOONLIJK OP TE VATTEN.

Ik probeer met je in gesprek te gaan Mike. Op jouw verzoek onderbouw ik ook mijn uitspraken met voorbeelden. Als jij uitspreekt dat Gay Prides niet gewenst zijn en dat hetero's ook geen Straight Prides hebben maar alles binnenshuis houden, en ik geef een voorbeeld van Straight Prides die ieder uur, elke dag, het hele jaar door plaatsvinden, dan vind je het krachtig om het gesprek te stoppen.

Als jij zegt dat het opvoeden van kinderen door homo's niet goed kan gaan en ik illustreer dit aan de hand van een voorbeeld waarin twee mannen op een fantastische manier 8 kinderen hebben opgevoed die door alles en iedereen verlaten waren en dat ze dat verdomd goed hebben gedaan, dan stopt jouw communicatie en verwijt je mij dat mijn beoordelingsvermogen te wensen over laat.

En zo kan ik heel veel voorbeelden geven.

Je hebt het nu over het promoten van homoseksualiteit. Daarover verschillen we van mening. Ik denk dat iemand homo is en dat echt niet 'gemaakt' wordt door promotie. Hooguit wordt het klimaat vriendelijker waardoor meer mensen voor hun homoseksualiteit uitkomen. Jij vindt dat onzin en zegt aan de ene kant dat homoseksualiteit wel degelijk meer voorkomt dan in vroegere tijden en steeds maar verder groeit maar even later zeg je zelf ook dat al jaren lang het percentage homo's gelijk is. Als ik je op deze dubbele informatie wijs dan vind je het niet nodig om daar op in te gaan en stop je de communicatie terwijl je mij verwijt dat ik niet reageer op jouw argumenten.

En als je dan helemaal met je rug tegen muur staat en op mijn woorden niet meer met onderbouwde argumenten kunt reageren dan ga je woorden gebruiken als ziekelijk, gelijkheidswaan en bullshit en vertel je mij dat ik 'verloren' heb, alsof we in een strijd verwikkeld zijn

Wat wil je hier nu mee bereiken? Er zijn mensen homoseksueel. Daar hebje het mee te doen. We hebben het over mensen die, zoals je zelf ook zegt, over het algemeen best aardig zijn, hard werken, plezier maken, trouwen en af en toe kinderen opvoeden enzovoorts, enzovoorts. Heel normale mensen dus. En dat gaat echt niet minder worden. Wen er maar aan.

En natuurlijk kun je agenda's bespreken zonder enige vorm van compassie, begrip of realiteitszin. Natuurlijk kun je, zonder naar de mens achter het verschijnsel te kijken oordelen vellen en roepen dat je graag vasthoudt aan traditionele waarden en normen. Iedereen is vrij om te denken en te zeggen wat hij of zij wil. Maar wat schieten we er mee op? Er zijn homo's en uiteraard hebben die dezelfde rechten als hetero's. En uiteraard leven die hun leven, net zoals ieder ander dat ook doet. En er zijn zelfs heel veel homi's die gewoon volgens de oude traditionele waarden leven. Heel veel zelfs. En zo onopvallend dat je ze niet eens ziet.
 
Als ik alles goed begrepen heb, wil Mike hier zeggen dat homoseksualiteit niet past in de creatiegedachte en dat de elite dit daarom gebruikt om te promoten. Zo wordt de creatie dus tegengewerkt.

Aart wil duidelijk maken, dat homoseksuelen ook heel traditioneel kunnen leven en niet pervers etc.

Dat is toch waar de gehele discussie om gaat, of niet soms?
Dorothé
 
Aart,

Jouw voorbeeld van 'straight prides' in Amsterdam slaat helemaal nergens op. Ik ben vaak zat im Amsterdam geweest en natuurlijk zie je in die stad af en toe wel eens wat, maar niet wat jij beschrijft. Ik weet niet in welke kringen jij hebt verkeerd daar, maar wat jij beschrijft maakt niet deel uit van het alledaagse straatbeeld, zelfs niet in Amsterdan. Gelukkig maar!

Jouw voorbeeld van homostellen die kinderen opvoeden is absoluut hartverwarmend, no argument there. Vandaar dat ik schreef dat het mensenwerk is en blijft. Ik ga heus niet beweren dat er geen successen op dat gebied worden behaald. Ik heb je echter ook.gewezen op gevallen waar misbruik heeft plaatsgevonden, niet om te suggereren dat dit per definitie het geval is maar om tegenwicht te bieden tegen het al te rooskleurige plaatje dat jij schetst van alleen maar liefhebbende homoparen. Tegelijkertijd erken ik dat talloze heteroparen er ook een enorme puinhoop van maken, vanwege exact dezelfde agenda die feminisme (mannenhaat), abortus en scheidingen promoot.

En nu we het daar over hebben, we zien nu wel degelijk een schrikbarende toename van geslachtsverwarring. Vrijwel elke moderne jonge vrouw is 'bi' en de social engineers weten dat ze vooral vrouwen zo'n beerje alles kunnen aanpraten. Een treffend voorbeeld is de 'vocal fry', de kraak in dec stem die Kim Kardashian een hele generatie jonge vrouwen heeft aangeleerd.

Omdat jij alleen maar vanuit jouw persoonlijke bril kijkt, bekijk jij het vanuit het mannelijke gezichtspunt. Mannen zijn idd niet zo snel om te praten tot homo's, maar verwijfd gedrag zie ik bij jongens des te meer. Bovendien voorspel ik dat fabrikanten van scheermesjes en -apparaten failliet gaan, want ik zie weinig of geen gezichtshaar meer groeien op de veel te vrouwelijke gezichten en ook hun stemmen gaan omhoog. De oestrogenisering/feminisering van de samenleving, opnieuw onderdeel van dezelfde agenda en mogelijk gemaakt dankzij hotmoonverstorende en DNA-verstorende vaccins, pesticiden en GMO's.

Mike
 
En natuurlijk kun je agenda’s bespreken zonder enige vorm van compassie, begrip of realiteitszin.

Geen realiteitszin?! Jij doorgrondt het metafysische principe hierachter niet eens en blijft voortdurend in dat microniveau hangen, waar je objectiviteit wordt gehinderd door 'compassie'. Als je in een strijd verwikkeld zit tussen goed en kwaad en je te maken hebt met een duidelijke vijand, dan kun je je geen compassie veroorloven! Waar ik me tegen verzet is o.a. dit:

http://www.zerohedge.com/news/2016-...-here-elite-one-percent’s-orgy-island-exposed

Mike
 
Hier twee fimpjes over 'vocal fry' onder jonge vrouwen in Amerika:




Zoals gezegd, vrouwen vallen overal voor! Of gaan nu ook talloze vrouwen op hun achterste benen staan omdat ik dit nu aan de kaak stel? De AGENDA is echter dat vrouwen bepalen hoe mannen zich moeten gedragen en als vrouwen tolerant zijn richting LBGTQ+ (en dat zijn ze, want ze hebben zichzelf allemaal wijsgemaakt dat ze 'bi' moeten zijn, anders liggen ze eruit), dan helpen ze mee om mannen te feminiseren. Dit maakt mannen niet noodzakelijk 'bi' of 'gay', maar ze vertonen wel AANGEPAST GEDRAG. Het ligt nu eenmaal in de mannelijke aard om in de gunst te willen vallen van vrouwen en de elite maakt hier misbruik van. Ik weet niet hoeveel duidelijker ik het allemaal nog moet maken. Wie kijkt zal zien!

Mike
 
Jouw voorbeeld van ‘straight prides’ in Amsterdam slaat helemaal nergens op. Ik ben vaak zat im Amsterdam geweest en natuurlijk zie je in die stad af en toe wel eens wat, maar niet wat jij beschrijft. Ik weet niet in welke kringen jij hebt verkeerd daar, maar wat jij beschrijft maakt niet deel uit van het alledaagse straatbeeld, zelfs niet in Amsterdan.

ik weet natuurlijk ook niet in welke kringen jij verkeert Mike. Maar als je in het centrum van Amsterdam woont dan maakt de kring waar je uit komt niet heel erg veel uit. Dan wordt je vanzelf met je neus op de feiten gedrukt. En omdat jij de vergelijking maakte tussen de Gay Pride en hetero's die niet zo openbaar te koop zouden lopen met hun perversiteiten, haal ik dit voorbeeld aan. En dan slaat de vergelijking wel degelijk ergens op. Het maakt wel degelijk deel uit van het alledaagse leven. En dat kun je van de Gay Pride die één keer per jaar georganiseerd wordt niet zeggen.

Ik heb je echter ook.gewezen op gevallen waar misbruik heeft plaatsgevonden, niet om te suggereren dat dit per definitie het geval is maar om tegenwicht te bieden tegen het al te rooskleurige plaatje dat jij schetst van alleen maar liefhebbende homoparen.

En ik heb dit voorbeeld gebruikt als tegenwicht tegen jouw wat al te rooskleurige plaatje dat jij schetst. Het meeste misbruik komt nog altijd voor binnen de eigen gezinssituatie van traditionele gezinnen. Ik heb daar eerder over geschreven maar daar ben je niet op ingegaan. Homo stellen die nu eenmaal meer moeite moeten doen om kinderen te krijgen zijn vaak erg goede beschermers van hun gezin. Ga maar even Googelen. Er zijn tal van onderzoeken die aangeven dat kinderen die opgevoed woeden door een homostel het minstens even goed doen als kinderen die opgevoed worden door meer traditionele stellen. En als jij alle bronnen die dit beweren in twijfel wilt trekken dan ven je daar natuurlijk vrij in, maar dat getuigd niet van realiteitszin. En dat is ook logisch omdat jij die situaties volgens eigen zeggen zo veel mogelijk negeert.

Vrijwel elke moderne jonge vrouw is ‘bi’ en de social engineers weten dat ze vooral vrouwen zo’n beerje alles kunnen aanpraten.

Wat heb jij een interessant vrouw beeld. Ik weet niet in welke kringen jij verkeert. Geloof me, je hebt geen seksuele met iemand omdat gepropageerd wordt dat het 'normaal' is. Basta! Dan zou ik namelijk heel veel seks met vrouwen moeten hebben. Dat is mij namelijk altijd als 'normaal' voorgeschoteld. Bovendien heb je zelf ook aangegeven dat al heel lang de homo populatie ongeveer 2% groot is. Als propaganda zou werken dan zoUden veel meer mensen homo moeten zijn.

Mannen zijn idd niet zo snel om te praten tot homo’s, maar verwijfd gedrag zie ik bij jongens des te meer. Bovendien voorspel ik dat fabrikanten van scheermesjes en -apparaten failliet gaan, want ik zie weinig of geen gezichtshaar meer groeien op de veel te vrouwelijke gezichten en ook hun stemmen gaan omhoog.

Jij praat hier blijkbaar ook vanuit persoonlijke perspectief. Ik weet niet onder welke steen jij leeft maar ik zie juist bijna geen mannen meer zonder baard. Homo of hetero, het maakt niet uit. En blijkbaar zijn er heteromannen die zich verwijfd gaan gedragen. Ik zie bij homo's het omgekeerde. Daar zie ik steeds meer no-noncence types die lekker stoer en mannelijk zijn. En ja er zijn ook vrouwen die zich stoer willen gedragen. Misschien heb je gelijk wat de verwarrong betreft: De enige echte kerels zijn tegenwoordig flikkers en vrouwen.
 
Misschien heb je gelijk wat de verwarrong betreft: De enige echte kerels zijn tegenwoordig flikkers en vrouwen.

Dat is zo'n beetje het enige waar we het over eens kunnen zijn. Het kattenonderzoek van Pottenger, tijdgenoot van Price, wees het volgende uit:



Frances Pottenger constateerde bij gedegenereerde katten dat mannetjeskatten vrouwelijk gedrag gingen vertonen en vrouwtjeskatten mannelijk gedrag.

Kortom, dit is een teken van een samenleving in verval!

Mike
 
Het maakt wel degelijk deel uit van het alledaagse leven.

En hoe weet je zo zeker dat die lederboys die je daar hebt zien rondstruinen hetero waren? heb je ze dat gevraagd? Amsterdam heeft een grote gay leather-scene, net als alle homovriendelijke wereldsteden. Waar worden in leer gehulde mannen over het algemeen mee geassocieerd? Hetero's? Volgens mij brabbel je maar wat!



Wat heb jij een interessant vrouw beeld.

Is niet de eerste keer dat ik dat verkondig, toen heb ik je er niet over gehoord. Nu komt het je goed uit en hoop je op steun van vrouwen hier. Die kunnen over het algemeen goed met homo's en dat is ook precies waar de elite op inzet!



k weet niet onder welke steen jij leeft maar ik zie juist bijna geen mannen meer zonder baard.

Jij hebt het ongetwijfeld over de 'hipster look'. De baard gaat ook vaak gepaard met hoed of met glad naar achteren gekamd vet haar. Ja, die zie ik ook hier in Nijmegen. klopt. Maar dat zijn jongens van naar schatting tussen de 25 en 35. Ik waag zeer te betwijfelen of de huidige lichting puberjongens nog enige vorm van baardgroei zal krijgen!

Je zult toch met betere argumenten moeten komen, Aart, want je komt alsmaar zwakker uit de hoek. En je blijft maar om de hete brij heen dansen en dat is de AGENDA.

Mike
 
En hoe weet je zo zeker dat die lederboys die je daar hebt zien rondstruinen hetero waren?

Geloof me (ik heb toevallig verstand van mannen). Deze jongens en meisjes zijn hetero. Bovendien gaat het niet alleen om leer. Deze hetero's hebben weer andere uitingsvormen om hun fetisj te tonen. Ik zou zeggen: ga een keer kijken. Of ga er ook een tijdje wonen.

Volgens mij brabbel je maar wat!

Volgens mij probeer je me weer te diskwalificeren. Dat lukt niet, en dus leg je mijn woorden uit op de manier die jou uit komt en ga je niet meer inhoudelijk in op wat wat ik inbreng.

Nu komt het je goed uit en hoop je op steun van vrouwen hier.

Ik ben in 'gesprek' met jou. Ik heb daar geen steun bij nodig. Opvallend dat je dit alleen al denkt.

Jij hebt het ongetwijfeld over de ‘hipster look’. De baard gaat ook vaak gepaard met hoed of met glad naar achteren gekamd vet haar.

Ik heb het zeker niet over de hipster look. Grappig dat je daar niet aan twijfelt ("ongetwijfeld"). Ik heb het over mannen met baarden. Niks geen hoedjes of vet gekamde haartjes. Gewoon echte mannen.

Je zult toch met betere argumenten moeten komen, Aart, want je komt alsmaar zwakker uit de hoek.

Argumenten waar jij vervolgens niet op reageert? Die je diskwalificeert en negeert? Als je maar niet hoeft te reageren. Je hebt namelijk blijkbaar geen argumenten meer.

Daarmee verzwak je de discussie inderdaad enorm. Tijd om me weer met zinnige zaken bezig te gaan houden.
 
Tot binnenkort in het ' heropvoedingskamp' :



Citizens in Europe who break new “hate speech” rules on the internet, including those who spread conspiracy theories online, will be forced to attend ‘reeducation camps’.

http://yournewswire.com/europe-to-send-conspiracy-theorists-to-reeducation-camps/

hkc7lqU.jpg


Mike
 
Een Zwitsers dorpje betaalt liever een boete dan dat ze vluhctelingen toelaten:

https://www.armstrongeconomics.com/...fined-300000-for-refusing-to-accept-refugees/

Stelletje racisten! Totdat je hun motivatie verneemt:



The people of Oberwil-Lieli said they would rather pay the fine than accept these people in their small village as it would risk destroying their lifestyle because “they wouldn’t fit in.” Of course, they are saying that town was motivated by racism, but Muslim is not a race. What the governments refuse to admit is that these are not refugees from Syria, but rather they are economic migrants from other countries. The politicians will NEVER admit they have made a serious mistake.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.147
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan