Met andere woorden, de liefde tussen twee mensen van hetzelfde geslacht is volgens jou gewoon het kwaad. En dat is ook inderdaad de indruk die van je voorgaande berichten afspat.
Als je je baseert op 'indrukken' en niet op wat ik zeg, dan komen we nergens. Jouw 'indruk' is een persoonlijke opvatting en daar zit het probleem de hele tijd. Ik heb het over het macroniveau en iedereen die dit niet vat blijft op microniveau hangen en maakt het dus persoonlijk. Zo ook Aart. Er zijn vele voorbeelden, maar ik zal me beperken tot het Gay Pride-voorbeeld.
Mijn argumentatie in de LBGTQ-topic, die gaat over de AGENDA:
Als ik kijk naar jou en je vriend klopt dat helemaal. En zo ken ik wel meer doodgewone homostellen inderdaad. Jullie zouden niet misstaan in het Rusland van Poetin. Zijn ‘anti-homowet’ verbiedt homoseksualiteit niet, maar beschouwt dit als een prive-aangelegenheid. Die wet is gericht tegen publieke evenementen als Gay Prides, waarbij er openlijk losbandige homoseksualiteit wordt gepropageerd, liefst nog met een SM-tintje. Dit beschouwen de Russen wel degelijk als gevaarlijk voor de zeden en normen, vooral omdat jonge en beinvloedbare kinderen hieraan worden blootgesteld. Wat mij betreft volkomen terecht!
Dit moet jou toch ook tegen de borst stuiten, want het is een karikatuur van jouw bevolkingssegment dat hier te pas en te onpas wordt neergezet! En westerse politici, zelfs de koning en koningin, verdringen zich om op dit soort evenementen acte de presence te mogen geven! Hee, dat riekt naar een agenda… Dat is dus waar ik het over heb, niet over rustige, onopvallende homo’s, die volgens jou ook de meerderheid van de homobevolking uitmaken. Waarom worden homo’s niets eens pislink als er voor de zoveelste keer een beeld wordt geschetst van in leer gehulde macho’s die het met alles en iedereen doen? Misschien zijn jullie wel te rustig en onopvallend!
Antwoord van Aart, die het PERSOONLIJK opvat:
Mensen die naar Gay Pride gaan, gaan daar naar toe om feest te vieren of om te kijken. Als je dit evenement niets vindt, ga je er toch gewoon niet naar toe. Voor mij geen reden om me te ergeren.
Het heeft niets te maken met er wel of niet naartoe gaan, het wordt ons ook via het nieuws door de strot geduwd en op alle mogelijke manieren. Of je er nu bij bent of niet, je kunt er niet omheen!
Antwoord van mij, wat wederom over de AGENDA gaat:
Of jij het nu leuk vindt of niet, de Gay Prides staan bol van de SMBD-thema’s en anderssoortige perversie. Onze politici en zelfs de koning en koningin staan te trappelen om acte de presence te geven bij dit soort evenementen. Dit betekent dat een KARIKATUUR van jouw homoseksualiteit wordt neergezet!
En opnieuw een PERSOONLIJK antwoord van Aart:
Geloof me Mike, NIEMAND maakt een karikatuur van MIJN homoseksualiteit. Simpel omdat ik geen karikatuur LAAT maken en ik me niet identificeer met homoseksualiteit in het algemeen.
Maar er wordt wel degelijk een karikatuur neergezet van zijn seksualiteit. Hij richt zijn pijlen op de verkeerde partij: i.p.v. zich druk te maken om de agenda zelf, is het nu degene die dit onder de aandacht brengt (ondergetekende) die de boosdoener is. Een typisch geval van 'blame the messenger'! In dat opzicht is het raadzaam om
deze post en
deze post van mij nog eens goed door te lezen i.p.v. je te baseren op een 'indruk'.
Reactie van mij, deze keer in de 'regenboog'-topic en opnieuw over de AGENDA:
De reden waarom ik jouw uitspraak herhaaldelijk heb genoemd is om aan te tonen dat jij met al je ‘nuance’ kennelijk het grote plaatje niet overziet. Dan moet je mij niet voor de voeten leggen dat ik handel uit ansgt en verwardheid. Die extremen bestaan en de agenda is om ze alsmaar minder extreem en uiteindelijk volkomen normaal te maken. En die agenda is heel oud, ook daar ben ik in het verleden
uitgebreid op ingegaan.
PERSOONLIJKE reacties van Aart:
Ach ja, als je niet van Prides houdt ga je er gewoon niet naar toe.
Laat ons toch 1 keer per jaar leuk Homo Pride vieren. En als je het niet leuk vindt, kom je toch niet.
Dan moet ik dus concluderen dat hij het metafysische aspect van de agenda niet doorgrondt. Zolang je dat niet doet, zul je nooit begrijpen waarom de wereld is zoals deze is. Onze elite wil ons het liefst in dat microniveau blijven houden, want dan speelt ons ego mee en vervallen we in onderling gekibbel. Ik schrijf pagina's vol om e.e.a. duidelijk te maken, maar als je je baseert op een persoonlijke 'indruk', dan wil je het gewoon niet snappen.
Mike