5G

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Kan iemand mij in hemelsnaam uitleggen hoe emf beneficial is voor het menselijke lichaam.
Dit staat los van 5g gewoon in het algemeen gesproken dus.
Dit omdat bv onze botten bestaan uit silica en dat is een super conductor als ook water dat trekt heel erg radiation aan zeker als het fout is.
De scalar waves zijn wel healing for the body en Dan is silica wel een goede antenne.
Ik ben niet helemaal onbekend neemt dit fenomeen, maar sta wel open voor nieuwe inzichten en mn wat je kan doen ter bescherming.
Mike had al gezegd kangen water maar ook water als informatie drager is beïnvloedbaar mbt foute radiation dus hoe voorkom je dat goed water slecht wordt door die foute straling.

ik weet niet meer waar ik dat filmpje vandaan heb gehaald met die telefoon en staalwol, iig Facebook (volk wordt wakker - of zo)

Op de naam van die meneer in het filmpje klikken = facebook.
Misschien kontakt leggen en meer info vragen?

Mike had al gezegd kangen water maar ook water als informatie drager is beïnvloedbaar mbt foute radiation dus hoe voorkom je dat goed water slecht wordt door die foute straling.

Simpel: door de polaire scheiding. Straling is positief geladen en als je EZ's (Exclusion Zones) hebt houd je de positieve ionen buiten de deur. Masaru Emoto heeft een foto van geioniseerd water gemaakt:

I rest my case.

Mike

De nieuwsbrief van verminder electrosmog.nl:

http://r.nieuwsbrief.verminder-electrosmog.nl/mk/mr/YwRMC3D8WrAfPFHm5-DZJnU-E_EBA8mAgw289xYzeHGlIr_FQ3-RcmdxCFoN36z18Kf-xJSqsqGqi6ZWkoQbgzq3sJQHdINU_M-NXbNccvAaseSAlOok1N-al1zh77K3CA

Het is onvoorstelbaar waar Trump en consorten tegen op moeten vechten. Wat je ook opzoekt of uitzoekt, het is op elk vlak zo door en door verrot in deze globalistische wereld, op zo'n ongekend grote schaal. Soms word ik er even moedeloos van maar met m'n voeten en handen in de aarde helpt. Liefde en vriendschap helpt. Lachen. Dit forum ook. Dankjewel allemaal.

Natuur,
Volledig mee eens.
Vanuit een strategie oogpunt moet je de DS een compliment geven hoe ze dat allemaal hebben gerealiseerd.
Blijf focus houden en lever je bijdrage in any shape or form.
Knowledge is power.
Sharing is caring.

Over het kort geding tegen de uitrol van 5G.

De reactie van de Nederlandse staat was helaas voorspelbaar. Gewoon ontkennen dat er een probleem is, je verschuilen achter volstrekt achterhaalde en eenzijdige richtlijnen en de schuld afschuiven op de telecomproviders en Europa die dat ‘nu eenmaal voorschrijft’. Het is toch treurig om weer te moeten constateren dat de overheid de volksgezondheid en het menselijk welzijn toch echt niet voorop heeft staan. Waarom toch altijd maar weer afwachten totdat de schade al is aangericht? Zo onnodig.

https://stralingsbewust.info/2020/05/06/verslag-kort-geding-tegen-uitrol-5g-uitspraak-over-drie-weken/?utm_source=mailpoet&utm_medium=email&utm_campaign=nieuwsbrief-stralingsbewust-info-november-2019_15

Wat is dat steeds met die zendmasten? Waarom houden sommigen zich ermee bezig terwijl dit niet eens over 5g gaat?

?s=19

Kevin

Bio metrische data in vaccinaties via 5G.

https://www.xandernieuws.net/algemeen/microsoft-patent-aanvraag-2020-060606-koppelt-menselijk-lichaam-aan-betalingssysteem/

Bron:xandernieuws.nl

Wat is dat steeds met die zendmasten? Waarom houden sommigen zich ermee bezig terwijl dit niet eens over 5g gaat?

Hier waarschuw ik dus al geruime tijd voor. Er wordt met name op Facebook aan veel opgeklopte hysterie gedaan rondom 5G. Het gevolg is dit soort ondoordachte acties. Dezestumperds hebben kennelijk niet door dat als ze zendmasten beschadigen ze straks misschien zelf niet meer op hun geliefde Facebook kunnen komen! Maar nog veel schadelijker is dat ze hulpdiensten hier ook mee kunnen hinderen, waardoor hulp wellicht een keer te laat kan komen - misschien wel voor de saboteurs zelf.

Mike

Wat bedoel je Mike? Dat g5 niet schadelijk is? Dat het geen tool is om een compleet spy/track systeem in gang te zetten?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan