5G

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
BinckBank

https://www.vitalitools.nl/stralingsarme-wifi#index=0&page=1

Dit gebruik ik al veel langer
Werkt briljant en heb mn radiation kunnen verlagen met 99% naar de laagste stand dat wil zeggen ALS ik WiFi gebruik wat eigenlijk zelden nodig is werk altijd met kabels.

Verder heeft Wim fleuren van vitaltools geweldige producten ook mbt elektra kabels die afgeschermd zijn.
Je kan een gewone internet kabel nemen en daar ook zelf als folie omheen doen als diy oplossing.

Kan het niet genoeg adviseren om deze iPhone kabel oplossing te kopen en ga weer gewoon je huis telefoon installeren thuis en je mobiel kan je heel makkelijk isoleren van straling is effectiever mi dan vliegtuig modus

Ja, dat dacht ik gister ook. Gewoon weer aan de huistelefoon. Bij nader inzien heb ik die materialen om aan te sluiten via kabel gewoon in huis.laptop deed ik eerder ook wel via kabel. Van de telefoon wist ik dit eerlijk gezegd niet. Wel dat je je tel als router kan gebruiken om verbinding te maken met 4g netwerk.

Ik lees zonet dat Vodafone vandaag in de helft van het land 5g aan gaat zetten.

Dat weet ik Frits2707. Het was een sarcastische opmerking. ?

Haha, ik lees het net. Maar we mochten niet meer negatief zijn hier. En sarcasme is ook negatief.

Ja, ziet er goed uit. Maar dat hebben we hier nu nog niet. Ondertussen gaat in half Nederland 5g aan.
Ben benieuwd of er nog meer van die masten de hens gaan.

Denk dat ze wanhopig worden. Snel die g5 eruit. Noodwet.

Ik dacht ook dat g5 per 100 meter geïnstalleerd moest worden omdat het weinig bereik heeft.

Drie weken geleden werd er gewerkt in een zendmast op de Lange Kleiweg tussen Rijswijk en Delft. Ik weet niet hoe een 5G-antenne te onderscheiden is van andere antennes. Misschien was het regulier onderhoud, maar het kan ook zijn dat er 5G-antennes zijn geplaatst.

Lange kleiweg komt mij bekend voor? Daar zit toch het CBR?
Kan kloppen hoor dat het met 5G te maken heeft.
Mijn oudste zus heeft zo een mast monteur ter hoogte van Gouda gewoon aangesproken ( zij is dus echt zo een bijdehand) toen zei hij ja klopt dat is voor 5G.

Het CBR is daar inderdaad, aan het begin van de Lange Kleiweg. De mast staat halverwege, vlakbij TNO/BPRC.

Haha, mooi van je zus. ?

Misschien was het regulier onderhoud, maar het kan ook zijn dat er 5G-antennes zijn geplaatst.

Toevallig... of niet?
Ik wou op de site https://www.speedtest.net/nl/ookla-5g-map kijken, maar pre-release doet het helaas niet. Weet iemand een andere site?

Ik hoorde vandaag op de radio dat er een grote koolmezensterfte is. Ze zoeken naarstig naar de oorzaak, waarschijnlijk een bacterie. 5G kan natuurlijk nooit de oorzaak zijn. Ook niet dat iedereen om heen al dagen slecht slaapt.

Joost

https://www.vogelbescherming.nl/actueel/bericht/onderzoek-dode-koolmezen-26-soorten-gif-gevonden?gclid=EAIaIQobChMIzdSTjdOQ6QIVy513Ch0X_gPAEAAYASAAEgJ_hPD_BwE

Vodafone zou nu ‘maar’ op 10% zitten vd 60 ghz. Als dit nu al gebeurd met die beestjes wat dan met ons als ze straks in augustus die volledige 60ghz gaan inzetten samen met alle andere providers erbij ?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan