Hoi Ageeth, ik lees nu een mooi boek vind ik over een vrouw die de tumor in haar linkerborst op eigen kracht heeft overwonnen.
Het boek heet: ¨
ik en kanker: genezen op eigen kracht¨ en het is van
Lara Masanowa Tatje
Zeker de moeite van het lezen waard.
Ik heb het boek van de bibliotheek.
Wat ik ook treffend vind, naast de inkijk in haar spirituele zoektocht in zichzelf, is de passage over een stuk dat zij las in Ode met info van Lothar Hirnreise: iemand die de halve wereld heeft afgestruind voor manieren om van kanker te genezen naar aanleiding van dat een dierbare vriend van hem, ene Chris, kanker bleek te hebben.
Ze schrijft in haar boek op pagina 47 het volgende:
Quote:
Vervolgens is het van belang om het (linksdraaiende) melkzuur, dat door de kankercellen wordt geproduceerd, uit het lichaam te krijgen.
Door een gebrek aan zuurstof in kankercellen wordt suiker niet geheel afgebroken, maar omgezet in melkzuur. Het melkzuur gaat naar de lever, de lever zet het weer om in suiker en de suiker voedt de kankercellen.
Hirnreise: ¨
Dit is een duivelse cyclus. Als ik aan een oncoloog vraag: hoe pakt u het melkzuurprobleem aan? dan zeggen sommigen: welk melkzuurprobleem? Ze vinden het niet belangrijk.
Het maakt je echter niet alleen dood, maar veroorzaakt ook heel veel pijn, te vergelijken met als je intensief sport - de verzuring in je spieren.¨
De
oplossing voor het verwijderen van het overtollige melkzuur is een
dagelijks bad (een halfuur) van 37 graden celsius waaraan 100 gram zuiveringszout (natriumbicarbonaat) is toegevoegd. Het zuiveringszout verhoogt de ph-waarde van het water, waardoor het zuur uit het lichaam wordt getrokken.
Hirnreise: ¨
Het is goedkoop, snel en werkt 100 procent. Als je het melkzuur eruit haalt, heb je geen of minder morfine nodig. Ik spreek dagelijks mensen die hierbij baat hebben. Zij gebruikten jarenlang pijnstillers. Nu zitten ze een half uur in bad.¨
Breng daarnaast ook rechtsdraaiend melkzuur in je systeem: kwark, bepaalde soorten yoghurt en zuurkool bijvoorbeeld.
Gezonde voeding is gebaseerd op levende producten.
Het stuk van Hirnreise heet:
chemotherapie helpt tegen kanker.... en de aarde is plat
(uit het interview met Lothar Hirnreise, Ode, oktober 2003.
Het boek van
Lara Masanova Tatje zegt ook het volgende over haar ervaringen met de zuiveringszoutbaden op pagina 78 in haar boek (
ik en kanker):
Quote:
Vanaf het moment dat ik de baden met het zuiveringszout neem, hoef ik mijn lichaam niet meer met creme in te smeren. Ook zijn mijn tanden veel schoner geworden en alle aanslag aan de binnenkant van mijn gebit is helemaal verdwenen. Kun je nagaan wat dit zuiveringszout in het binnenste van mijn lichaam teweeg moet brengen!
2 dingen:
1. typisch dat die baden met natriumbicarbonaat hetzelfde effect lijkt te hebben als koffieklysma´s voor wat betreft de pijnbestrijding - de morfinebehoefte op een natuurlijke manier terugdringen;
2. ik dacht ook aan het
budwigpapje (ivm rechtsdraaiend melkzuur en andere redenen nog).