Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De K en R selectie was mij maar deels bekend. Bedankt voor de Info.Je stipt een van mijn favoriete onderwerpen aan, nl. de feminisering van de samenleving. Vrouwen willen dit niet horen (denk aan de vele vrouwelijke forumleden die hier briezend en stampvoetend zijn weggegaan), maar de enige oplossing is een MANNELIJKE correctie.
In een traditionele samenleving zijn mannen de baas, punt. Onze biologische rol is een van leiderschap, bescherming van vrouwen en kinderen en kostwinnerschap. Wij zijn verantwoordelijkheid voor de buitenste kring van de 'kudde' of 'roedel' (je ziet in de dierenwereld precies hetzelfde). Wij mannen koppelen dan ook automatisch leiderschap aan verantwoordelijkheid en zijn daarmee dus K-selectie persoonlijkheden. Politiek gezien zijn we conservatief met een krachtige moraal, aangezien we ingesteld zijn op het behouden en beschermen van wat we hebben. Seksueel zijn we preuts, voortplanting is het enige wat telt. Vergelijk het met alfawolven. De 'K' verwijst naar draagcapaciteit en gaat uit van beperkte middelen die zo goed mogelijk verdeeld moeten worden (dus ook beperkte reproductie, want er zijn maar zoveel monden te voeden).
Vrouwen zijn r-selectie persoonlijkheden. Politiek gezien zijn ze links-progressief en amoreel, wat inhoudt dat ze wel uit zijn op macht maar hiervoor geen enkele verantwoordelikheid willen dragen (daarom is vrouwelijkheid leiderschap ook zo'n ramp en ontwikkelen ze zich tot tirannen of 'manwijven'). Vrouwen bevinden zich in de binnenste cirkel, samen met kinderen. Seksueel zijn ze losbandig, hoerig, als ze tenminste niet door krachtige mannen in toom worden gehouden. Vergelijk het met konijnen. De 'r' staat voor reproductie en deze is onbeperkt (denk aan abortus en uitkeringen voor alleenstaande moeders). Een r-persoonlijkheid kan dan ook alleen maar gedijen zolang K-persoonlijkheden de boel draaiende houden, anders verbruiken ze binnen no-time alle beschikbare middelen op.
Zie je waarom krachtige alfamannen wel de leiding moeten hebben? Denk hietbij aan Trump en Poetin, die orde op zaken aan het stellen zijn. Onze enige uitweg is een terugkeer naar een oerconservatieve samenleving waarin mannen en vrouwen hun traditionele geslachtsrollen weer vervullen. Pas dan zullen mannen en vrouwen weer in eenheid en harmonie samenwerken en in hun werkelijke kracht staan en hoef ik niet langer meer 'vrouwonvriendelijke' teksten te schrijven (die vrouwen lezen kennelijk altijd over mijn antipathie tegen zwakke, gefeminiseerde betamannen heen, die er bij mij evengoed van langs krijgen). Denk aan wolven (mannen) vs. konijnen (vrouwen). Wie zet jij liever aan het hoofd, een wolf of een konijn?
Zie ook mijn recente post hier in dit draadje over zwangerschap na verkrachting. Wil je meer weten over r/K-selectie, lees dan dit:
r and K selection
www2.nau.edu
Mike
Precies. Thinking with the wrong head = feminiene (hyperseksuele) energie.De K en R selectie was mij maar deels bekend. Bedankt voor de Info.
Met deze theorie zat ik al een tijd in mijn hoofd maar als je dit probeert te bespreken met de gemiddelde man dan voelen ze zich op de pik getrapt. Namelijk dat als je als man zijnde een goede hormonale balans hebt je dan niet hypersexueel bent maar eerder complete in charge. Als je met je brein denkt ipv je penis dan zul je ook niet op elke vrouw willen springen.
Uit eigen ervaring door te experimenteren met hormonen kan ik zeggen dat als je testosteron hoog is en je oestrogeen laag is, je libido volgens de norm laag is. Je hebt alleen een libido als je dat zelf toelaat.
Als je je oestrogeen out of control laat gaan in combinatie met genoeg testosteron dan krijg het hyper sexueel gedrag wat als "gezond" bestempelt word.