Abortus, ja of nee ?

• Onderwerp starter Onderwerp starter AP
  • Startdatum Startdatum
Planned Parenthood organized for hundreds of pro-abortionists to protest inside the Wisconsin Capital Building.

How is this not threatening the courts?

Mike

The Supreme Court has overturned Roe v. Wade.

The issue of abortion will be left to the states.

Ik geef een lezing in Belgie. Houden jullie vpor mij de ontwikkelingen bij? De groep Jane heeft een 'night of rage' beloofd!

Mike

Het Amerikaanse Supreme Court (hooggerechtshof) heeft vandaag het grondwettelijk recht op abortus teniet gedaan

Waar dat op neerkomt is dat de afzonderlijke staten het nu moeten regelen, de Amerikanen moeten dus bij hun staatspolitici en -rechters zijn om het eventuele recht op abortus in hun eigen staat te verkrijgen. Het is namelijk tegen de grondwet dat de landelijke politiek dat bij wet voor heel Amerika mag vastleggen en dus heeft het Supreme Court volgens de grondwet gesproken.

Inmiddels zijn de actievoerders die het er niet mee eens zijn al de straat opgegaan, dat waren ze in feite al toen deze beslissing een tijdje geleden uitlekte en democratische politici hen aanmoedigde dat te doen. Men verwacht na vandaag dat het gewelddadige rellen worden waarbij plunderingen, vernielingen, brandstichtingen, geweld en meer van dat soort werkelijkheid wordt en waarbij Antifa en BLM (de voetsoldaten van de Deep State) zullen worden ingezet als aanjagers van dat alles.

Net als in 2020 waarbij Antifa en BLM in tientallen democratische steden hetzelfde deden na de dood van George Floyd, een zwarte crimineel met meerdere zware vergrijpen en mishandelingen op zijn naam, die tijdens zijn arrestatie overleed. Floyd werd vervolgens door media en politiek opgehemeld en kreeg zelfs een standbeeld en was zogenaamd het slachtoffer van racisme binnen de politiemacht.

Bij de gewelddadigheden die op de dood van Floyd volgden kreeg de politie van de democratische burgemeesters de opdracht afzijdig te blijven. De media en de democraten bleven volhouden dat het de ‘Summer of Love’ was met vreedzame demonstraties en dat het een mythe was dat er een geweldsexplosie plaatsvond. Maar de Amerikaanse burger zag maandenlang in afgrijzen dat al dat geweld wel degelijk plaatsvond.

Wat het de komende tijd gaat worden moeten we afwachten. Laat men de gewelddadigheden weer ongemoeid of grijpt de nationale garde nu wel in en worden al die Antifa- en BLM-leden eindelijk opgepakt? Vergeet niet dat deze uitspraak een grote slag is voor de Deep State, als zij werkelijk de macht nog hadden, was deze beslissing nooit door het Supreme Court genomen.

Niemand die mijn vraag kan of wil beantwoorden? Is dat een telegram groep waar we ontwikkelingen kunnen bijhouden of begrijp ik dat verkeerd?
Ik heb geen flauw idee Binc, misschien is Mike de enige die het weet?
Jane en Tarzan, daar moest ik aan denken maar daar zal het vast niet over gaan.;)

Bij nader inzien laat maar. Ieder zo zijn of haar thema om mee bezig te zijn.
[Forwarded from AwakenedOutlaw & on TruthSocial]
I trust everyone is prepared for the violence about to break out into the streets by actual, real-life domestic terrorists. Att the very least it will provide (deplorable) MAGA nation a rich opportunity to compare and contrast that eventuality against that of our own ranks.

You know what they say....never let a crises go to waste.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan