Abortus, ja of nee ?

• Onderwerp starter Onderwerp starter AP
  • Startdatum Startdatum
Reclame maken voor abortussen nu toegesraan in Duitsland:

Mike
Dit kunnen ze dan toch alleen nog op tv doen ga ik naar even vanuit en de door hun gesponsorde mainstream media. Op Twitter weinig resultaat denk ik nu Musk deze beheert. En hoeveel mensen geloven nu eigenlijk nog in hun media propaganda?

Dat betalen om elders abortus te doen is wel zorgwekkend.

En wat maakt dit vrouwen? Intens kwaadaardig. Het wordt tijd om deze pijnlijke realiteit onder ogen te zien.

Mike

Kunnen we het eens over mannen hebben die vrouwen te pas en te onpas verkrachten?
Waarom blijven die buiten beeld.

Hoe was dat met oervolkeren.
Ik denk dat er inderdaad destijds met oervolkeren geen of nauwelijks verkrachting voorkwam.
Omdat men niet genoeg voedsel had o.a. om teveel monden te voeden. Misschien deden ze ook aan "voor het zingen de kerk uit".
of hadden andere methodes om niet te veel kinderen te krijgen.
Zeer waarschijnlijk gingen ze ook anders om met leven en dood.
Vergeet niet dat er een PIL kwam voor de vrouwen en de mannen daardoor vrij spel hadden.

Door de veranderde maatschappij t.o.v. oervolkeren is ook dit vraagstuk niet zo simpel.
Ik ben voor abortus, maar dan in samenspraak met je arts.
Vanwege de complexiteit van dit onderwerp zullen er voor- en tegenstanders zijn en blijven.

Ik heb geen goed woord over voor verkrachters, wat mij netreft is dit een misdaad die de doodstraf verdient. De doodstraf voor de ongeboren vrucht gaat er bij mij echter niet in. Opnieuw die vrouwelijke achteloosheid voor het ongeboren leven. Dit verhaal is helemaal niet 'complex', ik zal het zo simpel mogelijk maken: haal het beslissingsrecht compleet weg bij vrouwen, ze zijn overduidelijk.niet capabel om hier een evenwichtige beslissing in te nemen, hun egoisme en narcisme laat dit simpelweg niet toe.

Mike

Ik heb geen goed woord over voor verkrachters, wat mij netreft is dit een misdaad die de doodstraf verdient. De doodstraf voor de ongeboren vrucht gaat er bij mij echter niet in. Opnieuw die vrouwelijke achteloosheid voor het ongeboren leven. Dit verhaal is helemaal niet 'complex', ik zal het zo simpel mogelijk maken: haal het beslissingsrecht compleet weg bij vrouwen, ze zijn overduidelijk.niet capabel om hier een evenwichtige beslissing in te nemen, hun egoisme en narcisme laat dit simpelweg niet toe.

Mike

Nou nou nu ga je wel heel erg ver.... je scheert alle vrouwen nu over 1 kam. Zie hoe makkelijk en “gewoon” het wordt gemaakt om een abortus te laten uitvoeren. Vrouwen (en mannen) zijn de afgelopen jaren zo gebrainwasht dat ze beiden ver weg staan van wat hen beweegt en hun doel in het leven. Dit is iets wat beiden geslachten betreft.
Zelf ben ik van mening dat je je oergevoel moet volgen. Maar door druk van buitenaf,( ja mannen zijn hier ook debet aan) doet een vrouw soms een bepaalde keuze maken die ze niet kan terug draaien. Verdrietig maar waar. Het is gewoon een fucked up wereld

• Leuk
Waarderingen: Mik
Vrouwen zijn er massaal.in meegegaan dat abortus een 'recht' zou zijn voor hen. Baas inneigen buik en zo. Het zijn VROUWEN die rechtstreels verantwoordelijk zijn voor deze ongekende MASSAMOORD, dit jaar alleen al 20 MILJOEN wereldwijd en we zijn pas halverwege 2022!

En weet je waarom? Omdat PERSOONLIJKE VERANTWOORDELIJKHEID de achilleshiel is van vrouwen. Je kunt mannen hier niet voor verantwoordelijk stellen en ook de wereld niet, de keiharde waarheid is dat vrouwen nog altijd hun volginstinct boven hun zorginstinct plaatsen. Alleen maar omdat jij een gunstige uitzondering bent bevestigt dit nog altijd de regel.

Mike

Mijn lichaam, mijn keuze (abortus) maar ondertussen wel VOOR een Prikverplichting zijn? Hoe dan?​

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan