Abortus, ja of nee ?

• Onderwerp starter Onderwerp starter AP
  • Startdatum Startdatum
Ik vind het allemaal maar vals sentiment. Een ongeboren baby een stem geven. Net of geboren worden in zijn algemeenheid niet al een daad van egoisme van de ouders is waarin niemand anders gehoord wordt. Had jij er zin in om geboren te worden? Ik vind de wereld best wel verrot. Had hem kunnen missen als kiespijn als ik niks geweten had. Ik vind dat een mens met een bewustzijn langer dan een paar weken in de baarmoeder altijd boven een onderontwikkeld stel cellen moet gaan. Ook als daar al een iniminie hartje in flikkert. De waanzin om die een stem te laten hebben. Hoe wilde je dat doen dan? post nataal dan maar aborteren (zou overigens lang zo'n slecht idee niet zijn bij sommigen)
Nee sorry jullie zijn me kwijt in de redenatie over abortus. Ik ben pro eigen keuze. Te allen tijde!

Als je geen zin had om geboren te worden, neem dan nu zelf de beslissing. Of heb je daar de ballen niet voor misschien, verzopen eendje ?

cliffs voor de mensen die nu op de laatste pagina komen
- dikke woke meltdown
- ligt nu de hele nacht plafond dienst te draaien vanwege de adrenaline die door haar lichaam giert

IMG_20220627_230616_698.jpg
The media is getting ready to blame the recession on the Supreme Court

Mike

IMG_20220627_230736_591.jpg

Searches for how to move to Canada from the US spike by over 850% after the Supreme Court overturned Roe v. Wade

Can we trade our American Libs for Canadian Truckers? I would support that 👍

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.540
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan