Abortus, ja of nee ?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter AP
  • Startdatum Startdatum
In de categorie, het zou je dochter maar zijn. Een door satan bezeten meisje zegt met plezier babies te vermoorden en hun keel door te snijden.

 
Spuit ze plat en maak hun leven ondraaglijk en vermoord ze dan met toestemming van de staat.👹

Mike
Message of Love? Ik dacht je het woord van Jezus begreep, dit klinkt meer als Adolf. Wat een haatzaaierij hier. Vrouwen minderwaardig dan mannen, slaven van de duivel, echt triest.
Als je nog nooit een kind gebaard heb mag je hier sowieso niet over meepraten, punt.
Dan is vlees eten ook moord. De balans is misschien scheef op gebied van anti-conceptie maar step back into the real world people.
Ik ben bij deze weg van dit onnozele steeds rascistischer wordende forum waar een eigen wereldje wordt gecreeerd dor mensen die moeite hebben met de realiteit. Good luck everyone and PEACE, LOVE & EQUALITY FOR EVERYONE.
 
En niet door hebben dat de door hem geciteerde opmerking niet mijn mening is maar een korte samenvatting van het satanische beleid. Q heeft gelijk: emotions cloud judgment.

Mike
 
Toch waren het de republikeinen (reagan) die de abortus legaliseerden en pro abortion en pro choise waren.
Het is, vind ik echt een zaak tussen vrouw en arts niet tussen vrouw en overheid. Ik dacht dat men hier zo enorm tegen overheidsbemoeienis was. Kan iemand mij uitleggen waarom dat hier ineens anders is?

kleine 70 procent van alle republikeinen waren pro abortion. Wat is er nu ineens (door oude mannen 70 plus) anders dat zij denken te mogen beslissen over wat er in het lijf van een vrouw gebeurt?

Abortussen waren er altijd al en zullen er altijd blijven zijn. Of ze nu illegaal of legaal worden toegepast. Als je pro-life bent waarom dan vrouwen opzadelen met de gevolgen van illegale abortussen? want je kan je ogen wel sluiten voor dit soort dingen maar het is wel realiteit.

Dan nog wat: mensen zeggen dat het moord is en dat de baby in de buik geen recht van spreken zou hebben. Maar zo is het toch ook? Een baby in de buik heeft sowieso nergens om gevraagd. Niet om geboren te worden en niet om geaborteerd te worden.

Ik vind dat een vrouw geen reden hoeft te geven waarom ze (nu) geen kind wil. Het hele geneuzel over wanneer een baby in de buik een mens is of niet doet niet ter zake want het is haar lijf en haar leven. Zij moet dragen, baren en zorgen. Desbetreffende kerel kan gewoon de hielen lichten als hij er geen zin in heeft.
Kan je van alles van vinden maar het gebeurt wel.

Daarom beter reguleren, kanaliseren en het veilig doen. Je kan beter veilig worden geaborteerd dan ongewenst van tehuis naar tehuis gaan met alle fysieke en psychische gevolgen van dien. Nog daargelaten wat dat de overheid wel niet allemaal kosten zal.

Je gaat abortussen niet kunnen tegenhouden. Al in de oertijd werden die toegepast. Het wordt weer in het verdomhoekje gezet en de vrouw weer terug achter het aanrecht. We zijn geen steek verder gekomen.

Zou er op mijn vragen antwoord mogen komen? Ik ben oprecht benieuwd hoe dat hier wordt gezien. En waarom je in het ene geval anti overheid bent en in het andere geval pro. En in het ene geval pro life en in het andere geval (omvolking, guns legaliseren etc) niet. Waarom je ongewenste kinderen moet laten zitten maar waarom vervolgens deze getraumatiseerde volwassenen die met hun ptss more likely de criminaliteit in komen ineens op deadrow terecht mogen komen van jullie. Dan is het mensenleven ineens niks meer waard?
Waarom homoseksuele kinderen, moslim kinderen, zwarte kinderen, meisjeskinderen allemaal minder waard zijn maar wel geboren MOETEN worden.
Ik begrijp er echt helemaal niks van en heb behalve allerlei links en boze woorden meer uitleg nodig.
Waarom zouden mannen mogen beslissen over het ongeboren leven in de buik van een vrouw die er voor moet gaan zorgen, die moet gaan baren. Waarom heeft de vrouw alleen maar plichten en nauwelijks rechten en waarom komt de man met zoveel meer weg? Wat maakt een mannenleven meer waard dan die van een vrouw?

Ik zie de grap en de link met covid ook niet. Alsjeblieft blokkeer me niet ik wil een eerlijk gesprek. Ik ben hier niet gekomen om te trollen. Hand op mij hart.
 
wat ik me ook nog afvroeg in het kader van eigen keuze: waarom geen abortus zelf mogen bepalen maar is een vaccinatie ineens reden om op je achterste poten te gaan staan?
 
Ik ben geen trol. Niet elk persoon die een vraag stelt is een trol. Dit is toch een forum? daar mag je vragen stellen en met elkaar sparren. Vanuit allerlei invalshoeken lijkt mij.
 
Spuit ze plat en maak hun leven ondraaglijk en vermoord ze dan met toestemming van de staat.👹

Mike

Ik schrik hier echt van. Wat is hier dan pro-life aan? Kan iemand me dit uitleggen?
 
Vraag aan God: wat is er misgegaan toen U de vrouw creeerde?



Mike

Deze vrouwen zijn wel degene die jouw kinderen (moeten) dragen. Je wil ze wel bezwangeren maar voor de rest zijn het demonische satansgebroeden. Heb je zelf dochters?
 
Vrouwen, slaven van Satan:



Mike

Maar zijn zijn wel degene die het leven doorgeven. Abortussen beslaan maar een klein deel want zij zijn ook degene die het leven doorgeven. waarom de helft van de wereldbevolking die verantwoordelijk is voor het voortbestaan van onze soort zo downgraden en uitschelden? Ik begrijp het niet.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
531.087
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan