S
Svanswinderen
Guest
??Gebrek aan zelfliefde is wat deze lui beweegt, professionele slachtoffers die ze zijn.
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
??Gebrek aan zelfliefde is wat deze lui beweegt, professionele slachtoffers die ze zijn.
Mike
Lieve mensen: ik ben echt geen trol. Het zou echt fijn zijn als er op een forum sprake zou kunnen zijn van wederkerigheid. Ik veroordeel niet (althans probeer dit niet te doen) ik wil begrijpen waar de woede vandaan komt tegen vrouwen en waarom men zich pro life noemt maar in feite gewoon totaal hypocriet zijn om ze in een volgende zin dood te wensen.
En waarom de overheid kut is maar in het geval van abortus ineens je-van-het. Het klinkt mij enorm zoalsdewindwaaitwaaitmijnvestje. Kritische denkers noem je dan jezelf? Dat ben ik ook. Daarom ga ik graag het gesprek aan. Ook met anders denkenden. Want ik wil kunnen begrijpen.
ja kevin nu weten we het wel.
ik snap ook niet dat jij hier blijft rondhangen. jij bent toch gay? lees je wel wat er hier over homo's gezegd wordt? leg me eens uit hoe dat werkt in je hoofd en dan eens niet met een trol plaatje ajb.
ik vind helemaal niks vies aan een homo. ik vind wel heel veel vies aan het gebrek aan wederkerigheid en hoor en wederhoor (iets wat jullie prediken zo hoog te hebben zitten met jullie demonstraties etc)Is Kevin homo?
Gatver. Wat een vies forum is dit.