Abortus, ja of nee ?

• Onderwerp starter Onderwerp starter AP
  • Startdatum Startdatum
Lieve mensen: ik ben echt geen trol. Het zou echt fijn zijn als er op een forum sprake zou kunnen zijn van wederkerigheid. Ik veroordeel niet (althans probeer dit niet te doen) ik wil begrijpen waar de woede vandaan komt tegen vrouwen en waarom men zich pro life noemt maar in feite gewoon totaal hypocriet zijn om ze in een volgende zin dood te wensen.
En waarom de overheid kut is maar in het geval van abortus ineens je-van-het. Het klinkt mij enorm zoalsdewindwaaitwaaitmijnvestje. Kritische denkers noem je dan jezelf? Dat ben ik ook. Daarom ga ik graag het gesprek aan. Ook met anders denkenden. Want ik wil kunnen begrijpen.

Dus alsjeblieft niet alleen maar lege antwoorden met: trol trol trol maar gewoon een gesprek. Alvast heel erg bedankt.

Lieve mensen: ik ben echt geen trol. Het zou echt fijn zijn als er op een forum sprake zou kunnen zijn van wederkerigheid. Ik veroordeel niet (althans probeer dit niet te doen) ik wil begrijpen waar de woede vandaan komt tegen vrouwen en waarom men zich pro life noemt maar in feite gewoon totaal hypocriet zijn om ze in een volgende zin dood te wensen.
En waarom de overheid kut is maar in het geval van abortus ineens je-van-het. Het klinkt mij enorm zoalsdewindwaaitwaaitmijnvestje. Kritische denkers noem je dan jezelf? Dat ben ik ook. Daarom ga ik graag het gesprek aan. Ook met anders denkenden. Want ik wil kunnen begrijpen.
troll-detected-radar-45b7.gif

nou ja zeg? waarom is elke nieuwkomer die een vraag stelt een trol. dit forum lijkt nazi duitsland wel daar mocht je ook geen vragen stellen en anders werd je geelimineerd.
ik dacht dat men hier zo anti nazi regime was. ik ben confused

jezelf anti nazi noemen maar wel vrouwen haten, moslims haten, homo's haten. eigenlijk alles haten. oekraine heeft de oorlog over zichzelf uitgeroepen want nazi's.
corona is een farce en we laten ons geen vaccinatie opdringen want eigen lijf eigen keuze.
maar als het om abortus gaat (nogal een stuk ingrijpender dan een vaccinatie) dan gelden er ineens andere regels want vrouw. en er over praten kan ook al niet. wat een armoe.

ja kevin nu weten we het wel.
ik snap ook niet dat jij hier blijft rondhangen. jij bent toch gay? lees je wel wat er hier over homo's gezegd wordt? leg me eens uit hoe dat werkt in je hoofd en dan eens niet met een trol plaatje ajb.

ja kevin nu weten we het wel.
ik snap ook niet dat jij hier blijft rondhangen. jij bent toch gay? lees je wel wat er hier over homo's gezegd wordt? leg me eens uit hoe dat werkt in je hoofd en dan eens niet met een trol plaatje ajb.

Is Kevin homo?
Gatver. Wat een vies forum is dit.
Ik heb echt een hekel aan homo’s.

zou iemand hier nog wel serieus antwoorden willen geven op mijn vragen?
ik heb nog nooit zoveel haat op een forum meegemaakt. iedereen is hier boos. het lijkt wel een soort tegenhanger van de woke gemeenschap. maar dan anders. maar die mensen zijn ook zo boos op alles.

Is Kevin homo?
Gatver. Wat een vies forum is dit.
ik vind helemaal niks vies aan een homo. ik vind wel heel veel vies aan het gebrek aan wederkerigheid en hoor en wederhoor (iets wat jullie prediken zo hoog te hebben zitten met jullie demonstraties etc)

zou iemand hier nog wel serieus antwoorden willen geven op mijn vragen?
ik heb nog nooit zoveel haat op een forum meegemaakt. iedereen is hier boos. het lijkt wel een soort tegenhanger van de woke gemeenschap. maar dan anders. maar die mensen zijn ook zo boos op alles.
trollface.jpg

Forum statistieken

Onderwerpen
4.540
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan