Abortus, ja of nee ?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter AP
  • Startdatum Startdatum
Thanks Lang verhaal. snel even gelezen. Zoiets vermoedde ik al wel.
Destijds ( bestaat (bestond) er dus een mogelijkheid die ziektes te genezen
Genezen met originele vaccins uit originele organen of zoals tegenwoordig zogenaamd genezen met vaccins uit het Lab met de bedoeling ons ziek te maken.

Is dit de goede conclusie?
 
quote:
De kleine paarsachtige organen werden op ijs verpakt en naar het Wistar Institute in Philadelphia gevlogen, waar een bioloog genaamd Leonard Hayflick ze in ontelbare stukken sneed ter grootte van luciferkoppen. Enkele stappen later had Hayflick de WI-38-cellijn gecreëerd: een replicerende groep normale menselijke cellen die, in tegenstelling tot andere menselijke cellen die toen in het laboratorium werden gekweekt, geen kanker werden. Dat maakte ze perfecte voertuigen voor het maken van vaccins tegen virussen zoals mazelen, hondsdolheid en rodehond. (Virussen kunnen zich niet buiten cellen vermenigvuldigen, dus vaccinmakers vingen ziekteverwekkende virussen enz.
unquote"

Wi-38-cellijn?
Ze hadden cellen en ze hadden organen en maakten een vaccin. .

Het blijft een ingewikkeld verhaal en ik probeer het te begrijpen.

Destijds was er nogal discussie over "virussen bestaan niet" omdat het niet aangetoond kan worden.

virussen zoals mazelen, rode hond?




Zal jouw artikel er nog eens op na lezen.

In mijn hoofd is er een "missing link".
Virussen bestaan niet, dus vaccins hoeven helemaal niet.




Maar dit onderwerp gaat over abortus.
 
Laatst bewerkt:
Ja al met al had ik dat wel begrepen.
Ze praten in het artikel over ziektes en virussen (die dus niet bestaan) en dan gebruiken ze menselijke cellen (verkregen door abortussen) en in kleine stukjes gehakt en maken daar vaccins van. dat staat er.
Er wordt in ieder geval behoorlijk geknutseld.
Willen ze ons beter maken of willen ze ons ziek maken.
Een echt medisch artikel waarin ze precies vertellen wat ze doen wordt waarschijnlijk ook veel te ingewikkeld. Dat hebben we gezien tijdens de pandemie.
En alle andere middelen zoals kruiden worden verboden, d.w.z. er mag geen reklame worden gemaakt. En er wordt smadelijk gelachen over orthomoleculair.
Destijds.
Mijn ziekenhuis? acupunctuur doen we niet aan. Mijn huisarts? ontl.onderzoek doen we niet aan.
We snijden het wel weg.
 
Er was een tijd dat er geen sprake was van abortus. En geen Pil.
Gevolg. heel veel kinderen. Was iedereen daar blij mee?
 
Er was een tijd dat er geen sprake was van abortus. En geen Pil.
Gevolg. heel veel kinderen. Was iedereen daar blij mee?
Mensen mogen er natuurlijk zelf voor kiezen om minder kinderen te krijgen, met alle gevolgen van dien. Abortus oftewel babymoord is nooit de oplossing.
 
In deze tijd is het de gewoonste zaak van de wereld dat er voorbehoedmiddelen zijn. Dat is in principe niet gezond voor vrouwen.

Jarenlang was er niets voor vrouwen om ONgewenste zwangerschap tegen te gaan. Dus waren er grote gezinnen.

Mijn moeder kreeg uiteindelijk 7 kinderen. De laatste kwam rond haar 50e.
Als je er eigenlijk 2 of 3 gewenst wilt hebben kwamen de anderen gewoon omdat er geen voorbehoedmiddelen waren. Denk je nu echt dat iedere vrouw dat leuk vond?
Maar de natuur had wel een oplossing. Meestal accepteert een vrouw heel snel dat er alsnog een kind bijkomt. en weer een en weer een.
Maar sex bedrijven zonder angst. Vergeet het maar.
Mijn zus verkracht toen ze 16 was. dus zwanger,
Helaas is er nog steeds geen Pil voor de man. Waarom niet?
 
Laatst bewerkt:
In deze tijd is het de gewoonste zaak van de wereld dat er voorbehoedmiddelen zijn. Dat is in principe niet gezond voor vrouwen.

Jarenlang was er niets voor vrouwen om ONgewenste zwangerschap tegen te gaan. Dus waren er grote gezinnen.

Mijn moeder kreeg uiteindelijk 7 kinderen. De laatste kwam rond haar 50e.
Als je er eigenlijk 2 of 3 gewenst wilt hebben kwamen de anderen gewoon omdat er geen voorbehoedmiddelen waren. Denk je nu echt dat iedere vrouw dat leuk vond?
Maar de natuur had wel een oplossing. Meestal accepteert een vrouw heel snel dat er alsnog een kind bijkomt. en weer een en weer een.
Maar sex bedrijven zonder angst. Vergeet het maar.
Mijn zus verkracht toen ze 16 was. dus zwanger,
Helaas is er nog steeds geen Pil voor de man. Waarom niet?
Dat er vroeger meer kinderen werden geboren kwam doorgaans omdat die wens er was of iniedergeval geen bezwaar vanwege het christendom. Daar werd voor gekozen ondanks dat mensen toen meer armoede en andere ellende ervaarden dan nu. De man moest lange dagen zwaar werk doen om al die extra monden te kunnen voeden.

In een goed huwelijk zijn er gewoon afspraken te maken over hoeveel kinderen je samen wilt hebben. Mensen deden toen meer aan onthouding en waren ook al creatief genoeg om seks te hebben zonder dat er daaruit kinderen volgen denk ik. Scheiden is tegenwoordig ook veel makkelijker. Buiten alle ellende die dat weer met zich mee brengt haalt dat het argument voor arbortus vanwege een slecht huwelijk nog verder onderuit.

Wat verkrachting betreft zijn de meeste mensen doorgaans wel voorstander van abortus. Als er dan een abortus of wat voor andere medische ingreep plaatsvindt om de zwangerschap te stoppen vind ik wel dat geldt hoe eerder hoe beter. Anders spreken we over twee tragediën inplaats van een. Van mij mag de verkrachter ik dat geval ook nog extra veroordeeld worden voor de abortus. Uiteraard is voorzichtigheid aan te bevelen aangezien er zoveel valse meldingen van verkrachting zijn tegenwoordig.
 
Abortus in GEEN geval, ook niet verkrachting! Het leven is heilig bij de verwekking, hoe deze ook tot stand is gekomen. Net wat je zegt, dit is een dubbele tragedie. Als de moeder het kind niet wil houden zijn er altijd liefdevolle gezinnen die ze willen adopteren. Gewoon de illegale kinderhandel die internationale adoptie heet opheffen en uitsluitend binnenlandse adoptie toestaan.

Mike
 
Abortus in GEEN geval, ook niet verkrachting! Het leven is heilig bij de verwekking, hoe deze ook tot stand is gekomen. Net wat je zegt, dit is een dubbele tragedie. Als de moeder het kind niet wil houden zijn er altijd liefdevolle gezinnen die ze willen adopteren. Gewoon de illegale kinderhandel die internationale adoptie heet opheffen en uitsluitend binnenlandse adoptie toestaan.

Mike
In deze ben ik het met je eens Mike.
 
Ik kan me nog iets herinneren van de 1e anti-conceptie pillen.
De werking was NIET voor 100% gegarandeerd. Nog niet geloof ik alhoewel ze misschien nu beter zijn dan destijds.
Ik ken mensen die dachten veilig te zijn maar ........... niet. dus abortus. .
Blijkbaar is het te moeilijk - heb ik wel eens gelezen - om voor mannen een pil te maken.
Misschien doen ze niet genoeg hun best.
 
In deze tijd is het de gewoonste zaak van de wereld dat er voorbehoedmiddelen zijn. Dat is in principe niet gezond voor vrouwen.

Jarenlang was er niets voor vrouwen om ONgewenste zwangerschap tegen te gaan. Dus waren er grote gezinnen.

Mijn moeder kreeg uiteindelijk 7 kinderen. De laatste kwam rond haar 50e.
Als je er eigenlijk 2 of 3 gewenst wilt hebben kwamen de anderen gewoon omdat er geen voorbehoedmiddelen waren. Denk je nu echt dat iedere vrouw dat leuk vond?
Maar de natuur had wel een oplossing. Meestal accepteert een vrouw heel snel dat er alsnog een kind bijkomt. en weer een en weer een.
Maar sex bedrijven zonder angst. Vergeet het maar.
Mijn zus verkracht toen ze 16 was. dus zwanger,
Helaas is er nog steeds geen Pil voor de man. Waarom niet?
Wat een hoop bullshit.
 
Ik kan me nog iets herinneren van de 1e anti-conceptie pillen.
De werking was NIET voor 100% gegarandeerd. Nog niet geloof ik alhoewel ze misschien nu beter zijn dan destijds.
Ik ken mensen die dachten veilig te zijn maar ........... niet. dus abortus. .
Blijkbaar is het te moeilijk - heb ik wel eens gelezen - om voor mannen een pil te maken.
Misschien doen ze niet genoeg hun best.
Dat zal in het lichaam van de man ook schade aanrichten zo'n pil. Lijkt mij een slecht idee. Vrouwen ervaren een hoop klachten van die rotzooi.

Er zijn mensen die zeggen dat als je met iemand seks hebt en je bang bent dat er een kind uit volgt je niet goed bezig bent samen. Ik kan die mensen alleen maar gelijk geven.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.906
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan