Abortus, ja of nee ?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter AP
  • Startdatum Startdatum
Ik mis de moraliteit in de redenatie van Romagi. Bij heel veel vrouwen trouwens. Lees goed wat zij hier schrijft, zij is uitsluitend bezig met 'gelijkheid' in de zin van dat mannen ook belast moeten worden met anticonceptie. Nergens in deze redenatie wordt meegenomen dat de verwekking en het dragen van het leven zelf in diverse ongeboren stadia heilig is en in mijn optiek onaantastbaar. Het gaat enkel en alleen om de 'last' voor 1 of beide ouders en wie deze moet dragen. Zo makkelijk wordt hier kennelijk over gedacht, zeker door vrouwen.

FvD wil.hier iets aan doen, maar wordt weggehoond door vrouwen, die zich hebben laten wijsmaken dat abortus hun 'recht' zou zijn. Kortom, de enigen die de moraliteit rondom dit onderwerp wel hooghouden zijn MANNEN. En mannen wordt niets gevraagd. Sterker nog, ze krijgen van vrouwen te horen dat ze geen invoelingsvermogen kunnen hebben want mannen weten niet wat het is en hoe het is om een kind in je te dragen. Dat is een emotioneel argument bedoeld om weldenkende mannen de mond te snoeren. Het kind van de rekening (letterlijk)! Is de ongeboren vrucht.

De vrouwen gedragen zich egoistisch en het ontslaat hen van elke verantwoordelijkheid. Het maakt hen tot MOORDENAARS. Wat zegt het van onze 'cultuur' als dit niet alleen acceptabel is maar zelfs een 'vrouwenrecht'? De vijandige vrouwelijke reacties tijdens de debatten die FvD hierover probeert te voeren in de kamer zeggen mij dat verstandige mannen deze moordlustige vrouwen tegen zichzelf moeten beschermen door hen hun macht en zeggenschap te ontnemen en abortus volledig te verbieden en weer tot een sociaal taboe te verklaren, evenals echtscheiding en andere 'vrouwenrechten'. Breng het patriarchaat weer terug!

Mike
 
Laatst bewerkt:
Dear Abortion Lovers,

This is a letter written by Democrat and Women’s rights hero, Margaret Sanger, founder of the Negr0 Project, and later the company known as Planned Parenthood.

And I quote:

“Miss Rose sent me a copy of your letter of December 5th and I note that you doubt it worthwhile to employ a full time Negr0 physician. It seems to me from my experience where I have been in North Carolina, Georgia, Tennessee and Texas, that while the colored Negr0es have great respect for white doctors they can get closer to their own members and more or less lay their cards on the table which means their ignorance, superstitions and doubts. They do not do this with the white people and if we can train the Negr0 doctor at the Clinic he can go among them with enthusiasm and with knowledge, which, I believe, will have far-reaching results among the colored people. His work in my opinion should be entirely with the Negr0 profession and the nurses, hospital, social workers, as well as the County's white doctors. His success will depend upon his personality and his training by us

The ministers work is also important and also he should be trained, perhaps by the Federation (whatever tf that is) as to our ideals and the goal that we hope to reach. We do not want word to go out that we want to exterminate the Negr0 population and the minister is the man who can straighten out that idea if it ever occurs to any of their more rebellious members”


20 million black babies have been aborted since Roe v. Wade.

Tricked into your own gen0cide by the very people you vote for

Nothing says Black Lives Matter and vote Democrat better , amirite ?



Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.906
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan