Adrenal

Bij mij deed thc helemaal niets, volgens mij zat ik op gegeven moment op 10 druppels. En het was een goede kwaliteit getipt door iemand van dit forum.
Cbd werd ik misselijk van als ik teveel nam en bij lage dosis deed het niks. Ik heb ook beiden tegelijk gebruikt deed ook niks. Mijn conclusie is dan ook: dit werkt niet voor mij, misschien wel voor een ander. Elk lichaam is anders.

Heb ik ook niet gedaan hoor Tanja. 1 druppel.

Eerder heb ik ook andere gehad. Dit ging via een groep of zo. Weet het niet meer. Dat deed helemaal niks. Ligt er ook aan welke plant gebruikt word.

Hey dank je wel
maar dat is wel de cortex zie ik, ik heb altijd begrepen dat het beter is om het volledige supplement te nemen. Ik ging altijd erg goed op de Nutricology. Dat was niet de cortex-variant. Maar de adrenal moet je natuurlijk ook niet voor altijd nemen. Zoals voor veel dingen geldt.

Laatst bewerkt:
Adrenal is een supplement dat dierlijk bijnierextract bevat. Is van voor jouw tijd hier op het forum, JVG.

Mike
Neen, neen Mike. Dat weet ik.

Het vraagteken was eerder bedoeld als ''wat ? '' weeral een vraag wat een ander doet ? Daarenboven is er volgens mij wel een heel verschil in gebruik van enerzijds adrenal en anderzijds IVM.

Heb zo de indruk dat Butterfly meer actie moet ondernemen en minder twijfelen en zoeken om te zoeken.

Neen, neen Mike. Dat weet ik.

Het vraagteken was eerder bedoeld als ''wat ? '' weeral een vraag wat een ander doet ? Daarenboven is er volgens mij wel een heel verschil in gebruik van enerzijds adrenal en anderzijds IVM.

Heb zo de indruk dat Butterfly meer actie moet ondernemen en minder twijfelen en zoeken om te zoeken.
klopt zeker. Zoals b.v. project koelkast.

Heb de adrenal wel besteld.
Adrenal is specifiek voor bijnieruitputting en geeft energie. n 2018 had ik het hele bijnieruitputtingsprotocol gevolgd in combi met adrenal. Ivermectine is inderdaad voor andere zaken.

Wat is de maximale dosering per dag voor Thorne Adrenal Cortex?
Volgens de fabrikant 3 per dag, maar dat is regulier. Zijn daar andere ideeën over?

Volgens de fabrikant 3 per dag, maar dat is regulier. Zijn daar andere ideeën over?

Kijk uit met Adenal.
Dat middel is bedoeld om niet goed functioneren van de bijnieren te compenseren.
Als je bijnieren uitgeput zijn ligt daar mogelijk een trauma aan ten grondslag.
Trauma's putten je lichaam op de achtergrond uit.

Kijk uit met Adenal.
Dat middel is bedoeld om niet goed functioneren van de bijnieren te compenseren.

Vorige week donderdag had ik hele erge bronchitis, zo erg dat ik daarmee in de avond naar de spoedartsenpost ben gegaan. Het ging niet meer. Niks nieuws voor mij, heb ik vroeger vaak gehad. Tegenwoordig gaat dat eigenlijk best wel goed, maar soms zijn er momenten (zoals vorige week) dat het ineens slecht gaat. Bij de arts heb daar medicatie voor gekregen. Dat kon niet anders, ik kon niet ademen. Er werd ook Prednisolon voorgeschreven, een in een fabriek in elkaar geknutseld bijnierschorshormoon. Vanwege de bijwerkingen van dat spul heb ik daar niks van genomen. Alles zit nog in de verpakking. Als alternatief heb ik het dierlijke bijnierschorshormoon gebruikt, waar ik nog twee potjes van had staan.

De eerste dagen heb ik er een hoge dosering van genomen. Dat ga ik nu weer afbouwen. Het heeft wel erg goed geholpen om van de klachten af te komen. Eigenlijk had ik een deel van de oplossing dus buiten het ziekenhuis kunnen vinden, maar daar dacht ik op dat moment niet aan.

Mijn bijnieren zijn niet uitgeput, maar hebben het wel lastig. Stress is mij niet onbekend. Sinds kort ben ik bezig om daar iets aan te doen. Niet met een supplement, maar met een programma van een psycholoog. Dat lijkt mij de beste manier om van spanningsklachten af te komen. Dat komt uiteindelijk de bijnieren ten goede en van daaruit wordt het hele lichaam beter.

Ancestral Supplements zijn orgaansupplementen waaronder ook bijnier. De dosering was daar eerder 8x hoger dan van Thorne. Ik zie nu net dat de samenstelling gewijzigd [lees: gehalveerd] is. [Balen]
Volg je eigen gevoel en verstand Edwin. Er is ook hier geen protocol denk ik.
Er zijn dagen dat ik 3 capsules van Ancestral nam/neem; 3x 250 mg whole Adrenal. Thorne blijft dan wel erg achter qua samenstelling.

Ergomax verkocht in het verleden Ancestral Supplements. Nu ook nog, maar lees even verder want ze zijn erg duur.
Ergomax bestaat maar is een paar jaar geleden overgenomen door Koopjesdrogisterij en zij gingen uiteindelijk failliet. Koopjesdrogist had een doorstart, maar verkopen geen Ancestral meer.
Ergomax verkoopt nog wel, maar zijn duur en mijn ervaring is dat ze niet reageren als je ze mailt.

De oprichter van Ergomax is een nieuwe firma begonnen omdat hij ervan baalde dat Koopjesdrogisterij toentertijd aan liep te klooien en steeds geen voorraad had. Je kunt bij hem terecht via de volgende link: https://newtraceuticals.com/collect...nts-grasgevoerde-runderbijnieren-180-capsules

Maar Thorne will do the trick too denk ik. Ik slik het er soms bij of wissel het af.

Laatst bewerkt:
Kijk uit met Adenal.

Is dat wel zo?
Adrenal zou toch bedoeld zijn om de bijnieren weer te optimaliseren en niet alleen om te compenseren. Net zoals andere orgaansuppletie.

Wat het hebben van trauma's betreft valt er veelal weinig op te lossen. PTSS [Post traumatische stress stoornis] is niet te genezen of op te lossen. Je hebt ermee te leren leven. De spanning en stress blijft en met Adrenal kan je [naar mijn ervaring] tenminste nog redelijk 'normaal' leven.

Vorige week donderdag had ik hele erge bronchitis, zo erg dat ik daarmee in de avond naar de spoedartsenpost ben gegaan. Het ging niet meer. Niks nieuws voor mij, heb ik vroeger vaak gehad. Tegenwoordig gaat dat eigenlijk best wel goed, maar soms zijn er momenten (zoals vorige week) dat het ineens slecht gaat.
@edwin
Voordat je een psych, die zelf barst van de problemen en wie dat projecteert naar jou, raadpleegt zou ik je willen vragen [bij deze] om dit stuk tekst te lezen: https://www.germaansegeneeskunde.nl/longen/#bronchiaalslijmvlies

Je bronchitis heeft een oorzaak. Er ligt een biologisch conflict aan ten grondslag. Overigens is dat bij alle 'ziektes' het geval. Deze maatschappij heeft ons precies alles contra geleerd. David Icke [voor wat het waard is, maar ook het kwaad moet ons de waarheid vertellen] zegt al: everything is backwards, everything is upside down.
Op 3.22 bij Def P 'Baas in eigen brein' voor wat luchtigheid:

BIOLOGISCH CONFLICT: Het biologische conflict dat verband houdt met het bronchiaal slijmvlies is een mannelijk territoriumangst-conflict of een vrouwelijk schrikangst-conflict, afhankelijk van iemands geslacht, lateraliteit en hormoonstatus (zie ook de Zweefconstellatie). Het mannelijke territoriumangst-conflict is het equivalent van het vrouwelijke nest-zorgconflict. Oorspronkelijk noemde Dr. Hamer het DHS dat gerelateerd is aan de bronchiën een “territoriumzorg-conflict”.
Meer valt op de site [zie link hierboven] te lezen. Er komt ook nog eens rechts- en linkshandig en hormoonstatus bij kijken.

Ik hoop van harte dat je kunt zien bij en voor jezelf waar dit conflict vandaan komt en dat je die op kunt lossen.
Weet ook dat niet alles op te lossen is. Dit kan je zien bij PTSS. Verder is voor sommige mensen een oplossing niet verstandig daar dit juist te heftig is. Dit staat ook wel ergens op die site.
Dan komt 'ermee leren leven' om de hoek.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan