adrenal

Heeft iemand voor mij Adrenal Cortex van Nutricology beschikbaar? Deze zou ik graag van je overnemen. Uiteraard tegen betaling van nieuwprijs en verzendkosten.
 
Volgens Wilson weet ik niet, maar 900 mg (300 mg, 3 keer per dag bij de maaltijd) beschouw ik wel zo'n beetje als het maxumum.

Mike
 
Inderdaad Mike, 3 is wellicht een mooier aantal. Een enkele dag heb ik wel eens 4 gedaan maar dat zijn uitzonderingen als het echt even nodig leek.
Bedankt voor het meedenken!
 
Heb van mijn natuurarts adrenal op basis van kruiden gekregen (adreno balance van Pervital),zelf ben ik ook altijd voor de dierlijke variant gegaan.
 
Hoe is dat bevallen Henry? Ik las in een ander draadje dat je bijnieruitputting hebt. Hielp/Helpt de Adrenal je niet genoeg of zijn er factoren die er ook nog missen of fout gaan?
 
Heksje ,ik kan er nog niet zo heel veel over vertellen ,ik ben nu een week bezig ,heb ook wat hormonale supplementen gekregen DHEA en pregnenolone.Het gaat volgens mij iets beter.Ook heb ik zink ,selenium ,b12 ,d3 ,gekregen ,dus een hele waslijst.Het is dus moeilijk te stellen waardoor het zal komen als ik me beter ga voelen ,Ik wil de adviezen gewoon opvolgen van de arts ,zelf heb ik geen flauw benul of sommige supplementen wel iets met me doen.Ik neem de supplementen dus op zijn verzoek.Mocht ik niet tevreden zijn kan ik altijd nog de andere andrenal nemen.
 
Dank je voor je reactie Henry. Een week is erg kort inderdaad om te oordelen, ik had het idee dat je er langer mee bezig was.
Wat een waslijst veranderingen in 1 keer. Succes!
 
Maar als het goed gaat met mijn bijnieren dan komt het ook goed met mijn schildklier en selenium tekort .Tenslotte zijn de bijnieren de energieleveranciers voor de schildklier.Als de b12 en de D3 op zijn dan ga ik dat volop uit de voeding halen ,Ik ben bang dat ik door het AIP-dieet voedingstekorten heb opgelopen.Nu ben ik weer volop eieren aan her eten ,rauw eigeel in een glas lauw water met een scheut olijfolie en keltisch zeezout,is ook nog heel lekker.
 
Henry, ik zat nog even over je bericht na te denken.
Vitamine D3 suppleren is geen goed idee. Zie dit bericht van Mike.

Met eieren eten kan je al snel een intolerantie op kan bouwen dus dat "volop" eten ervan kan je beter wel even goed aanzien en -voelen.
 
hoi Heksje, ik heb nog een potje van die adrenal cortex van nutricology staan, wel aangebroken, maar ik weet niet hoeveel capsules nog over (vanavond uitsluitsel mocht je interesse hebben). Je kunt het gratis van me hebben.
 
oké Heksje ,ik heb het ook wel eens gelezen over die D3 ,zelf heb ik altijd gefermenteerde levertraan / boterolie gebruikt .ik overweeg om met de capsules op korte termijn te stoppen.
 
@Hendry: als je lange tijd levertraan gebruikt hebt dan ben ik wel benieuwd waarom jouw therapeut vitamine D3 voorschrijft. Heeft deze je getest of is het een soort standaard protocol aan de hand van je lijst klachten/symptomen?
Ik hoop niet het laatste!
 
Mooie vraag Heksje ,Mijn vitamine D waarden was te laag deze was 44nmol/1 het advies is boven de 80 nmol/1 .terwijl ik toch altijd gefermenteerde levertraan van green pasture heb gebruikt.Kan zijn dat ik het niet frequent gebruikt heb.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.826
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan