Toen ik voor de eerste keer naar een lezing van Mike ging had ik wel een klein WTF momentje, maar niet omdat ik zijn standpunt nog niet kende, ik was redelijk goed bekend met zijn visie, maar nog niet overtuigd. Het echte WTF moment was dat ik zijn verhaal steeds logischer en aannemelijker ging vinden naarmate de avond vorderde, terwijl ik toch zoveel goede argumenten dacht te hebben die hem tegenspraken.
We (ik weet niet of hij het zich kan herinneren) hadden een kleine discussie over zuur-base (jawel!), omdat ik vond dat hij met al zijn rauwemelk (wat volgens mijn boeken base is) en zijn groenten(base) met vlees(zuur) helemaal niet zo 'slecht' bezig was, maar best goed voldeed aan een goede verhouding ha ha ha!
We (ik weet niet of hij het zich kan herinneren) hadden een kleine discussie over zuur-base (jawel!), omdat ik vond dat hij met al zijn rauwemelk (wat volgens mijn boeken base is) en zijn groenten(base) met vlees(zuur) helemaal niet zo 'slecht' bezig was, maar best goed voldeed aan een goede verhouding ha ha ha!