Agenda 21

• Onderwerp starter Onderwerp starter vrysuyver
  • Startdatum Startdatum
fijn om dit te lezen, onze dochter woont in een fijne, antroposofische, omgeving.
De medewerkers zijn erg oprecht, zorgzaam en liefdevol en houden echt van deze/onze kinderen. Heel bijzonder om dit te ervaren. Ik ben er blij mee.

en zeer verrassend: Rudolph Steiner
??

Dat klopt niet, lees dit:

Maar hij staat wel op de lijst. Ik heb er gister nog op gegoogled. Het fijne ontging mij echter helaas in de engelse teksten. Ik maakte er uit op dat hij wel lid is geweest van de club en heel hoog gekomen is. Maar ook dat hij zich er af en toe/regelmatig/..? van de club/ bepaalde leden/ bepaalde verzoeken van distantieerde.
Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald, dacht ik nog.
Jouw link pleit hem vrij (en meer dan dat!). Een fijn gevoel. Ik kon het ook al niet rijmen.

Oude berichtgeving uit 2013 en 2014 over Syrie in 2 delen geplaatst op de Nederlandse ConDis. Interessant om te zien welke spelletjes er toen werden gespeeld en hoe deze overeenkomen met de huidige actualiteit!

Mike

In het voorjaar komt het voedingscentrum met een nieuwe schijf van Vijf.
Opvallende nieuwkomer: Eet meer planten en minder dieren.

Dus, dan weten we dat.
:-)

Dorothé

Fijn. Thanks.
Ik kijk reikhalzend uit naar een topic met de info van het topic van de 'varkens'. Maar doe maar hoe jij het wilt doen, in de volgorde die jij wilt doen en fijn op het gemak....

Dorothé

Dat is van latere orde. Eerst maar Syrie en Oekraine op een rijtje zetten, de twee meest explosieve kruidvaten momenteel.

Mike

Productief dagje vandaag! Er staan nu inmiddels ook 2 delen over de onthoofdingen door ISIS op. Deel 3 volgt nog, ik ben nu gaar!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan