Agenda 21

• Onderwerp starter Onderwerp starter vrysuyver
  • Startdatum Startdatum
Dit is wat deze sicko's voor hebben met de rest van de wereld, met Israel als middelpunt. Nu weet je met waar voor vijand we te maken hebben!

Mike

Vreselijk. Weet je, het is inderdaad soms onvoorstelbaar. Dan lees ik al die berichten, maar het gevoel kan het soms niet aannemen. Het is zo onwaarschijnlijk. Dit bericht van hierboven is wel zo schokkend dat het me zelfs verlamt. Ik word er apathisch van. Ik moet nu even gewoon doorgaan met dingen, zoals de was en kefir maken, anders maakt me zo een bericht ziek. Het brengt me echt aan het huilen. Hoe erg. Ik wil niet eens weten, wat er precies gebeurt is, maar ze hebben geen eten meer gekregen, dat is duidelijk. Wat is er voor de rest met deze dieren gebeurt, duivels gewoon. Ik moest meteen even naar mijn katten gaan en ze liefkozen, anders word het me slecht. Mijn maag draaide om, net zoals ik toen voor de eerste keer hoorde van het offeren van kinderen en satanische praktijken. Je zou er van gaan overgeven.

Dorothé

Pas op Mike, want je weet dat we hier op dit forum niet over mogen spreken. Ik wil het graag weten, maar niet dat er problemen ontstaan.

Dorothé

Oh, ik dacht dat het een goede video was. Ze spreekt ook slecht over planned parenthood.

Heb ik het dus mis gehad.
Dorothé

Volgens mij komen de kritiekpunten die de Dr. Rath foundation opnoemt niet zozeer naar voren in die docu, maar misschien heb ik het mis. Ik vond het wel helder uitééngezet, mits het allemaal waar is uiteraard.

Mark

Ik heb een ietwat rare vraag en als hier niet op geantwoord mag worden, accepteer ik dat natuurlijk.

Ik heb soms problemen om de zaken met het gevoel aan te nemen. Bv. de satanistische offeringen. Ik hoor dat er in de muziekwereld veel gaande is en bij Walt Disney.

Wat ik echter niet voor waar kan houden is dat de gewone mensen ook zulke zaken doen. Met gewoon bedoel ik de mensen die voor ons gewoon zichtbaar zijn. Ik kan me niet voorstellen dat in de kringen van de koninklijke familie (dus ook Beatrix) iemand met normaal verstand zoiets kan doen, of Angela Merkel of Obama. Zijn het meer de mensen die wij niet zien en waar wij het bestaan niet vanaf weten, die dit ziekelijke gedrag vertonen in offerrondes bij bv. de vrijmetselaars?
Of Rockefellers etc....

Dit strekt zich dan door tot de zaken zoals TTIP, GMO etc. Soms is het gewoon onvoorstelbaar dat deze mensen doelbewust en wetende wat het inhoud, de wereld kapot maken. Een mens wil altijd van de goedheid van mensen uitgaan en denkt dat alleen ziekelijke criminelen bewust kunnen moorden.
Ik weet wel dat het niet waar is en heb zelf veel info aangedragen en hier veel kunnen lezen, maar als je die mensen dan op de TV ziet, dan vraag je je soms af of het werkelijk allemaal waar is.
Rara vraag he, sorry, en dat na zoveel info. Nogmaals mijn verstand neemt het aan, maar mijn gevoel doet soms moeilijk. Herkent zich iemand hierin, of heb ik dat alleen?
En mijn vragen hierboven over Beatrix en Co, wat denken jullie hiervan?

Dorothé

Zo vraag ik me ook af of het voorlichtingsbureau voor de voeding weet wat ze aanraden. Is het misschien zo dat ze opgeleid en geïnformeerd worden door de farmaceutische industrie en zich hier geen vragen bij stellen en er dus daadwerkelijk van uitgaan dat ze de waarheid vertellen en goed doen?
Zo ook de doctoren en de overheid. Ze worden allemaal geïnformeerd door de farmaceutische industrie en Co en weten dus misschien niet beter en geloven het. Het is een grote geldzaak. Soms vraag ik me zelf af of de farmaceutische industrie niet alleen maar het geld achterna loopt en niet weet, of zich er niet mee bezig houdt wat de gevolgen zijn. Misschien houdt Unilever zich helemaal niet bezig wat de vetzurensamenstelling betreft en wil alleen maar winst en met boter hebben ze dat niet, dus kiezen ze voor margarine.
Toen ik mijn opleiding deed werd ik ook verkeerd geïnformeerd, maar ik wist niet beter en dacht er werkelijk goed aan te doen om de mensen Becel aan te raden. Dit deed ik niet om de mensen ziek te maken. begrijpen jullie wat ik bedoel.
Waarschijnlijk speelt de factor geld zo een grote rol, dat er over de rest niet nagedacht wordt.
Zou dat kunnen? En dan heb ik het niet over het brein erachter, je weet wel wie ik bedoel....

Dorothé

Of iedereen nu zo "slecht" is geloof ik ook niet. Ze omringen zichzelf met mensen die een illusie in stand houden dat dit misschien niet ideaal, maar wel ok is. Ik denk dat ze zichzelf ervan hebben overtuigd dat het noodzakelijk kwaad is. Zoals bv Bill Gates met zijn vaccinaties waardoor onvruchtbaarheid en verzwakking van de soort ontstaat waarschijnlijk heeft hij zichzelf ervan overtuigd dat het in het belang van de aarde (en zijn kringen) is om overbevolking tegen te gaan.

Zo ook in de politiek, ik denk dat ze zich wel realiseren dat het een verrot systeem is, maar dat het nu eenmaal zo is dat de grote bedrijven de dienst uitmaken. En ze hebben zo lang in het systeem meegedraaid dat ze geen overzicht meer hebben, liever de kop in het zand houden, dit gevoerd door eigenbelang, zoals een hypotheek, dure auto en studerende kinderen.

En bij het voedingscentrum houden ze zichzelf ook graag voor de gek. Als je zo lang onzin verkondigd is het lastig om dit opeens terug te draaien. Interessant is het in dit geval om foodlog discussies te volgen waar je goed kunt zien hoe ze daar met zijn allen de illusie is stand houden dat industrie voeding de enige manier is om de toenemende bevolking te voeden en nog meer van dat gebazel.

Ze zitten allemaal hartstikke klem en uiteraard blijft het jd eigen verantwoordelijkheid, maar ik kan mij goed voorstellen dat je met de beste bedoeling medicijnen gaat studeren en vervolgens ipv mensen beter maakt protocollen uitvoert, omdat je je hebt laten overtuigen door je omgeving en na 10 jaar studie en een berg schuld maar hetzelfde doet als alle anderen om jou heen.

Wat niet wegneemt dat er verschrikkelijke dingen gebeuren en dat iedereen wel daarvoor wel zelf verantwoordelijk is. Ook om er iets aan te doen. Dat vergt moed en gelukkig zijn die mensen er ook.

Ja, zie je, zo denk ik er ook over. Natuurlijk zullen er aan de ultieme top mensen zijn die waarschijnlijk wel doelbewust bezig zijn, maar het is soms zo onvoorstelbaar.

Dorothé

Ik denk inderdaad dat de meeste firma's uit zijn op winst en dus geld. Daarom wordt er op de meest onzinnige manieren gewerkt aan groei en effectiviteit en niet gekeken naar de echte effecten op de gezondheid.

Maar, dat van die satanistische praktijken is weer een ander verhaal.
Ik grijp even terug op mijn bijdrage hierboven. In hoeverre doet de gewone mens dit en daarmee bedoel ik ook Beatrix, Obama etc. Of zijn het echt maar bepaalde zieke geesten die dit doen en dan in zo'n vrijmetselaarstreffen bv?

Dorothé

Hoewel ik het niet helemaal oneens ben met deze dialoog tussen jullie twee is Bill Gates een verkeerd voorbeeld. Zijn vader was een hooggeplaatst figuur binnen de eugenetica en Bill doet weinig onder voor zijn pa:

http://govtslaves.info/philanthropi...support-death-panels-depopulation/#more-37219
http://naturalsociety.com/bill-gates-faces-trial-india-illegally-testing-tribal-children-vaccines/
http://www.activistpost.com/2015/07/bill-gates-temporary-sterilization.html

Godsgeschenk, het systeem zit als volgt in elkaar:

De Scottish Rite-tak van de Vrijmetselaars kent 33 graden. Pas in de laatste 3 graden word je ingewijd in de satanische praktijken, terwijl je in de voorgaande 30 graden wellicht nog de illusie koesterde dat je God diende. Daarentegen vinden er binnen die eerste 30 graden wel degelijk rituelen plaats die je aan het denken zouden moeten zetten, zoals te zien in de film Eyes Wide Shut van Stanley Kubrick, die kort na het voltooien van de film op mysterieuze wijze de dood vond (!):

Zelfs lang voordat je de 31e graad bereikt ben je al volkomen manipuleerbaar en chantabel. Hoe hoger je komt, hoe ernstiger de misdaden tegen de creatie die je moet begaan. Alles wordt vastgelegd, zodat dit indien nodig naar buiten kan worden gebracht. Wat te denken van dit zieke ritueel van de Skull and Bones-orde van de Yale-universiteit:

Of dit Bohemian Grove-ritueel:

We hebben te maken met een pyramidesysteem, waarbij je alsmaar meer te weten komt naarmate je hogerop komt, maar waarbij alleen diegenen die bovenaan de top staan alles weten. Je wordt dus voortdurend op een need-to-know-basis gehouden. Het is dus raden hoeveel Merkel of Rutte of willekeurig welke andere hoge gezagdsdrager werkelijk wel of niet weten en in hoeverre ze dingen doen uit onwetendheid en de overtuiging dat ze ergens goed aan doen. In ieder geval zijn Vrijmetselaars van de 33e graad voledig op de hoogte en die mensen zijn wel degelijk zichtbaar en niet heimelijk op de achtergrond:

http://www.secretssocieties.com/masons/list-of-33rd-degree-masons/

Je ziet veel joodse communisten als Marx, Lenin en Stalin terug, maar ook hooggeplaatste politici, militairen en industrielen. Beroemde mensen die de geschiedenisboeken hebben gehaald!

Dat het allemaal zo onvoorstelbaar lijkt, dat is nu precies waar ze op gokken. De doorsnee mens kan zich geen voorstelling maken van dergelijke psychopathologie verbonden aan een duistere spiritualiteit. En onze leiders die zich hier stelselmatig aan schuldig zouden maken? Ondenkbaar! Dat is exact waar ze op mikken: de goede inborst van de meeste mensen. Wil je het werkelijk doorgronden, dan moet je je als het ware als een profiler van de FBI gaan opstellen, waarbij je je inleeft in de zieke psyche en gedachtenwereld van de dader(s). Ken je vijand!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan