Agenda 21

• Onderwerp starter Onderwerp starter vrysuyver
  • Startdatum Startdatum
Mike,
Heel erg bedankt voor deze uitvoerige info. Enkele filmpjes had ik een tijd geleden al gezien en het blijft toch ongeloofwaardig. Raar he.
Maar je hebt me hier weer heel duidelijk neergezet hoe het zit en achter deze info kan ik volledig achterstaan.

Ik weet weer meer!
Dorothé

Voor wat betreft de koningshuizen, die zijn 100% op de hoogte. Niet voor niets was Prins Bernhard een ex-SS'er en richtte hij samen met Sir Julian Huxley, voorstaand lid van de eugeneticabeweging, het Wereld Natuur Fonds op. Bernhard was ook de oprichter van de Bilderberg-club en Bilderbea komt nog elk jaar keurig opdagen op de conferenties. Alle Europese koningshuizen zijn familie van elkaar (bloedlijnen!) en zijn afkomstig van het Duitse geslacht Saksen-Coburg en Gotha.

Dat het allemaal om geld, winst en hebzucht draait, dat is slechts de materiele laag waarin menigeen die zich in dit wereldje omhoog probeert te werken door wordt gedreven en gevangen in wordt gehouden. Op een veel hoger (immaterieel) niveau weten ze dat het door hen geschapen geldsysteem een illusie is en dat ze een 'hoger doel' dienen, nl. Lucifer. Denk terug aan de posts van eind vorig jaar: Satan = materie = geld. Lucifer = immaterie = kennis. Het motto van de Vrijmetselaars is: kennis is macht. Dat is van veel grotere waarde dan geld.

Mike

Dank je wel.
Tja, de oogkleppen moeten me toch echt wel eens van de ogen gaan vallen.

Het is alleen allemaal zo ongelooflijk. Ik was gisteren echt heel verdrietig en heb veel moeten huilen over die dieren. Zeker zijn mensen nog belangrijker, maar het trof me zo. Een beest is zo afhankelijk en zo onschuldig. Ik kan die beelden niet zo een twee drie loslaten.
vandaar dat ik weer op de slechtheid der mensheid gekomen ben.

Dorothé

Trouwens die filmpjes van Whited Out hadden ook zeer schokkende beelden, die me nog op het netvlies staan. En dan YouTube filmpjes over slachtoffers van Mindcontroll,.. verschrikkelijk.

Ik heb me er vorig jaar zeer intensief mee bezig gehouden. Toen voelde ik opeens dat ik er me slecht onder ging voelen. Al die opzettelijke slechtheid tegen de mens, het dier en de wereld, ik kon het niet meer zien. Uiteindelijk ben ik me toen weer meer met opbouw bezig gaan houden, dus met gezond leven en gezonde WAPF voeding. Het geeft me energie.
Nu opeens kwamen de vragen weer naar boven.
Ik denk dat het goed is om te weten, goed is om je ertegen te beschermen en de wereld te doorzien hoe ze daadwerkelijk functioneert. Maar alleen maar slechtheid maakt mij apathisch. Ik wil ook soms leven in een mooie wereld en genieten van de schoonheid van het leven. Daar doe ik het uiteindelijk voor. Om gezond oud te worden en van het leven te genieten. Dus, op je hoede zijn, maar zeker ook verder van het leven en zijn mooie zaken genieten.
Dorothé

Ik denk dat Beul Gates ook niet "slecht" geboren is. Die derde graads satanisten zijn er ook ingegroeid en zullen het onderling ook rechtvaardigen wat ze doen. Niet dat dat het minder erg maakt wat ze doen, wel begrijpelijker. Je omgeving creëert wat je als "norm" gaat ervaren, zelfs als het allemaal psychopaten zijn.

Dorothé, je moet eens googlen op Toos Nijenhuis, een incestslachtoffer door allerlei partijen, zij is nu in de 50 en vertelt wat ze heeft meegemaakt. Daar waren ook van het koningshuis bij betrokken

Dorothé ik had hetzelfde gevoel een tijdje en heb het ook een periode afgesloten door zelf de goede dingen te doen, positief activiteiten enz.
Ik weet wel dat het er is en heb precies hetzelfde als jij. Het koningshuis kan toch niet fout zijn?!?!?! Toch wel...
En dan die leuke foto's van de drie prinsesjes op wintersport en Beatrix vrolijk lachend en genietend daarbij.
Vreemd allemaal, maar het is er wel!

Ik denk dat Beul Gates ook niet “slecht” geboren is. Die derde graads satanisten zijn er ook ingegroeid en zullen het onderling ook rechtvaardigen wat ze doen.

Van psychopaten is bekend dat hun hersenstructuur afwijkt. Ze missen letterlijk empathie. Je kunt dus wel degelijk zo geboren worden. Waarom is onze elite zo geobsedeerd door bloedlijnen en genen? Dit is gewoon een 'fokprogramma' voor psychopaten!

Mike

op die 33 masonlijst staat volgens mij ook een zwarte (Jesse jackson)
en zeer verrassend: Rudolph Steiner
??

Hoi Marijan,

Ik heb dat filmpje een hele tijd geleden al eens gezien. Echt schokkend.

Mike, hoe kan Rudolph Steiner op die lijst staan? (Ik heb het niet gecontroleerd)

Dorothé

@Godsgeschenk

Wat ik echter niet voor waar kan houden is dat de gewone mensen ook zulke zaken doen. Met gewoon bedoel ik de mensen die voor ons gewoon zichtbaar zijn. Ik kan me niet voorstellen dat in de kringen van de koninklijke familie (dus ook Beatrix) iemand met normaal verstand zoiets kan doen, of Angela Merkel of Obama. Zijn het meer de mensen die wij niet zien en waar wij het bestaan niet vanaf weten, die dit ziekelijke gedrag vertonen in offerrondes bij bv. de vrijmetselaars?
Of Rockefellers etc….

Ieder mens kan satanische dingen doen, als je er maar voor open staat, bereidt bent om je erdoor te laten beïnvloeden en leiden. Want je kan er toch ook voor kiezen om het niet te doen.

God waarschuwde de Israëlieten al in deuteronomium 18:9-12 al dat als ze het beloofde land zouden innemen ze zich niet met satanische dingen mochten bezig houden. Als je de tekst leest zie je dat kinderen offeren en andere dingen worden genoemd in een adem met duivelskunstenaar.

In Deut. 12:31 wordt door God gewaarschuwd voor volken die hun kinderen offeren (verbranden, levend) Dit is echt ziek, kijk wat God hier zelf over zegt en vind in Jer. 7:31, mensen verbranden zou niet eens in zijn hart opkomen.

Lees echt eens 1 Johannes 5:19, waar God verteld wie nu de macht heeft over de wereld, wie heeft nu echt de touwtjes in handen. En zijn volgers zijn de poppetjes die hij bestuurt.
Hoe interessant is het dat dit zolang geleden al werd opgeschreven.

Jak. 3:14 en 15, worden een aantal gedragingen duivels genoemd.

En hoe gedraagt die duivel zich nu zelf: 2Kor. 11:14, hij doet zich voor als een engel des lichts, dus een heel goed persoon, misschien wel donaties doen, filantroop, maar intussen de wereld kapot maken.

Ik moedig je aan om de teksten erbij te zoeken, misschien ken je ze al, anders zal je verbaasd zijn wat er staat.

Groet
Paterk

Hoi Paterk,
Dank je voor deze informatie. Ja, ik kan me zulke dingen van de bijbel uit mijn schooltijd (zat op een bisschoppelijk College, waar zich zelfs een kapel bevond en overal kruisbeelden hingen) nog wel herinneren. Ik zal eens kijken of ik deze informatie weer kan vinden.

Dorothé

God waarschuwde de Israëlieten al in deuteronomium 18:9-12 al dat als ze het beloofde land zouden innemen ze zich niet met satanische dingen mochten bezig houden. Als je de tekst leest zie je dat kinderen offeren en andere dingen worden genoemd in een adem met duivelskunstenaar.

Maar dat is wel exact wat er is gebeurd!

Mike

En het gebeurd nog steeds. De Israelieten hebben een hoge prijs betaald door niet te luisteren. Zal dat in de toekomst ook zijn voor de mensen die nu niet luisteren?

Dit zijn niet de Israelieten, maar bedriegers die zich als zodanug voordoen. Het zijn Edomieten en Kanaanieten en zij zijn duivelsvereerders.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan