@Godsgeschenk
Wat ik echter niet voor waar kan houden is dat de gewone mensen ook zulke zaken doen. Met gewoon bedoel ik de mensen die voor ons gewoon zichtbaar zijn. Ik kan me niet voorstellen dat in de kringen van de koninklijke familie (dus ook Beatrix) iemand met normaal verstand zoiets kan doen, of Angela Merkel of Obama. Zijn het meer de mensen die wij niet zien en waar wij het bestaan niet vanaf weten, die dit ziekelijke gedrag vertonen in offerrondes bij bv. de vrijmetselaars?
Of Rockefellers etc….
Ieder mens kan satanische dingen doen, als je er maar voor open staat, bereidt bent om je erdoor te laten beïnvloeden en leiden. Want je kan er toch ook voor kiezen om het niet te doen.
God waarschuwde de Israëlieten al in deuteronomium 18:9-12 al dat als ze het beloofde land zouden innemen ze zich niet met satanische dingen mochten bezig houden. Als je de tekst leest zie je dat kinderen offeren en andere dingen worden genoemd in een adem met duivelskunstenaar.
In Deut. 12:31 wordt door God gewaarschuwd voor volken die hun kinderen offeren (verbranden, levend) Dit is echt ziek, kijk wat God hier zelf over zegt en vind in Jer. 7:31, mensen verbranden zou niet eens in zijn hart opkomen.
Lees echt eens 1 Johannes 5:19, waar God verteld wie nu de macht heeft over de wereld, wie heeft nu echt de touwtjes in handen. En zijn volgers zijn de poppetjes die hij bestuurt.
Hoe interessant is het dat dit zolang geleden al werd opgeschreven.
Jak. 3:14 en 15, worden een aantal gedragingen duivels genoemd.
En hoe gedraagt die duivel zich nu zelf: 2Kor. 11:14, hij doet zich voor als een engel des lichts, dus een heel goed persoon, misschien wel donaties doen, filantroop, maar intussen de wereld kapot maken.
Ik moedig je aan om de teksten erbij te zoeken, misschien ken je ze al, anders zal je verbaasd zijn wat er staat.
Groet
Paterk