Agenda 21

• Onderwerp starter Onderwerp starter vrysuyver
  • Startdatum Startdatum
Zo lang ik nog geen geloofwaardige berichten heb gezien die het tegendeel beweren ga ik ervan uit dat er idd doden zijn gevallen.

Mike

Ik begrijp dan eigenlijk niet waarom er die oefeningen van te voren zijn. Het doel is daadwerkelijk te doden en ons angst in te boezemen. Dat bereik je ook zonder die oefening van te voren. Die maken het alleen maar ongeloofwaardig.

Dorothé

Dit is epidemisch in de orthomoleculaire wereld. Rath is van de supplementen (pilletjes-poedertjes-tabletjes) en Big Pharma heeft al die fabrikanten allang in zijn zak. De mythe die zij aanhangen om hun spul te verkopen is dat we wel supplementen nodig hebben omdat het hedendaagse voedsel onvoldoende voedingsstoffen bevat, incl. biologische producten. En ze hangen (semi)vegetarisme aan. Kortom, de leugens van Big Pharma en Big Food zijn ook volop aanwezig in die wereld!

Mike

Even mijn vraagje van hierboven opnieuw:

Ik begrijp dan eigenlijk niet waarom er die oefeningen van te voren zijn. Het doel is daadwerkelijk te doden en ons angst in te boezemen. Dat bereik je ook zonder die oefening van te voren. Die maken het alleen maar ongeloofwaardig.

Dorothé

De oefeningen dienen om ons psychologisch voor te bereiden op wat gaat komen. Als de oefeningen tegelijkertijd plaatsvinden dienen ze als dekmantel voor de 'terreurdaad': het is dan makkelijker om het oefenscenario daadwerkelijk uit te spelen omdat er dan verwarring heerst over wat nu echt is en wat nu oefening is. Dit deed men tijdens 9/11 ook:

http://whatreallyhappened.com/WRHARTICLES/9-11_exercises.html

En gisteren ook weer in Capitol Hill:

http://www.blacklistednews.com/U.S...._Larry_Dawson_Captured/50095/0/38/38/Y/M.html

Mike

Overzicht berichtgeving Russische luchtcampagne in Syrie inmiddels afgerond op de Nederlandse ConDis.

Mike

Met gepaste trots kan ik melden dat mijn post over de radiospot van het ja-kamp is opgepikt door Mike Rivero van whatreallyhappened.com!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan