Agenda 21

• Onderwerp starter Onderwerp starter vrysuyver
  • Startdatum Startdatum
Toch ben ik hoopvol gestemd. In Amerika wordt men wakker nu het establishment openlijk elektronische verkiezingsfraude pleegt in een wanhopige poging om te voorkomen dat er teveel stemmen in de voorverkiezingen gaan naar de tegenkandidaten Trump en Sanders.

De grote banken zijn bij elkaar gekomen in een spoedzitting om te redden wat er te redden valt nu de 'too big to fail'-banken een voor een op wankelen zijn komen te staan.

China lanceert volgende week dinsdag een nieuwe, op goud gebaseerde yuan, die niet langer meer inwisselbaar is voor dollars.

Na het Nederlandse referendum is Brussel in paniek omdat onze nee-stem nu dreigt over te slaan naar Engeland en de realiteit van een Brexit groter is dan ooit.

Duizenden Britten gaan inmiddels dagelijks de straat op om het aftredenn van David Cameron af te dwingen, een onverwachte en ongewilde bijwerking van het bewust laten uitlekken van de Panama Papers door George Soros.

In Saudi-Arabie dreigt er een economische crisis door een lage olieprijs en verhoogde olieproductie. Ook dreigt er een volksopstand die kan leiden tot het eind van het huis van Saud, waarmee een belangrijke zionistische vazalstaat in het midden-oosten zou vallen.

Turkije, die andere zionistische vazalstaat, wordt geregeerd door een krankzinnige en dit steekt steeds meer hoge pieten in het Turkse leger, waardoor een staatsgreep tot de mogelijkheden behoort.

Merkels positie wordt onhoudbaar nu ze die Duitse komiek laat vervolgen op last van Sultan Erdogan.

En zelfs in China groeit het verzet van de bevolking tegen de machthebbers en er is volop sprake van internetactivisme, ondanks alle censuur.

Kortom, er is wereldwijd een hoop verandering gaande!

Mike

Er is vandaag een programma geweest over complottheorieën. Ik het niet gezien, maar wil zeker gaan kijken als het op internet komt.
http://binnenland.eenvandaag.nl/blogs/66541/rudi_reichstadt_strijdt_tegen_complottheorie_n

Dorothé

Hier is hij
http://buitenland.eenvandaag.nl/tv-items/66545/complottheorie_n_steeds_groter_probleem_in_de_klas

Dorothé

Tja, wat moet je met al die 'complottheorieen'? Misschien eens goed voor die docenten om dit eens te lezen en bekijken:

http://www.washingtonsblog.com/2015/03/54-admitted-false-flag-attacks.html#more-42884
http://i100.independent.co.uk/artic...eories-which-turned-out-to-be-true–xJeose5tlZ

Hoe de term ‘complottheorist’ voortdurend wordt gehanteerd om kritisch onderzoek naar officiele complottheorieen van overheden en media bij voorbaat ongeloofwaardig te maken:

Vooral wat Michael Parenti te zeggen heeft tussen 2:35 en 4:32 is raak. “Dus jij denkt dat een groepje mensen bij elkaar komt in een kamertje?” “Welnee, ze ontmoeten elkaar op een draaimolen of gaan samen skydiven. NATUURLIJK komen ze bij elkaar in een ruimte, waar anders?!”

UxPIlsl.jpg

Mike

Die Hans Teeuwen spoort ook niet helemaal. Het is onmogelijk om na te gaan of hij het nu meent of een van zijn absurde praatjes houdt. Het zou me overigens totaal niet verbazen als dit echt gebeurd is. Teeuwen was bevriend met Theo van Gogh, een 'useful idiot' van de elite die ze probleemloos hebben opgeofferd. Ook hij gebruikte overigens het woord 'geitenneuker', net als die Duitser. Zijn dit allemaal mind control-slachtoffers?

Mike

nog even terugkomend op de site van de "vrije mens" met het vlinderlogo,
er staat ook dit met 3 pdf's, zou daar ook maar iets van waar zijn?

http://vereniging.vrije-mens.org/index.php/nl-downloads/category/9-her-majesty-s-secret-service

Dit is de site waar die pdf's van zijn gemaakt (3 delen) en staat al een jaar of 4 op het net.
http://capoditutticapi007.blogspot.nl/
een interview door ITCCS met een getuige.

Bovendien.com bericht over eindstrijd

Ik ben het hier helemaal mee eens. Ik schreef vorige week zelf nog:

Toch ben ik hoopvol gestemd. In Amerika wordt men wakker nu het establishment openlijk elektronische verkiezingsfraude pleegt in een wanhopige poging om te voorkomen dat er teveel stemmen in de voorverkiezingen gaan naar de tegenkandidaten Trump en Sanders.

De grote banken zijn bij elkaar gekomen in een spoedzitting om te redden wat er te redden valt nu de ‘too big to fail’-banken een voor een op wankelen zijn komen te staan.

China lanceert volgende week dinsdag een nieuwe, op goud gebaseerde yuan, die niet langer meer inwisselbaar is voor dollars.

Na het Nederlandse referendum is Brussel in paniek omdat onze nee-stem nu dreigt over te slaan naar Engeland en de realiteit van een Brexit groter is dan ooit.

Duizenden Britten gaan inmiddels dagelijks de straat op om het aftredenn van David Cameron af te dwingen, een onverwachte en ongewilde bijwerking van het bewust laten uitlekken van de Panama Papers door George Soros.

In Saudi-Arabie dreigt er een economische crisis door een lage olieprijs en verhoogde olieproductie. Ook dreigt er een volksopstand die kan leiden tot het eind van het huis van Saud, waarmee een belangrijke zionistische vazalstaat in het midden-oosten zou vallen.

Turkije, die andere zionistische vazalstaat, wordt geregeerd door een krankzinnige en dit steekt steeds meer hoge pieten in het Turkse leger, waardoor een staatsgreep tot de mogelijkheden behoort.

Merkels positie wordt onhoudbaar nu ze die Duitse komiek laat vervolgen op last van Sultan Erdogan.

En zelfs in China groeit het verzet van de bevolking tegen de machthebbers en er is volop sprake van internetactivisme, ondanks alle censuur.

Kortom, er is wereldwijd een hoop verandering gaande!

Mike

protestbeweging Nuit Debout, begonnen in Parijs en verspreidt zich over Europa

Het zoveelste voorbeeld van de veranderingsgolf die gaande is. Vive la revolution!

Mike

Iemand in journaals of talkshows iets gehoord over de getuigenverhoren die vandaag begonnen zijn in de zaak Demmink? Ik niet.

En meneer Demmink moet getuigen, maar is 'verhinderd'. Dat moeten jij en ik eens zeggen als we moeten verschijnen voor de rechtbank

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan