Agenda 21

• Onderwerp starter Onderwerp starter vrysuyver
  • Startdatum Startdatum
Met gepaste trots kan ik melden dat mijn post over de radiospot van het ja-kamp is opgepikt door Mike Rivero van whatreallyhappened.com!

Goed bezig, Mike!

Mark

De gezondheidszorg oftewel de ziekenzorg:
http://gedachtenvoer.nl/page/gezondheidszorg-winst-en-ziekte.html

Waar blijft de Public Health???

Dorothé

Het kan toch geen onbewuste actie zijn om zo'n jas te dragen. Ik bedoel daar zal toch vast over nagedacht zijn wetende dat hier over geschreven en gesproken gaat worden.

dat het toen in Denemarken niet opgevallen is. Ik vind haar trouwens veel verandert. Mager. Opgeplakte lach.

Wel apart zo open en bloot.

Hele rel op tv, maargoed, waar het echt om draait hoor je niet.

De elite doet dit vaker open en bloot, voor iedereen om te zien. Maar je zegt het al: in de media gaat het niet om waar het werkelijk om zou moeten gaan. Je zou dan de volledige occulte symboliek moeten gaan uitleggen, incl. de satanische bloedlijn van onze koningshuizen (die allemaal terug te voeren zijn naar Duitsland en de Khazaren). Je voelt hem al aankomen: dat is niet zomaar snel uitgelegd en bovendien geen hond die je gelooft.

Mike

Daarom doen ze dit voor onze ogen, ze gaan er van uit dat ze er toch mee weg kunnen komen. We kijken, maar we zien niet!

Mike

Geen rare vraag, maar juist goed opgemerkt! Hoewel er in essentie niets mis is met vlinders staan ze in de occulte wereld voor transformatie. Deze 'transformatie' is of van leven naar dood of 'over the rainbow' (dissociatie van de geest door verregaande traumatisering). Waarom zou de Vereniging voor de Vrije Mens zich bedienen van dergelijke symboliek terwijl ze overduidelijk op de hoogte zijn van satanische praktijken?

Bovendien heb ik al eerder de mythe van de 'vrije mens' ontmaskerd. Ik op 13 november 2015:

Overigens wist ik van Luuk van Dinter, die zich tegenwoordig ‘Luca’ noemt, al dat hij fout was en aan de VN verbonden is. Dit weet ik dankzij mijn goede vrienden Anneke Bleeker en Arend Zeevat, die rechtstreeks in het verleden met hem te maken hebben gehad. In deze twee artikelen wordt hij eveneens ontmaskerd:

http://barracudanls.blogspot.nl/2014/07/agent-provocateur.html
http://www.niburu.co/index.php?opti...gen-in-de-drup&catid=20:het-complot&Itemid=33

De communicatiestijl van dit soort alternatieve oproerkraaiers is altijd hetzelfde:

Schets eerst het probleem zeer correct, zodat mensen bevestigd worden in hun vermoedens of feitenkennis. Hierdoor neemt de geloofwaardigheid van de spreker of schrijver toe, want hij/zij vertelt immers de waarheid.

Bied vervolgens een oplossing aan die altijd gebruik maakt van het bestaande systeem i.p.v. aansturen op een compleet nieuw systeem. Zoals Francis Kapelle terecht aanvoert is het wij-gevoel snel verdwenen als individuengemangeld worden door datzelfde systeem, dan ineens staan ze alleen.

Presenteer het als een wij-gevoel om de illusie te creeren dat ‘wij het volk’ het systeem wel eens zullen veranderen.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan