Agenda 21

• Onderwerp starter Onderwerp starter vrysuyver
  • Startdatum Startdatum
Vandaag op het werk weer leuke discussies gehad.

- De nieuwe orgaanregeling.
Ik vertelde dat men wel hersendood is (soms nog niet eens), en dat men in levende toestand zonder verdoving bewerkt wordt.
Agressieve reactie: dan moest ik wel ook geen orgaan willen krijgen.

-Vape (elektronischer) sigaretten.
Ik zei dat het net zo slecht was dan gewone sigaretten en dat er in microdeeltjes aluminium inzat.
Reactie: Het is niet waar, het is helemaal niet slecht. De dokter had dit ook aangeraden.

- Slecht Karma. Het thema kwam van een (heel aardig) Indonesisch meisje wat de moslim religie aanhangt. Ik beweerde dat het dan wel een hele wraakzuchtige GOD was en dat het leven op aarde dan als een lijden voorgespiegeld werd.
Reactie: Nee, ze wist dat het zo was. Ook een ander persoon ging zich ermee bemoeien en die wist het ook zeker.

-Gaatjes in tanden.
Ik zei met kokosolie te spoelen of eigen tandpasta te maken. In ieder geval zonder fluoride. Ik haalde ook nog de pijnappelklier aan.
Deze persoon had inzicht en had er al van gehoord. Hij wist alleen niet waar je tandpasta zonder fluoride kon krijgen.

Zo zie je maar weer. Grotendeels wordt de info als onzin afgedaan.
Ja, dan slapen ze maar verder.

Dorothé

Vandaag op het werk weer leuke discussies gehad.

– De nieuwe orgaanregeling.
Ik vertelde dat men wel hersendood is (soms nog niet eens), en dat men in levende toestand zonder verdoving bewerkt wordt.
Agressieve reactie: dan moest ik wel ook geen orgaan willen krijgen.

-Vape (elektronischer) sigaretten.
Ik zei dat het net zo slecht was dan gewone sigaretten en dat er in microdeeltjes aluminium inzat.
Reactie: Het is niet waar, het is helemaal niet slecht. De dokter had dit ook aangeraden.

– Slecht Karma. Het thema kwam van een (heel aardig) Indonesisch meisje wat de moslim religie aanhangt. Ik beweerde dat het dan wel een hele wraakzuchtige GOD was en dat het leven op aarde dan als een lijden voorgespiegeld werd.
Reactie: Nee, ze wist dat het zo was. Ook een ander persoon ging zich ermee bemoeien en die wist het ook zeker.

-Gaatjes in tanden.
Ik zei met kokosolie te spoelen of eigen tandpasta te maken. In ieder geval zonder fluoride. Ik haalde ook nog de pijnappelklier aan.
Deze persoon had inzicht en had er al van gehoord. Hij wist alleen niet waar je tandpasta zonder fluoride kon krijgen.

Zo zie je maar weer. Grotendeels wordt de info als onzin afgedaan.
Ja, dan slapen ze maar verder.

Dorothé

Dat herken ik, frustrerend soms. Knap dat je nog een poging waagt. Ik doe het niet (meer) alleen bij een aantal mensen waarvan ik weet dat ze er open voor staan.

- truthers sounds insane when they are telling what the insane are doing -

Op mijn werk weet maar één collega van mijn 'believes' en dan hou ik nog een hoop voor me vanwege bovenstaande. Verder dan chemtrails en monsanto gaat het eigenlijk niet. Poosje geleden had ik het heel even met een nieuw collegaatje waar ik af en toe mee moet samen werken over 9.11, wie nou nog het verhaal van OBL en zijn rovers geloofde. Ik dus niet. Felheid die ik naar mijn hoofd kreeg met de bekende vragen dat zoiets gewoon niet kon en hoe dan, dus had ik al snel spijt dat ik überhaupt iets gezegd had. Wellicht dat het een hoop te maken heeft met cognitieve dissonantie.

Ik had al eens geschreven over een Duitser bij ons op de afdeling, die nogal erg anti betreffende dit soort nieuws is. Zo hadden we het even over vaccinaties. Nou, hij had er in zijn studie een onderzoek over gedaan en er waren heel veel artikelen die onafhankelijk waren en die pro vaccinaties waren. Verder moest ik dan maar naar Indonesië (of weet ik waar het was) gaan en zien hoe de polio heerste.
Hij nam ook de vaccinaties.
Ik kon het niet nalaten om te zeggen dat ik dan wel begreep waarom hij niets doorhad. Ik heb nu besloten om me niet meer met deze gast te gaan strijden - ik vermijd elke discussie en ga zelfs niet in overleg over werk gerelateerde thema's.

Dorothé

Welcome to KASITA, an award-winning micro home designed for the heart of the city. It’s gorgeous, it’s smart, and every cubic inch is pristinely engineered from bed to front door.

Housing of the future? Klinkt mij meer in de oren als weggeduwd in een box waar je van alle kanten bespioneerd wordt. Genoeg mensen die al interesse tonen in zo'n smart micro home.

Ik dacht het wordt vast niet zomaar Kasita genoemd.

Kasita the movie

10 year old LUNA, finds a dog, but her grandmother doesn't let her keep it, so she decides to take matters in her own hand, together with her cousin SOL she skips school and sets out to house the dog in the small slave huts on the other end of the island, but things don't go as planned and they don't make it home before night fall.

Slave huts is een betere bewoording inderdaad.

Btw die professor Dumpster doet mij aan Eddy Hitler denken ;)

latest

Ik heb eens een film op de Duitse TV gezien, ik denk echter dat het wel een Amerikaanse film was.
Het ging over de toekomst, waar mensen in een soort overdekte luchtbel leefden en alles werd gemonitord. De mensen waren eigenlijk allemaal hetzelfde gekleed en waren als mieren aan het werk. Liefde en seks was verboden. Als de mensen rond de 30 jaar waren, werd er een soort wedstrijd gedaan en dan mocht degene die won, naar een andere planeet. Dat was echt geweldig. Wat deze mensen echter niet wisten, dat ze gewoon gedood werden. Dat gebeurde dan ook een jonge vrouw die zwanger was (gemaakt) en zij werd uitgekozen. Ze was hemels gelukkig. Maar wat gebeurde er in het afgesloten laboratorium, de baby werd eruit gehaald en de vrouw werd gedood. Verder waren deze mensen ook met een middel verdoofd, dat ze eigenlijk de waarheid niet zagen. Een jongeman zag dit echter en begreep dit. Hij regelde toen voor zichzelf en een vrouw een vluchtweg door een heel moeilijk labyrint. Ze kwamen in de gewone wereld terecht en zagen oude gebouwen. Dat was nieuw voor hen. Ze zagen ook een oude man die alleen leefde. Dat was ook nieuw, want oude mensen bestonden in de afgesloten ballon niet.
Deze 2 mensen werden natuurlijk vervolgd, maar uiteindelijk hebben ze gewonnen en al die andere mensen kropen uit deze ballon en zagen de wereld voor de eerste keer. Een best wel gruwelijk film, maar zo veelzeggend.
Ik ben er wel eens naar op zoek geweest op YouTube, maar kan hem niet meer vinden.
Weet iemand welke film dit is?

Dorothé

Hoi Mark,
Ik heb gisteren The Island bekeken. Hij lijkt er wel op, maar is niet de door mij bedoeld film. Misschien is het een nieuwere aangepaste versie ervan. Ik had deze 'The Island' trouwens ook al eens gezien. Ook een mega goede film, die duidelijk zaken van Agenda 21 laat zien in verpakte vorm en natuurlijk overdreven. Maar je weet nooit waar we uiteindelijk op uitkomen....

Ik ga verder op zoek naar die ene film. Het pakkende feit was dat het daar ging om mensen die vanaf midden hun 30e levensjaar werden gedood en men wist dat. Het was alleen aan jonge mensen toegestaan te leven. Daarom was het voor de vluchtende mensen zo bijzonder in de buitenwereld een oude man te zien.

Al dit soort films laten kleine stukjes van de agenda zien.

Dorothé

Dorothé, dan zou ik het zo gauw niet weten.
Gisteren heb ik 1984 (uit 1984) gekeken. Pfff, daar word je niet vrolijk van.

Mark

Ik heb het boek van Orwell nu 2 keer gelezen en het is inderdaad beangstigend hoeveel er al is uitgekomen. Heb begrepen dat Orwell een insider was. Moest even zoeken maar vond het artikel weer waarin dit werd beschreven:
http://langleveeuropa.nl/2015/06/vandaag-is-george-orwell-jarig-gefeliciteerd-allemaal/
De film wil ik ook graag nog eens zien!

Aah, dat is die film. Ja, daar ben ik al eens mee begonnen. Zeer goede film, maar ik vond hem moeilijk te verstaan. Ik kan het weer eens opnieuw proberen, ik hoef ja niet elk woord te verstaan.

Dorothe

Asbest in drinkwater:
http://worldunity.me/tijdschrift-waarschuwt-voor-gevolgen-van-asbest-in-ons-drinkwater/

Zou het waar zijn en kunnen we er iets tegen doen?
Als dit waar is, dan is dit wel heel erg.

Dorothé

Angelina Jolie Exposes Hollywood Illuminati Rituals In Leaked Video

http://yournewswire.com/angelina-jolie-hollywood-illuminati/

Mark

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum