Agenda 21

• Onderwerp starter Onderwerp starter vrysuyver
  • Startdatum Startdatum
Ook een manier Mike, toch haal ik veel info van Twitter. FB gaat meer over wat mensen eten enz. Is er een mogelijkheid om privéberichten uit te wisselen? Ik ben nl benieuwd naar Marks twitternaam.

Wat zijn ze aan het bekokstoven. Het lijkt erop dat iedereen die iets weet stevig aan,t inpakken is. Ruimtehotels zijn al jaren operationeel en Mars is helemaal niet zo onherbergzaam als de allereerste fotokes de mensheid wijsmaakte. Ondergrondse"gerestaureerde" atoomschuilkelders worden tegen opbod verkocht enz....
Niets nieuws onder de zon, maar dit is wel bizar gezien de extreeme bizarre wolkenformaties de laatste tijd.
Http:www.abovetopsecret.com/forum/threat834465/pg1

Hee, een bluesliefhebber hier? Welkom! Ik weet niet of het klopt wat jij zegt. Ik ben vaker dit soort meningen tegengekomen, maar ik houd me liever bezig met aardse zaken.

Mike

Grts mike.
Zit al wel zo,n 30j op het net en kon vroeger gemakkelijker bulshit van waarheid onderscheiden. De elite heeft ook door dat de mensheid wakker natuurlijk. Dus heel veel rommel. Anyway ben gitarist bij de nogal rommelige groep het"Gesticht". Blueswizzard is mijn callname door de rest van de band.een zooitje ongeregeld uit den belgica. Grts from the Big Globe. Blueswizzard out

30 jaar lijkt me wat sterk, aangezien het internet eigenlijk pas goed en wel in gebruik raakte onder de burgerbevolking sinds 1993. Bedoel je niet 20 jaar? Dan ben je nl. ingehaakt bij Windows 95. Ikzelf pas bij Windows 98, toen we nog met telefoonmodems werkten. Het 'conspiracy'-gebeuren ben ik pas gaan onderzoeken in 2004.

Mike

Geert Wilders

Volgens Sargasso rangeert Geert Wilders - zie foto, let op de blaaaauwe oogjes - zichzelf, zijn partij en daarmee al zijn kiezers voor de komende kabinetsperiode bij voorbaat op een zijspoor dmv zijn verkiezingsprogramma. Zoals voorspeld en verwacht.

Want de PVV is een klassiek gevalletje gecontroleerde oppositie. U kunt hoog of laag springen maar U krijgt hoe dan ook wagonladingen immigranten in de maag gesplitst; ondertussen mag U zich blijmaken met bovenstaand afgebeelde dooie mus. Het plebs zal zich hoe dan ook kapot moeten lenen om de inkomende lading staatsafhankelijken te faciliteren en in de watten te leggen. En dat is dan ook precies de bedoeling van de bankiers. Mede namens Soros en Blonde Greet met de blauwe oogjes, bedankt, idioten.

Kijk mensen... Als je geen wagonladingen tuig, krepeergevallen-tot-in-de-6e-generatie en gelukszoekers wilt onderhouden, zul je uit je luie stoel moeten komen. Als je je eigen maatschappij niet volledig tot puin wilt zien vervallen en je kinderen een toekomst wilt bieden, zul je je bek luider en duidelijker open moeten doen, en je buiten politiek verband moeten organiseren, want de politiek is niet de oplossing maar het probleem. Stemmen gaat echt niet helpen hoor, en het maakt daarbij niet uit op welke partij. De gevestigde orde jaagt de kiezer met opzet via allerlei treiterijen het Wilders-kamp in, zodat na de verkiezingen de enorme ploeg boze burgers volledig genegeerd en geschoffeerd kan worden. Da's de clou van gecontroleerde oppositie. En laat je niets wijsmaken voor wat betreft 'onderbuikgevoelens' en 'domheid en kortzichtigheid' van politici: dit gebeuren is boos opzet want de maatschappij moet stuk (volgens de fascisten) zodat uit de brokstukken 'een nieuwe wereldorde' kan worden geschapen. Een waarin alle natte dromen van de supergoed georganiseerde misdaad gaan uitkomen.

Vrijheid van meningsuiting wordt selectief gehanteerd. Het moet nl. niet tegen de islam gericht zijn.
https://fenixx.org/2016/08/26/bam-demonstrante-in-nederland-voor-rechter-wegens-islamkritiek/

Debsy is vergeten de bron te vermelden van haar citaat over Wilders. Bij deze alsnog:

http://zaplog.nl/zaplog/article/zelfverkozen_zijspoor#rss

Mike

In de update van Whatsapp wordt je data gedeeld met FB. Dit kun je uitzetten op de volgende manier:
/photo/1

Ik ben net terug van mijn ouders. In hun dorp wordt oogstdankfeest gehouden en vanavond was straattheater. Er was een wagen bij die Duitsland vertegenwoordigde. Leuke noot: hamsteren met een zak van AH. Hier werd dus gedoeld op de oproep van Duitsland om eten etc. op te slaan/ te preppen. Ik vond het wel klasse dat ze dit actuele thema meteen in de optocht gegooid hadden.

Dorothé

http://zaplog.nl/zaplog/article/duitse_economie_gegroeid_dankzij_vluchtelingen

De schattingen zijn aan de hele lage kant. Maar je kunt er wel de toekomst in aflezen. Deze mensenhandel levert uiteindelijk een maatschappij op zonder middenklasse, met 99% halfkreperende, onmondige, barbaarse maar 'werkwillige' slaven en 1% ingeteelde 'elite'. Neo-feodalisme dus.

Die import heeft helemaal niet tot doel de vergrijzing tegen te gaan, maar om de banken en monopolisten tot in lengte van dagen overeind te houden. Want ook al blijven er uiteindelijk na diverse kolossale slachtpartijen maar iets van 1 miljard mensen over, deze verdeling blijft dan in stand.

http://zaplog.nl/zaplog/article/duitse_economie_gegroeid_dankzij_vluchtelingen

De schattingen zijn aan de hele lage kant. Maar je kunt er wel de toekomst in aflezen. Deze mensenhandel levert uiteindelijk een maatschappij op zonder middenklasse, met 99% halfkreperende, onmondige, barbaarse maar 'werkwillige' slaven en 1% ingeteelde 'elite'. Neo-feodalisme dus.

Die import heeft helemaal niet tot doel de vergrijzing tegen te gaan, maar om de banken en monopolisten tot in lengte van dagen overeind te houden. Want ook al blijven er uiteindelijk na diverse kolossale slachtpartijen maar iets van 1 miljard mensen over, deze verdeling blijft dan in stand.

Sociaal experiment: zie hoe makkelijk je mensen kan conditioneren waarbij ze dingen gaan doen puur omdat anderen het ook doen. En hoe makkelijk dit weer wordt doorgegeven aan een nieuwe groep mensen.

Trek dit door naar de mainstream media en je snapt hoe herhaling van leugens door veel mensen wordt geslikt als zijnde de waarheid.

Pavlov reactie!

Mark

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan