Dank je.
Ik heb nu trouwens de bovenstaande door mij geplaatste artikelen van Marc Verhoeven gelezen en ze zijn zeer goed.
Ik heb eens op zijn website gesnuffeld
http://www.verhoevenmarc.be/
Als je door de bijbelzaken heenkijkt, is er veel zinnige informatie.
Even wat anders:
Sinds ik me kan heugen (dus als kind al) ben ik in staat om me te realiseren dat ik droom en kan bewust uit de droom stappen.
Vannacht heb ik dat ook weer gedaan omdat ik in een onaangename droom terecht was gekomen. Ik wil hem toch wel even hier beschrijven (misschien is het BS-sorry dan), maar hij was zeer duidelijk. Waarschijnlijk is hij een samenraapsel van alles wat ik lees en hoor-maar toch:
Goed, hier is hij:
Ik liep een grot binnen en zag er een dik document liggen waarop stond WO111, dus wereldoorlog 3 en er was een gehele uitwerking over deze oorlog hoe hij zou moeten gaan verlopen.
Ik heb het document laten liggen en ben verder gelopen. Toen kwam ik bij een uitholling in de grot, dus een andere ruimte-het was als een soort onderaardse kerk. Er was een ceremonie gaande en ik wist dat het een satanische ceremonie was. Er was een groot wezen met lange vleugels en hij kwam naar mij toe en wenkte mij met zijn vleugels die ook een soort vingers hadden. Ik moest dus in deze ruimte komen. Ik had angst en vanaf dit moment besloot ik uit de droom te stappen.
Ik viel daarna echter weer in dezelfde droom. Ik ben er weer uitgestapt en heb toen lang met mijn ogen open gelegen om er niet weer in te komen.
Bah-akelig.
Ik zal wel teveel met deze dingen bezig zijn.
Dorothé