Agenda 21

• Onderwerp starter Onderwerp starter vrysuyver
  • Startdatum Startdatum
Ik heb gemerkt dat ik veranderd ben. Ik was op vakantie in de stad waar ik 15 jaar gewoond heb: Baden-Baden.
De stad met de meeste miljonairs van Duitsland. Een ongelooflijk rijke plek, dure gebouwen en hotels en prachtige natuur.
Ik heb eigenlijk die 15 jaar dat ik er gewoond heb, geleefd als een schaap. Genoten van de schoonheid en geen reden om me met thema's zoals hier op het forum bezig te houden.
Nu heb ik er met ontwaakte ogen naar gekeken.
Deze "Kurstadt" heeft eveneens heel veel alternatieve geneeskunst en veel apotheken met natuurheilverfahren.
Een paar jaar geleden was de Bilderberg meeting in Baden-Baden.
Vele Rijken en invloedrijken (Illuminatie)hebben deze stad bezocht zoals o.a Clinton en Obama.
Ik heb het Klooster Lichtenthal bezocht. Hier heb ik me altijd zeer fijn gevoeld als ik het bezocht en kon er goed de rust vinden.
Nu heb ik gekeken of ik symboliek kon vinden. Ja, in de kleine boekhandel was er veel te vinden (ze verkochten o.a. uiltjes) en in de kapel ontdekte ik ook hoorns en de zon.
Ja, het was een mooie vakantie, maar met ontwaakte ogen is het nog interessanter.

Dorothé

Obama Signs Christmas Bill Making Alternative Media Illegal

President Obama has just quietly signed into law a bill that makes it illegal to run an alternative media website in the U.S.

On Friday, just two days before Christmas, Obama signed the “Intelligence Authorization Act for Fiscal Year 2017” bill into law.

This bill will “Criminalize ‘Fake News, Propaganda’ on the Web,” a key piece of legislation meant to crack down on free speech and independent media. In Layman’s terms, the act will allow the government to crack down with impunity against any media outlet it deems “propaganda.” The next piece of the legislation will provide substantial amounts of money to fund “counter propaganda,” to make sure the government’s approved stories drown out alternative media and journalists who question the status quo.

Het gaat allemaal nog sneller dan ik verwachtte.

En ook Merkel en Juncker zijn er mee bezig. Tegelijkertijd, dus er staat veel op het spel voor ze.

Ik kan me geen president herinneren die in 2 minuten zo duidelijk formuleert wat er gaande is in de wereld op het gebied van globalisering, politiek correctheid en de consequenties hiervan, als Putin hier doet in z'n kersttoespraak:

https://vid.me/ZWnk

Zo rustig, geen stemverheffing, geen populisme, gewoon elk woord raak!

Mark

Mark, je hebt iets verkeerd gedaan, de video is niet af te spelen. Ik heb geprobeerd te vinden wat je bedoelde, maar ik denk dat je beter zelf de video opnieuw kunt posten.

Mike

Big brother watches steeds meer:

https://privacynieuws.nl/nieuwsoverzicht/lichamelijke-integriteit/biometrie/18324-singapore-gaat-irisscans-van-alle-inwoners-opslaan.html

Dorothe

Mensen, op naar een goed 2017. Ik geloof dat we dit wel kunnen hopen:
http://worldunity.me/putin-wil-wel-met-trump-maar-niet-met-obama-over-vrede-praten/

Dorothé

Ja, godzijdank trapt Poetin er wederom niet in. Nadat 35 diplomaten het land uit worden gezet op basis van fictieve Russische 'hackers' riep de Russische minister van BuZa Lavrov op om hetzelfde te doen, maar Poetin is niet van plan om zich tot hetzelfde niveau te verlagen en wacht rustig op het aantreden van Trump vanaf 20 januari. Poetin heeft ook nog gezegd dat hij het betreurt dat Obama op deze manier zijn ambtstermijn wil beeindigen. De wereld heeft niet door hoe blij we mogen zijn met Poetin en hoezeer we dankzij hem nu al meerdere keren aan een wereldwijd conflict zijn ontsnapt!

Mike

Ik heb me voorgenomen om vanavond niet te gaan discussiëren met mijn ouders. Maar in mezelf ben ik heel erg blij en dat geeft een luchtig gevoel.

Dorothé

Net even met mijn beste vriendin gebeld. Nu hadden we laatst weer een discussie over Trump en Clinton.
Ze wilde weten hoe men wist dat er aan de Clintonfoundation gedoneerd geworden is, etc. Haar man voelde zich ongemakkelijk bij de discussie en zei dat hij, als we door gingen, met de trein naar huis ging.

Maar goed.
Nu zei ze het volgende: ik heb een leuk cadeautje voor je. Een boek van een columnist van NRC Handelsblad. Ze zei erbij dat ik dan eens een andere mening, een wetenschappelijke mening kon zien. Ze vond dat ik me te eenzijdig informeerde en dus niet open stond voor andere echte informatie.
Tja, omdat ik nogal een vredelievend en respectvol iemand ben, heb ik gezegd dat ik het dan wel zou bekijken, zeker om te zien wat die zo schrijft, maar dat ik wel bij mijn bronnen blijf. Dat ik ook niet zo op wetenschappelijk afga.
Nou, ik ben er dan eens benieuwd naar. Nu lees ik graag, maar ik krijg geen letter gelezen als het me niet interesseert. Maar eens afwachten.
Ik had haar nog steeds niet de video's van Clinton laten zien, ook weer uit respect om haar niet te willen overhalen.
Ik merk dat bij de mensen met de mainstream mening het vaker voorkomt dat ze je hun mening willen opdringen of dat je jouw mening moet verdedigen.
Jammer.
Het blijft natuurlijk wel mijn beste vriendin, maar dit is toch jammer.

Dorothé

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan