Agenda 21

• Onderwerp starter Onderwerp starter vrysuyver
  • Startdatum Startdatum
Icke heeft het over je schaduw waar we inzitten en ik las hier ook over in het boekje Emotionele afhankelijkheid van Rudolf Snel.

Voor mij was dat een leerzaam boekje.

Ik zal v d week eens tijd maken om het interview te gaan bekijken.

Ik heb de naam van die columnist:
Bas Heijne

De naam zegt me niets.

Misschien dat iemand weet wat dat voor een persoon is, hoe hij denkt etc.

Dorothe

Juist ja, dat had ik al over hem gevonden.
Ik denk dat ik dat boekje ga weigeren op een nette manier met uitleg waarom.

Dorothe

Muis als je interesse hebt wil ik je met alle plezier het boekje (kosteloos) sturen. Boeken tips heb ik verder niet de meeste boeken die ik lees komen via dit forum en die ken je vast wel.

In de categorie 'indoctrinatie en geschiedvervalsing' hier een mooi voorbeeld:

Een voormalige baas van de Amerikaanse Koninklijke Marine wil dat kinderen op school het officiële verhaal over terreuraanslagen zoals 9/11 wordt verteld, zodat die kinderen niet in de complottheorieën trappen.

https://www.rt.com/uk/372725-911-taught-conspiracy-theories/

Get them while they're young. Vooral niet zelf laten onderzoeken hoe de wereld werkelijk in elkaar steekt, maar programmeren hoe je wil dat ie er uitziet.

Mark

In België is een bedrijf waar de werknemers zich hebben laten chippen
http://www.volkskrant.nl/tech/medew...p-in-hand-in-plaats-van-toegangspas~a4434164/

Nu kan men de mensen alleen nog maar volgen als ze dicht bij het checkapparaat staan.
Wie weet echter hoe zich dat in de toekomst gaat veranderen - waarschijnlijk wordt men steeds meer gecontroleerd.

Ik hoop niet dat het een trend gaat worden en dat vrijheid om hieraan mee te doen zich veranderd in verplichting.
Tja, natuurlijk weet ik dat het op de agenda van de NWO staat. Ik hoop echter dat zich met Trump en anderen, deze zaken gaan veranderen.

Dorothé

De truc is om dit voortdurend bloot te leggen, anders wordt dit stilletjes aan overal om ons heen ingevoerd, net zolang tot dit de normaalste zaak van de wereld is.

Eens Mike, als we het vaak te horen krijgen gaan mensen denken dat het waar is, want het zal ongetwijfeld gebracht worden als iets dat goed is voor de mensen. Komt het nog een keer op MSM en hoppa de gebrainwashte groep gaat het geloven.

En onze vrijheid wordt steeds geringer
https://privacynieuws.nl/nieuwsoverzicht/internationaal-nieuws/171-politics-of-fear/18363-‘schengen’-wordt-een-illusie-met-nieuwe-reiscontroles.html
Jaja- bescherm ons toch!!!
Dorothe

Toevallig is dat niet zo'n goed voorbeeld, want het gaat om een aanscherping van de Schengen-regels. Als je gaat stemmen op een populistische partij, dan stem je voor afschaffing van Schengen en dus is dit een stap in de goede richting, ook al levert het ongemak op voor onschuldige mensen.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan