Agenda 21

• Onderwerp starter Onderwerp starter vrysuyver
  • Startdatum Startdatum
Uiteraard heeft de politie een soortgelijke oefening uitgevoerd vorige week in Zweden.

https://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=nl&js=y&prev=_t&hl=nl&ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2Fnyheter24.se%2Fnyheter%2Finrikes%2F881362-polisen-attack-stockholm&edit-text=

Het is vertaald en zinnen zijn krom, maar de titel is duidelijk.

Mark

Weerman van RTL nieuws heeft het over Aquatrails
http://niburu.co/index.php?option=com_content&view=article&id=11745%3Artl-weerman-had-het-bijna-goed-met-zijn-schepen-en-chemtrails&catid=11%3Achemtrails&Itemid=24#.WOzSXNMfjIk.facebook

Een paar jaar geleden kwam aan het licht dat de overblijfselen van 274 omgekomen Amerikaanse soldaten in stukken werden gehakt en op een vuilnisbelt werden gestort.

De powers that be geven geen reet om soldaten. Het zijn useful idiots (huurmoordenaars) die de oorlogen van hun warlords uitvechten aan de andere kant van de wereld, denkend dat ze iets goeds doen voor hun vaderland of de wereld.

Dit terwijl er volop geëxperimenteerd wordt op deze vaak jonge (onwetende) mannen en vrouwen. Experimentele vaccinaties, psychologische experimenten en als ze terugkomen van het front, herkennen partners en familie ze vaak niet meer. Vaak zwaar getraumatiseerd. ELKE DAG plegen 22 veteranen zelfmoord in Amerika.

De elite gebruikt wie ze nodig heeft: vandaag de dag vooral moslims voor false flag aanvallen en daarnaast soldaten die voor oorlogen worden ingezet.

En dat zijn niet alleen soldaten uit Amerika uiteraard. De NAVO troepen bestaan uit allerlei nationaliteiten en de soldaten staan ook met z'n honderdduizenden aan de grens van Rusland, want dat is de 'vijand', net zoals 'terrorisme' met 9/11 als grote katalysator van de zogenaamde war on terror.

Door Amerika, Israël en Saoedi Arabië gefabriceerde en gesteunde terreurgroepen zoals Al-Qaeda en ISIS vechten tevens voor de regime change oorlogen van genoemde landen.

De soldaten gaan naar oorlogen op basis van ingebeeld patriottisme of een fictieve bijdrage aan wereldvrede, terwijl het omgekeerde het resultaat is.

C1FUOJoWQAE2Op5.jpg

"Anyone dumb enough to want to be in the military should be allowed in" (Bill Hicks)

Mark

De explosieven die gebruikt werden tijdens de aanslag op de bus van Borussia Dortmund komen mogelijk van het Duitse leger. Ook aan de authenticiteit van de brief die gevonden werd, wordt getwijfeld.

Although an Iraqi man, who is a suspected member of Islamic State (IS, formerly ISIS/ISIL), was arrested in connection with the blast on Thursday, authorities say there is no evidence to suggest that he was directly involved. A letter claiming responsibility was found at the scene of the crime ostensibly linking it to IS, but for the militant group to claim responsibility in this way is highly unusual. The letter also gave no religious justification for the attack, and an investigator told Bild newspaper that far-right extremists may actually be responsible.

https://www.rt.com/news/384891-explosives-dortmund-bombing-military/

Mark

Jongen gooit een peuk op de stoep en wordt door 'agenten' die werken voor een private onderneming veroordeeld tot een boete van 80 pond! Een andere jongen filmt het hele gebeuren en geeft de 'peukengooier' advies over wat z'n rechten zijn. De jongen gooit z'n peuk in de prullenbak, maar blijft gevolgd worden door deze beveiligingsmensen waarbij zelfs de echte politie erbij wordt gehaald.

Mark

The Economist is een magazine waarin de globalisten (de Rothschilds zijn mede-eigenaar) hun wereldvisie tonen aan de wereld. Elk jaar komt er ook een 'The World in [jaartal]' editie uit die een cover heeft vol met symboliek wat betrekking heeft op het komende jaar.

The%2BWorld%2Bin%2B2017%2B-%2BThe%2BEconomist.jpg

Maar ook gedurende het jaar komen ze met edities waarin hun toekomstvisie wordt getoond, zoals onderstaande uitgave over één wereldwijde munteenheid in 2018.

C9yOAmEXoAAbuu0.jpg

Mark

Zbigniew Brzezinski: It is infinitely easier to kill a million people than to control them

Brzezinski voerde mede Operation Cyclone uit vanaf 1979 waarbij jihadisten (uitgegroeid tot Al-Qaeda) in Afghanistan getraind, bewapend en gefinancierd werden om de Soviets te verslaan.

Je ziet Brzezinski in onderstaand filmpje een peptalk geven aan deze jihadisten, die toen als vrijheidsstrijders werden betiteld.

Hetzelfde gebeurt en is gebeurd met ISIS, White Helmets, Al-Nusra. Allemaal opgezet voor geopolitieke doeleinden.

Die hele War on terror is grote bullshit.

Mark

Ik weet niet of ik dit mag plaatsen
http://politiek.tpo.nl/2017/04/21/video-geert-wilders-staat-stil-125-jaar-beveiliging-alleen-we-staan-allemaal-op-dodenlijst/
Bekijk het filmpje ook.

Dorothé

Er is een grote nucleaire oefening aan de gang tot en met 5 mei in New York, genaamd Operation Gotham Shield.

Alleen een oefening?

Mark

Het lijkt er steeds meer op dat Ken O'Keefe waar ik en anderen in het verleden positief over schreven en filmpjes van plaatsten, een oplichter is.

Hij was anderhalf jaar geleden een beweging gestart, genaamd World Citizen Solutions, waar ik destijds hier nog over bericht had. Hij vroeg om geld te doneren voor dit initiatief, zonder dat er een concreet plan gepresenteerd werd. Ik vond dat destijds al enigszins vreemd, maar geloofde toen nog in z'n oprechtheid en dacht dat het plan nog wel zou komen.

https://www.indiegogo.com/projects/world-citizen-solutions--3#/

Nu zijn we 18 maanden verder en heeft hij ruim 110.000 dollar ontvangen en is nog steeds niet bekend wat er met het geld gebeurt of gebeurd is. Geen plan van aanpak en een heel lange radiostilte, waarbij donateurs geen antwoord kregen op wat het plan van aanpak is en wat de status van z'n beweging. Als hij dan sprak, kwam er weer een loze belofte dat er snel duidelijkheid zou komen. Donateurs eisen nu duidelijkheid en/of hun geld terug. Mensen die met hem gewerkt hebben, noemen hem een oplichter en leugenaar.

Ik ben blij dat ik niets gestort heb destijds en ik hoop dat niemand hier geld aan deze oplichter gegeven heeft.

Reactie van Richie Allen, in wiens radioshow O'Keefe verschillende keren te gast was.

Mark

Ik vroeg me al af wat er met Ken aan de hand was. Hij lijkt me een echte 'classic liberal' die ook wel het nodige over Trump te zeggen had, maar geen teken van leven idd. De beste man is een veganist, wat een teken is van geestesziekte. Ik heb daar al het e.e.a. over geschreven, maar voordat ik O'Keefe afschrijf wil ik hem, net als jij, het voordeel van de twijfel geven.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan