Uiteraard moeten we zelf onze verantwoordelijkheid nemen, dat geef ik ook regelmatig in zowel gezondheidstopics als in geopolitieke topics aan. Maar als we echt grote veranderingen willen teweegbrengen hebben we massa nodig.
Massa's mensen die doorzien wat er aan de hand is en kwaad worden en van daaruit gerichte actie ondernemen, zowel individueel, maar vooral ook als grote groep.
Vandaar dat het belangrijk blijft om meer en meer mensen wakker te schudden. Want een verzorgingsstaat gooi je niet zomaar omver.
Dat doe ik door mensen te informeren, on-line en in m'n omgeving. Zelf het goede voorbeeld geven. Dat is van niet te onderschatten waarde. Uitleggen waarom je de dingen doet zoals je ze doet.
Ik ben nog maar sinds een paar jaar wakker geworden en ik leer snel. Dat geeft me hoop voor de mensen die nog (half) slapen. In korte tijd kunnen veel meer mensen ontwaken. Ik merk dat veel mensen scheurtjes in hun vertrouwen in het huidige systeem vertonen, zodra ze gezondheidsklachten krijgen en zien waar dat door komt (voeding, medicijnen, vaccinaties, amalgaamvullingen, etc.) en hoe de reguliere gezondheidszorg geen oplossing biedt en ze van de regen in de drup helpt. Dat is wat bij mij ook uiteindelijk voor de omslag heeft gezorgd. Toen ik het heft in eigen hand nam wat betreft m'n gezondheid en zelf onderzoek begon te doen, begon ik dat ook op andere vlakken te doen.
(Wat mij betreft mag die zorgpremie worden afgeschaft. Ik krijg niets vergoed en betaal alles uit eigen zak. Ik betaal met die premie dus ook mee aan ziektekosten van mensen die ziek zijn en er niets voor willen doen of laten en denken goed bezig te zijn met medicijnen en behandelingen waar ze alleen nog maar zieker van worden.)
Een crisis kan een opening bieden naar het ontwaken uit de illusie dat het huidige systeem het beste met ons voor heeft. En dat geldt niet alleen voor een gezondheidscrisis uiteraard. Je ziet het in landen als Venezuela waar een enorme crisis heerst en mensen amper kunnen overleven. Maar zolang het nog goed gaat (of niet slecht genoeg) zoals in Nederland, dan gaan we niet massaal de straat op om te demonstreren. Burgerlijke ongehoorzaamheid komt niet in ons op.
We hebben ontzettend veel macht als het overgrote merendeel niet klakkeloos doet wat hen wordt opgedragen, ontwaakt uit z'n collectieve hypnose en in actie komt. Alleen dan verliest de illuminati z'n macht.
Orwell omschreef het al in '1984'. (Proles is arbeidersklasse).
Mark