Agenda 21

• Onderwerp starter Onderwerp starter vrysuyver
  • Startdatum Startdatum
Hoi Mike,
Dit klopt. In mijn vorige baan vonden ze me al een rare vogel, en nu natuurlijk ook weer. Toch voel ik wel bewondering van de anderen als ik over voeding spreek, over bottenbouillon, levertraan etc. Ze kijken wel met opgetrokken wenkbrauwen, maar willen toch meer weten.

Dorothé

Overigens is de indoctrinatie in de bio-branche ook enorm. Men gelooft daar in vegetarisme/veganisme, klimaatverandering en andere fabeltjes. Er is simpelweg geen ontsnappen aan!

Mike

Oke. In het rijtje; Orwell, Hunger games etc.

Iemand gehoord van Handmaids tale. Vrouwen als broedmachines en satanistische rituelen. Een nabije toekomstbeeld.

Op het werk vinden ze het zo cool dat iemand over zijn eigen dood kan beslissen. Geweldig. Iemand die met 70 jaar zegt dat het genoeg is.

Ja, mensen moeten zelf kunnen beslissen (zeggen ze).

In de bus hoorde ik een zelfde discussie. Mensen moeten zelf beslissen wat ze met hun lichaam willen, man/vrouw/transgender/ombouwen nog voor hun 18 levensjaar. Moet allemaal kunnen in onze vrije cultuur.

Ze vergeten echter een ding: Niet wij hebben het leven gecreëerd, maar wij zijn een creatie (door GOD of noem het hoe je wilt). Wij zijn door de media hierin beïnvloed dat het allemaal zo geweldig is als we zelf beslissen. Het is echter een satanische gedachtegang. En als we zo verlangen naar de dood is het Luciferiaans.
Maar daar kun je bij niemand mee aankomen, dan ben je bekrompen in je opvattingen.

Dorothé

Ze vergeten echter een ding: Niet wij hebben het leven gecreëerd, maar wij zijn een creatie (door GOD of noem het hoe je wilt). Wij zijn door de media hierin beïnvloed dat het allemaal zo geweldig is als we zelf beslissen. Het is echter een satanische gedachtegang. En als we zo verlangen naar de dood is het Luciferiaans.

Absoluut niets aan toe te voegen!

Mike

Hier kan helaas geen film over gemaakt worden, want wat er gebeurt is gewoonweg niet te filmen.

In rap tempo klaargestoomd voor transformatie richting volledig bestuurbare cyborg.

In keukenterm: gaargestoomd.

Ik ben zeer huiverig voor smart.
Nu heeft eergisteren mijn geliefde motorolaatje (oud mobieltje met klepje) het begeven. Gelukkig had ik nog een ander oud samsung mobieltje met klepje. Mijn vader heeft een nieuwe smartphone thuis liggen die hij niet gebruikt. Men vindt het vreemd dat ik die niet aanneem (ik mag hem zo hebben).

Dan heb ik nog een tamelijk oude TV, geen smart, maar nog zo'n dik ding, lelijk tot en met, maar hij doet het goed, ik kijk bijna nooit, dus hij verslijt ook minder (hahaha!).
Nu is mijn 94 jarige tante helaas toch in een verzorgingstehuis gekomen (grote ellende) en haar woning moet dus toch uitgeruimd gaan worden. Ze heeft een bijna nieuwe grote smart tv en mijn vriend zou die graag willen hebben. Ik mag nemen wat ik wil, maar wil die smart tv dus niet. Dit heeft al woordenwisselingen gegeven en mijn ouders snappen mij niet. Ik heb heel voorzichtig iets proberen uit te leggen, maar dat schoot dus helemaal in het verkeerde keelgat.
Ik voelde dat men op een bijna medelijd-achtige manier naar mij keek. Hoe kon ik zo een grote onzin geloven, alsof ik over marsmannetjes sprak.
Dat ging dus een brug te ver.
Tja, maar ik wil die TV dus niet in huis....hoe gaat dat aflopen.....

Dorothé

Ik begrijp die kloof maar al te goed waar je mee te kampen hebt.

Ik heb dan wel zo'n smart beest staan, maar krijg toch elke keer wel een huiverig gevoel als ie zichzelf weer eens update.

Tja, updaten doet die van mij ook. Dat doet dus de rooter van telfort. Toen ik terug naar Nederland kwam (nu dik 5 jaar geleden), kon ik alleen maar een geheel pakket nemen, dus tv, internet, telefoon. In Duitsland was dat nog anders. Nou, toen kregen ze het eerst ook niet aan de praat omdat de tv al zou oud was (ik denk 14 jaar). Uiteindelijk lukte het dan toch. Alleen mijn laptop begaf het 3 dagen later en heb ik dus een nieuwe moeten kopen.
Ik erger me elke keer weer over dat updaten. Steeds problemen met telfort. Tja, dat had ik dus voorheen niet.

Dorothé

Lees alleen al de eerste reactie van Gladiator op je laatstgenoemde artikel.
Niet te filmen dus hoe het merendeel van de mensheid al is afgedwaald van het mens zijn.

Een typerende reactie van mec op eerder genoemde artikel.

http://www.martinvrijland.nl/nieuws...-voor-de-situatie-waar-ze-in-zitten/#comments

mec schreef:
6 december 2017 om 02:21
De massa is nu ongeveer zover dat ze de overheid zien als hun papa en mama die ervoor zorgt dat het morgen weer net zo’n leuke dag gaat worden als gisteren of nog leuker. Dat stelletje ingeplugde hersengestoorde infantielen hebben het te druk met bijvoorbeeld hun fucking facebook, hun TV shit kijken, gamen, hun ‘smart’phone, de halve dag met je apps bezig en andere ‘lollige’ bullshit wat ze met hun domboPhone kunnen doen. Daarom gaan ze ook elke keer weer braaf stemmen want ze hebben een regering nodig om hen te gaan vertellen wat ze wel of niet moeten doen, net als hun papa en mama vroeger deden. Hierdoor kunnen ze blijven leven als een stelletje zuigelingen en hoeven ze niet voor zichzelf te denken ….en maar lurken aan die Fopspeen!

Maarja de hersentjes van al deze mensen zijn natuurlijk ook flink beschadigd geraakt door bijvoorbeeld fluoride, vaccins, aspartaam, electrosmog, wifi, chemtrails, smartmeters, gen-voer en weet ik wat meer allemaal. De ingeplugde mentaal beschadigt gestoorden infantielen hebben geen idee meer van wat er echt gebeurt om hen heen omdat hun hersenen niet goed meer werken. Triest dat ze geen enkel benul meer hebben en een stelletje hulpeloze slachtoffers zijn geworden van de machtsdoorgedraaide psychopaten. Wat mij nog het meest verbaast is dat al die mensen met hun beschadigde hersentjes er nog wel in weten te slagen om een fucking facebook accountje aan te maken en daar roepen naar anderen die ‘buiten de pot pissen; je zaait angst, je bent gek, je bent een complot terrorist, een aluhoedje enz. Eigenlijk zijn het de kreten om hulp van de slachtoffers, slachtoffers van de elite en overheden, de ingeplugde kudde is technisch geestelijk gehandicapt geraakt door hun bedrog, vergiftigingen en massa propaganda. De kudde is niet meer te redden, ze willen zelfs zichzelf niet meer redden.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan